Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναβαθμίζει τις επιχειρηματικές λειτουργίες της, με συνέργειες με τις άλλες θυγατρικές του μητρικού ομίλου, και με εξειδικευμένες κινήσεις για την ελληνική αγορά, με στόχο να θωρακίσει σε μακροπρόθεσμη βάση την κερδοφορία και να αυξήσει τα μερίδια αγοράς.
Οι βασικοί πυλώνες του σχεδιασμού αφορούν:
-
στην ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας με στόχο την προσέλκυση περισσότερων πελατών
-
στην θωράκιση της πιστότητας των πελατών
-
στην βελτιστοποίηση της απόδοσης του φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος.
Αιχμή το δόρατος είναι η τόνωση της ανταγωνιστικότητας στη σχέση ποιότητα - τιμή, να αυξηθούν οι πωλήσεις, η επισκεψιμότητα και το μέσο καλάθι.
Αναπροσαρμόζεται η πολιτική για την κατηγορία της ιδιωτικής ετικέτας και για επιπλέον παροχές (επιταγές AB Plus αξίας 6 ευρώ) μέσα από κατηγορικές εκπτώσεις σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα προκειμένου ο καταναλωτής να έχει επιπλέον όφελος.
Υλοποιείται μια ενοποίηση σε όλες τις θυγατρικές του ομίλου και ενιαίο brand για τα private label, με 2000 νέους κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας σε βάθος διετίας.
Ο σχεδιασμός για το franchise - που αυτή τη στιγμή αριθμεί περί τα 280 σημεία – προσδοκά στην ανάπτυξη 50 νέων συνεργασιών φέτος ενώ το δίκτυο ενισχύεται και από την μετατροπή μικρών εταιρικών σημείων σε καθεστώς δικαιόχρησης.