Διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης καταγράφει ο όμιλος Jumbo στις χώρες των Βαλκανίων όπως Βουλγαρία και Ρουμανία, όπου τα περιθώρια ανάπτυξης και κερδοφορίας είναι εξαιρετικά μεγάλα, αντιθέτως με την ελληνική αγορά που παρουσιάζει σημάδια κορεσμού, και λόγω της κρίσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι παρ’ ότι στην Ελλάδα διατηρεί 51 καταστήματα σε σύνολο 75, εντούτοις «φέρνει» πωλήσεις μόλις 60% από τη χώρα, στοιχείο που δείχνει αφενός τον κορεσμό, αφετέρου το ισχυρό momentum που έχουν χώρες όπως Ρουμανία και Βουλγαρία.
Θυμίζουμε ότι η Jumbo έχει 10 στη Ρουμανία, 9 στη Βουλγαρία και 5 στην Κύπρο, ενώ μέσω συνεργασιών και franchise έχει παρουσία με καταστήματα που φέρουν το σήμα της, σε πέντε χώρες (ΠΓΔΜ, Αλβανία, Κόσοβο, Σερβία και Βοσνία).
Ο όμιλος στη χρήση του ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2018 πέτυχε καθαρά κέρδη 151,10 εκατ. ευρώ από 131,01 εκατ. ευρώ πέρυσι, αυξημένα κατά 15,34%, ενώ ο κύκλος εργασιών έφτασε στα 753,30 εκατ. ευρώ έναντι 681,43 εκατ. πέρυσι (+10,55%).