Coffee Lab Better Franchise 2019

Ο Κώστας Αντωνόπουλος, Δντης Ανάπτυξης των Coffee Lab αναλύει τα προνόμια του franchising και συμβουλεύει τους ενδιαφερόμενους franchisees...

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕΣΩ FRANCHISE

Ποιά θεωρείτε τα τρία (3) κύρια πλεονεκτήματα του franchising για όσους διερευνούν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση (επιγραμματικά);

Το βασικότερο όλων είναι η ομάδα. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη δύναμη από την οργανωμένη ομάδα η οποία λειτουργεί κάτω από το ίδιο όραμα και παλεύει για τους ίδιους στόχους.

Το δεύτερο πλεονέκτημα του franchising είναι η οργάνωση και η εξέλιξη. Ο franchisor είναι υποχρεωμένος να εξελίσει συνεχώς το σύστημά του προκειμένου να είναι ανταγωνιστικό.

Αντίστοιχα οι franchisees του εκάστοτε δικτύου, πιέζουν για δυαναμική επικοινωνία και για ενέργειες και προϊόντα που θα τους φέρουν καταναλωτές.

Στο franchising η ανάπτυξη είναι ο πρωταρχικός στόχος. Οι εταιρίες που αναπτύσονται με τη μέθοδο franchising, έχουν την δυνατότητα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να δημιουργήσουν πολλά σημεία και να γίνουν γνωστές σε παννελαδικό ακόμα και σε διεθνές επίπεδο. Έτσι, οι franchisees αποκτούν γρήγορα ένα αναγνωρίσιμο brand, ακόμα και αν ενταχθούν σε μια νέα αλυσίδα.

ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΘΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ FRANCHISE

Ποιά είναι τα δέκα (10) πιο σημαντικά σημεία/θέματα που θα πρέπει να διερευνήσουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι κατά την επιλογή τους σε ποια αλυσίδα να ενταχθούν, όπως δυναμική κλάδου, μεικτά περιθώρια, υποδομές μητρικής εταιρείας, διαφοροποίηση concept κ.ο.κ.

1. Πρέπει να υπάρχει ένα ξεκάθαρο concept. Ακόμα κι αν δεν υπάρχει το όνομα / brand, ο καταναλωτής θα πρέπει να μπορεί να διακρίνει ένα πλήρως συγκροτημένο σύστημα.

2. Την ποιότητα του ιδιοκτήτη / franchisor. Την φιλοσοφία του και την επαγγελματική του στάση. Ο ηγέτης της κάθε εταιρείας είναι εκείνος που χαράσσει το δρόμο προς το μέλλον.

3. Θα πρέπει να δει το βαθμό οργάνωσης της εταιρίας με την οποία θέλει να συνεργαστεί. Μία ανοργάνωτη εταιρία θα τον ταλαιπωρήσει και έχει μεγάλο κίνδυνο να καταρρεύσει, ενώ μία δαιδαλώδης και «βαριά» εταιρία είναι πιθανόν να τον αγνοήσει ενώ μάλλον θα είναι δυσκίνητη και μη ευέλικτη.

4. Την προϊστορία. Πρέπει ο κάθε ενδιαφερόμενος να μάθει πως έχει λειτουργήσει η διοίκηση της εταιρίας σε διάφορα θέματα. Πως αντιμετωπίζει τους συνεργάτες, franchisees, προμηθευτές και εργαζομένους.

5. Θα πρέπει να ελέγξει με προσοχή τον ανταγωνισμό και το μέλλον του κλάδου στον οποίο θέλει να δραστηριοποιηθεί.

6. Θα πρέπει να συγκρίνει την οικονομική πρόταση του δικτύου που τον ενδιαφέρει σε σχέση με τους άμεσους ανταγωνιστές. Π.χ. Κόστος επένδυσης, entry fees, royalties, marketing fees.

7. Θα πρέπει να μάθει το κόστος των πρώτων υλών και να το συγκρίνει με τον ανταγωνισμό ή ακόμα και με το κόστο ςπου έχουν τα no name καταστήματα.

8. Θα πρέπει οπωσδήποτε να δει κάποια σενάρια εσόδων τα οποία οφείλει να μελετήσει με προσοχή και τα οποία θα πρέπει να στηρίζονται στην πραγματικότητα όσον αφορά σε υφιστάμενα καταστήματα.

9. Θα πρέπει να του δώσουν χρόνο να μελετήσει τη σύμβαση franchise, η οποία μπορεί να είναι αυστηρή αλλά θα πρέπει να είναι δίκαια με στόχο να προστατεύει όλα τα μέλη του δικτύου.

10. Το πιο σημαντικό είναι να επισκεφθεί υφιστάμενα καταστήματα και να ρωτήσει. Εκεί θα μάθει την αλήθεια και θα διακρίνει αν εκείνοι που έκαναν πρώτοι το βήμα, είναι χαρούμενοι από τη συνεργασία.

Γιατί να συνεργασθείς με την COFFEE LAB

Ποιοί είναι τα κύρια πλεονεκτήματα/προνόμια που παρέχει η αλυσίδα/εταιρεία σας και την καθιστούν ανταγωνιστική για να την επιλέξουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι;

Η Coffee Lab, αποτελεί σήμερα την πλέον δυναμική αλυσίδα στον χώρο της γρήγορης εστίασης και του καφέ. Η μεγάλη διαφοροποίηση που έχει η Coffee Lab, είναι η βαθιά γνώση γύρω από τον καφέ, είναι ότι αντιπροσωπεύει ξεκάθαρα τον κύριο εκφραστή του 3ου κύματος καφέ και τέλος, είναι ότι ελέγχει απολύτως κάθε στάδιο μέχρι ο καφές να φτάσει στο ποτήρι του καταναλωτή. Οι άνθρωποι της Coffee Lab, στις χώρες παραγωγής καφέ, κλείνουν συμφωνίες με τους τοπικούς παραγωγούς και καβουρδίζουν οι ίδιοι τον καφέ τους σε μία από τις πιο μεγάλες και πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις παραγωγής καφέ στην Ελλάδα, με τον ίδιο τον ιδρυτή της Coffee Lab, κο Στέλιο Ρουμελιώτη και ταξιδεύει και να αναζητά διαρκώς την καλύτερη ποιότητα πρώτων υλών. Η αλυσίδα προσφέρει ανώτερους μονοποικιλιακούς καφέδες και δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εκπαίδευση των Baristi, ώστε η παρασκευή των ανώτερων καφέδων να πραγματοποιείται πάντα σύμφωνα με τις προδιαγραφές και έτσι να απολαμβάνει ο καταναλωτής όλα τα αρώματα και την υπέροχη γεύση που κρύβουν μέσα τους οι μοναδικοί καφέδες της Coffee Lab. Η εταιρεία διενεργεί ένα δυναμικό προγραμμα επικοινωνίας και διαφήμισης προς τους καταναλωτές κι έτσι συνεχώς επιτυγχάνει την διεύρυνση του πελατολογίου και την αύξηση των πωλήσεων των καταστημάτων της αλυσίδας. H οικονομική πρόταση του συστήματος franchise, είναι απολύτως προσιτή και δίνει την δυνατότητα ένας εργατικός και δυναμικός συνεργάτης να εξασφαλίζει γρήγορη απόσβεση και εξαιρετική κερδοφορία.

Review Us On Google