Franchise News

ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2021

Η υποβολή υποψηφιοτήτων στη νέα διοργάνωση των ΒΡΑΒΕΙΩΝ FRANCHISE από τις δικαιοπάροχες εταιρείες για τις  κατηγορίες βραβείων που επιθυμούν να συμμετάσχουν θα γίνονται δεκτές από 10/02/20 έως 31/03/20.

5th Wave Coffee

Το πέμπτο κύμα του καφέ εκφράζει μια νέα ισχυρή εποχή στον κλάδο, με smart boutique coffee shops που προσφέρουν μια ολοκληρωτική καταναλωτική εμπειρία, εκφράζοντας απόλυτα τις τρέχουσες τάσεις που διαμορφώνουν την βιομηχανία του καφέ.

WABI Beauty franchise

Ακόμη ένα beauty προορισμό προσθέτει στο ενεργητικό της η WABI BEAUTY αυτή τη φορά στο νησί της Σάμου, εγκαινιάζοντας ετσι δυναμικά την επέκταση της αλυσίδας στην ευρυτερη περιοχή του Βόρειου Αιγαίου.

franchise Mikel

Συνεχίζεται η ανάπτυξη μέσω franchise των Mikel σε νέες αγορές του εξωτερικού, καθώς κατά το προσεχές χρονικό διάστημα η θεσσαλική Mikel Coffee Company που εδρεύει στη Λάρισα πρόκειται να εισέλθει σε Ρωσία και Γερμανία...

ΕΦΕΤ

Ο Ε.Φ.Ε.Τ., στο πλαίσιο της ενημέρωσης σχετικά με τα αποτελέσματα της άσκησης των ελεγκτικών αρμοδιοτήτων του, ανακοίνωσε ότι, στην 3η Συνεδρίαση του .Σ. της 5ης Φεβρουαρίου 2020, με ισάριθμες Αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου, επικύρωσε την επιβολή προστίμων σε 28 επιχειρήσεις τροφίμων, συνολικού ύψους 386.117,50 ευρώ.

Ελληνικά Βραβεία Logistics «Μέγας Αλέξανδρος»

To Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδος (ILME) έχοντας καθιερώσει τα Ελληνικά Βραβεία Logistics «Μέγας Αλέξανδρος» ανακοινώνει για το 2020:

Apivita επεκταση

Με το βλέμμα της στραμμένο προς νέες -στρατηγικής σημασίας- αγορές, η εταιρεία καλλυντικών Apivita στοχεύει σε αύξηση του τζίρου αλλά και της κερδοφορίας της κατά περίπου 10% την φετινή χρονιά σε σχέση με το 2019. Μεγάλη ώθηση στα σχέδια της δίνει και η είσοδός της από τον φετινό Ιανουάριο στην εμβληματική και ανταγωνιστική αγορά καλλυντικών της Γαλλίας, μέσω της αξιοποίησης του καναλιού διανομής της γαλλικής δερμοκαλλυντικής εταιρείας Uriage η οποία ανήκει, όπως και η Apivita στον ισπανικό όμιλο Puig. Εν τω μεταξύ, η εταιρεία επενδύει στην Γαλλία, μέσω της αξιοποίησης ενός μεγάλου αποθηκευτικού χώρου (warehouse) στην Λυόν, για να εφοδιάζει με δικά της προϊόντα την γαλλική αγορά και άλλες χώρες στο μέλλον.

review us on google