Find a Franchise

Αναζητείστε με βάση τα δικά σας κριτήρια τα franchise concepts σας ενδιαφέρουν!

Search your concept!

Γνωρίσαμε τον Κωνσταντίνο πριν 4 - 5 χρόνια. Μηχανολόγος μηχανικός με μεταπτυχιακό manufacturing engineering & management, ξεκίνησε στην εταιρία Coffee Island από τα δύσκολα, αναλαμβάνοντας projects με στόχο την βελτιστοποίηση της Α' Ύλης, διατηρώντας χαμηλά κοστολόγια και αυξάνοντας την ποιότητα. Έκτοτε, στο τιμόνι της αλυσίδας που έφερε τα πάνω – κάτω στον κλάδο του street coffee και των καφεκοπτείων, ο 35χρονος από την Πάτρα οδηγεί τα Coffee Island στις μαγευτικές διαδρομές των Coffee Roasters. Τεχνοκράτης, αλλά και παιδί της πιάτσας. Εργασιομανής με πολλά ταξίδια, αλλά και οικογενειάρχης. Μπορεί να μιλάει για το αγαπημένο «καφεδάκι» του Έλληνα, αλλά και να φιλοσοφεί περιπατώντας περί του τρίτου κύματος του καφέ, για τις φυτείες ανά τον κόσμο, τον μαγευτικό κόκκο, τους top προορισμούς στο ταξίδι του καφέ ανά τον κόσμο...

19 Σεπτεμβρίου 2014

Τα Coffee Island απευθύνονται...

«Τα καταστήματά µας, τα οποία είναι μοναδικά στο είδος τους, καθώς συνδυάζουν το καφεκοπτείο µε ένα μοντέρνο espresso bar, δημιούργησαν την δική τους αγορά, αφού κέρδισαν όλους όσους συνήθιζαν να κουβαλούν το σέικερ από το σπίτι στη δουλειά. Από τη στιγμή που βρήκαν έναν premium καφέ σε µια δίκαιη τιμή, σε συνδυασμό µε τη σωστή εξυπηρέτηση, η ανάγκη αυτή έπαψε να υπάρχει».

Τα Coffee Island επαναπροσδιορίσθηκαν...

«Η νέα μας εταιρική ταυτότητα ξεκίνησε να υλοποιείται με το πρώτο νέο κατάστημα τον Δεκέμβριο του 2013. Παρουσιάσαμε ένα νέο λογότυπο, μια νέα επικοινωνιακή γλώσσα και ένα νέο αρχιτεκτονικό ύφος, τόσο στα καταστήματα, όσο και τις συσκευασίες των προϊόντων. Το φυτό, ο κόκκος, το ταξίδι, η σταγόνα, η φλόγα και το φλιτζάνι συνθέτουν το νέο λογότυπο, που με μοντέρνο σχεδιασμό και σημειολογική προσέγγιση ταξιδεύει τον καταναλωτή στα διάφορα στάδια δημιουργίας του καφέ και τελικά της Coffee Island. Ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία, το νέο αρχιτεκτονικό ύφος μετατρέπει τα καταστήματα σε μία ελκυστική συσκευασία του τελικού προϊόντος».

Τα Coffee Island εξαπλώνονται...

«Με 15 χρόνια παρουσίας στον κλάδο μας διαθέτουμε ένα δίκτυο των 207 καταστημάτων, με πολύ ισχυρή παρουσία σε Κύπρο, αλλά και σε Αλβανία και Ρουμανία, εκ των οποίων δημιουργήσαμε 46 καταστήματα το 2012 και 75 το 2013. Ωστόσο, δεν επιθυμούμε την κατάκτηση ενός αριθμητικού στόχου, αλλά στοχεύουμε σε μια επιτυχημένη πορεία με κερδοφόρους και ικανοποιημένους συνεργάτες, με παρουσία σε σημεία που καλύπτουν όλη την επικράτεια της Ελλάδας, όπως και σε συγκεκριμένες πόλεις στο εξωτερικό βάσει της στρατηγικής ανάπτυξης που έχουμε σχεδιάσει.

Έχουμε περάσει δύσκολες στιγμές και έχουμε χαροπαλέψει οικονομικά για να επιβιώσουμε. Με τον καιρό εξοπλιστήκαμε με τα κατάλληλα εργαλεία. Η κρίση μας ευνόησε γιατί ήμασταν ευέλικτοι, αλλά και γιατί ο καταναλωτής άρχισε να προβληματίζεται για τα προϊόντα, να γίνεται απαιτητικός και να αποφασίζει πιο ώριμα.

«Όταν ξεκινούσαμε την εταιρεία δεν φανταζόμασταν ότι θα πρωταγωνιστούσαμε στην αγορά της εστίασης. Πίσω από οτιδήποτε με το οποίο καταπιανόμαστε υπάρχει πάντα το γιατί το κάνουμε. Είμαστε μια ομάδα και θέλαμε να γίνουμε οι καλύτεροι».

Τα Coffee Island βραβεύονται...

«Η Coffee Island διακρίνεται συνέχεια σε μια σειρά από διαγωνισμούς. Θα εκπροσωπήσουμε την Ελλάδα στα European Business Awards 2013-2014, καθώς διακριθήκαμε ως «National Champion» στην κατηγορία The BP Target Neutral Growth Strategy of the Year Award. Πριν από μερικούς μήνες, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης βραβεύθηκε από τον SCAE (Specialty Coffee Association of Europe) στο World of Coffee στο Rimini ως ο καλύτερος νέος εκπαιδευτής της Ευρώπης (Authorized SCAE Trainer) για το 2014. Γενικά, διαθέτουμε διακρίσεις που ελάχιστες ευρωπαϊκές εταιρείες έχουν, όπως το Coffee Diploma και την πιστοποίηση στελεχών μας ως εκπαιδευτές παγκόσμιας εμβέλειας (Authorised SCAE Trainers).

Για την ανάπτυξή μας, το 2012 και για το 2013, δύο συνεχόμενες χρονιές, αναδειχθήκαμε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα στο franchise, στο πλαίσιο των Βραβείων Franchise. Πέρσι διακριθήκαμε και με ένα ακόμη βραβείο, αυτό του Best Concept Redesign για την νέα εταιρική μας ταυτότητα».

Τα Coffee Island κάνουν franchise...

«Το Coffee Island προϋποθέτουν κατάστημα άνω των 30 τ.μ. και η αρχική επένδυση αφορά σε 14.000 Ευρώ για τη διαμόρφωση του χώρου, 18.000 Ευρώ για τον εξοπλισμό και 8.000 Ευρώ για το αρχικό εμπόρευμα. Τα Entry Fees είναι 15.000 Ευρώ. Royalties και marketing fees δεν υπάρχουν.

Κατά τις συνεργασίες μας εστιάζουμε τόσο στους συνεργάτες μας, όσο και στη εμπορική θέση των καταστημάτων σε συνδυασμό με το ύψος του εκάστοτε μισθώματος. Διαθέτοντας όχι μόνο την σωστή προϊόντική γκάμα και την βέλτιστη σχέση ποιότητας προς τιμή, αλλά και ένα πολύ δυνατό brand, κάθε κατάστημά μας γίνεται πόλος έλξης όλων όσων αγαπούν τον καφέ και όχι μόνο.

Όταν κάποιος επισκέπτεται ένα κατάστημά μας μπορεί να βρει 62 διαφορετικές ποικιλίες καφέ και 15 διαφορετικά ροφήματα, αλλά και γωνιά δώρου, κάψουλες. Εξίσου σημαντικό είναι ότι οι άνθρωποι που πλαισιώνουν τα καταστήματά μας είναι ειδικοί στο καφέ, αφού τους έχουμε εκπαιδεύσει πάνω στην επιστήμη του καφέ.

Η ανάπτυξή μας από τον Σεπτέμβριο του 2009 είναι εναρμονισμένη σε συνθήκες οικονομικής ύφεσης, όπου ο καταναλωτής απαιτεί λογικές τιμές λιανικής και ο επιχειρηματίας σεβαστά ποσοστά κερδοφορίας. Έτσι, τα τελευταία έτη η εταιρεία μας γνώρισε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της, αυξάνοντας ταχύτατα το δίκτυο των καταστημάτων της. Οι καταναλωτές εκτίμησαν την πολιτική των καταστημάτων μας η οποία στηρίζεται στο «value for money» και οι επιχειρηματίες δε δίστασαν να επενδύσουν σε ένα επιχειρηματικό μοντέλο που στηρίζεται σε ταχεία απόσβεση.

Βασικό συστατικό της επιτυχίας μας αποτελεί η προσωπική σχέση που χτίζει το κάθε κατάστημά μας με τον καταναλωτή, όπως και η ενεργή απασχόληση των δικαιοδόχων μας, διασφαλίζοντας κατ' αυτόν τον τρόπο τόσο επιπλέον ασφάλεια στις επιχειρήσεις τους, όσο και ουσιαστικό έλεγχο.

Η στρατηγική μας βασίζεται στη συνεχή ενίσχυση των βάσεων που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξή μας, όπως και στην ομαλή λειτουργία των καταστημάτων μας. Οφείλουμε να επισημάνουμε πως η εταιρεία αυξάνει το δίκτυο των καταστημάτων της μέσω franchise και όχι με εταιρικά. Το 2009 είχαμε δύο ιδιόκτητα καταστήματα και αποφασίσαμε ότι θα ακολουθήσουμε την στρατηγική του franchise. Σίγουρα μια τέτοια κίνηση εμπεριείχε ρίσκο, δεδομένου ότι τα ποσοστά της κερδοφορίας της μητρικής εταιρείας προέρχονται από τη χονδρική πώληση και είναι ιδιαίτερα συμπιεσμένα. Ωστόσο η μέχρι στιγμής πορεία μας έχει δικαιώσει την απόφασή μας».

Τα Coffee Island επενδύουν...

«Η Coffee Island δραστηριοποιείται στην Πάτρα από το 1999. Η στροφή στην πορεία της έγινε, ωστόσο, τα τελευταία πέντε χρόνια. Αναδομήσαμε εξ ολοκλήρου την εταιρεία, αλλάξαμε το ύφος των καταστημάτων. Παντρέψαμε το μοναδικό και καινοτόμο παραδοσιακό καφεκοπτείο με το σύγχρονο, υιοθετώντας παράλληλα τη φιλοσοφία του μοντέρνο espresso bar. Θέλαμε να δώσουμε τη δυνατότητα στον πελάτη να κάνει γευστικές δοκιμές και να ανακαλύψει από μόνος του το κατάλληλο χαρμάνι. O barista, από την άλλη πλευρά, καλείται με τη σειρά του να κατευθύνει την πώληση του καφέ.

Το 2012, ενάντια στην κρίση, η εταιρεία μας επενδύει σε καινούργιες εγκαταστάσεις και υπερσύχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό με στόχο να μειώσει το κόστος του τελικού προϊόντος και να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την ποιότητά του, προσφέροντας ασφάλεια στο δίκτυο των καταστημάτων της.

Οι επενδύσεις σε πάγια, σε εγκαταστάσεις και σε εξοπλισμό, σε εκπαίδευση δικαιοδόχων και στελεχών της μητρικής εταιρείας, σε έρευνα και ανάπτυξη, όπως και σε διαφημιστικά πλάνα δεν σταματούν ποτέ για μια εταιρεία που έχει στόχο να βελτιώνεται συνέχεια και να ξεπερνά τον εαυτό της.

Το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης εξετάζει την πρώτη ύλη, η οποία προέρχεται από την Κεντρική Αμερική, την Κένυα, την Αιθιοπία και την Ινδία. Στα ιδιόκτητα εργοστάσια στην Πάτρα γίνεται η επεξεργασία, όπου από τον ωμό κόκκο περνάμε στο ψήσιμο και το χαρμάνιασμα. Θέλουμε να πρωτοστατήσουμε στον συνδυασμό ποιότητας και ανταγωνιστικής τιμής. Είμαστε από τις ελάχιστες εταιρείες παγκοσμίως που κατάφεραν να κάνουν το ποιοτικό μαζικό.

Η αλλαγή της εταιρικής μας ταυτότητας έγινε τη στιγμή που το δίκτυο των καταστημάτων μας «κάλπαζε». Η ανάγκη για τελειότητα ήταν αυτή που μας οδήγησε σε αυτή την κίνηση, καθώς ήταν αδύνατο να συμβιβαστούμε με κάτι που δεν μας κάλυπτε 100%».