Burger King

Η Burger King γνωστή για τα νόστιμα burger της φαίνεται να θέλει να ανταγωνιστεί όχι μόνο τους ήδη γνωστούς της αντιπάλους, αλλά και τα KFC που φημίζονται για το κοτόπουλό τους. Έτσι, λοιπόν, αποφάσισε να δώσει 20.00 λίρες στον πελάτη που θα δοκιμάσει πρώτος το burger της με κοτόπουλο, ελπίζοντας να αποδείξει τη νοστιμιά και την ποιότητα και κατ’ επέκταση να κερδίσει νέους θαυμαστές και πελάτες.

Η Burger King, χαρακτηριστικά, ανακοίνωσε πώς δεν θα κάνει καμία άλλη προωθητική ενέργεια για το νέο της προϊόν με κοτόπουλο Crispy Chicken Burger.

Στο βίντεο, όπου ανακοινώθηκε αυτός ο «διαγωνισμός”, παρουσιάζεται ο ίδιος ο γενικός διευθυντής της Burger King στη Βρετανία, Alasdair Murdoch, καλώντας τον κόσμο να δηλώσει συμμετοχή. «Αυτό μπορεί να είναι το πιο γελοίο πράγμα που έχω κάνει ποτέ», παραδέχεται, «είμαι έτοιμος να προσφέρω σε έναν πραγματικό άνθρωπο 20.000 λίρες για να φάει μια μπουκιά από το chicken burger».

Τι χρειάζεται, λοιπόν, για να κερδίσει κανείς αυτό το έπαθλο;

Το μόνο που χρειάζεται είναι να αγοράσει το νέο προϊόν της Burger King και να κινηματογραφήσει τον εαυτό του την στιγμή που τρώει το burger. Έπειτα, πρέπει να το μοιραστεί σε Twitter, Facebook ή Instagram, με το hashtag #BK20bite, ώστε να το δουν οι κριτές και να μπορέσει να διεκδικήσει το έπαθλο των 20.000 λιρών.