Find a Franchise

Αναζητείστε με βάση τα δικά σας κριτήρια τα franchise concepts σας ενδιαφέρουν!

Search your concept!

Franchise News

JYSK

Την Πέμπτη, 19 Μαΐου ανοίγει το νέο κατάστημα JYSK στην Αλεξανδρούπολη, με αποτέλεσμα το δίκτυο της αλυσίδας ειδών σπιτιού να διευρύνεται στα 50 καταστήματα καθώς διαθέτει ήδη 49 φυσικά καταστήματα στη χώρα.

McDonald’s

Η McDonald’s αποχωρεί οριστικά από την Ρωσία, λόγω του πολέμου με την Ουκρανία, μετά από σχεδόν 30 χρόνια, με μια κίνηση που θα κοστίσει συνολικά 1,2 έως 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην αλυσίδα, με την εταιρεία να στοχεύει την πώληση ολόκληρου του χαρτοφυλακίου των εστιατορίων της στη Ρωσία σε ρώσο αγοραστή.

THE BAKERS IN THE HOOD

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των «The Bakers In the Hood» αφορά στην grab n go τάση που έχει σαρώσει την παγκόσμια αγορά τα τελευταία χρόνια και με τρία επιτυχημένα πιλοτικά καταστήματα αποτελεί το πλέον δυνατό project στον κλάδο της Μικρής Εστίασης, με ευρεία γκάμα προϊόντων, σε κορυφαία ποιότητα και ανταγωνιστικές τιμές, σε premium design, packaging και service.

Coca-Cola

Η Coca-Cola ξεκίνησε την λειτουργία ενός νέου φυσικού καταστήματος στο Λονδίνο, στο Covent Garden, στις 28 Απριλίου, ένα flagship high street fashion store, σε συνέχεια των καταστημάτων της στις ΗΠΑ, με αποκλειστικά προϊόντα Coca-Cola και όχι μόνο.

Meta Store

Το πρώτο φυσικό κατάστημά της στην Καλιφόρνια, με προϊόντα εικονικής πραγματικότητας ανοίγει η Meta. Το Meta Store αποτελεί την πρώτη κίνηση της εταιρείας στον τομέα του λιανικού εμπορίου, και στόχο έχει να φέρει τους πελάτες σε φυσική επαφή με τα προϊόντα που χρειάζονται για να περιηγηθούν στο metaverse.

So easy & Digital Wise

Στα So easy μπορεί να μιλάμε 9 γλώσσες αλλά ξέρουμε πώς να επικοινωνούμε με πολλούς ακόμα τρόπους. Γι’ αυτό τα 4 τελευταία χρόνια επιλέξαμε να συνεργαστούμε με τη Digital Wise. Mαζί καταφέραμε να ανακαλύψουμε τα μικρά μυστικά των σπουδαστών μας και να μιλήσουμε στη γλώσσα τους.

everest exclusive

Μετά το εμπορικό κέντρο “Golden Hall” το πρωτοποριακό concept “everest exclusive” έκανε πριν λίγες μέρες την εμφάνιση του στο Αεροδρόμιο της Αθήνας. Πρόκειται για μια αναβαθμισμένη εκδοχή της αγαπημένης streetfood μάρκας η οποία περιλαμβάνει ενδιαφέρουσες προϊοντικές καινοτομίες.

review us on google

No Internet Connection