Latest Franchises

  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS
  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα
Bubble Tale Header

Συζητάμε με την Μαρία Μεργούπη, και μας παρουσιάζει τα σχέδια ανάπτυξης των BUBBLETALE, αλλά και τις τάσεις της αγοράς.

Ποιό είναι το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχειρηματικής σας πρότασης;

Η καινοτομία είναι σίγουρα αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής μας ταυτότητας, είτε αυτή αντανακλάται στον πλουραλισμό των προϊόντων μας, που μπορούν να καλύψουν ισάξια διαφορετικές διατροφικές ανάγκες των πελατών μας (vegan, gluten free κτλ), είτε στην συχνή ανανέωση των καταλόγων μας ανάλογα με την αντίστοιχη εποχή του χρόνου που διανύουμε (Halloween, Χριστούγεννα κτλ).

Συμπληρωματικά, το κατεξοχήν σταθερό food cost μας, παρέχει την ανάλογη σταθερότητα κέρδους στους franchisees μας, το ότι καλύπτουμε τις ανάγκες ενός απαιτητικού ηλικιακού κοινού 14-25 αλλά και η συχνή παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς παγκοσμίως, έρχονται να προστεθούν στα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα.

Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν και οι διακρίσεις που με μεγάλη χαρά δεχτήκαμε φέτος από τα Βραβεία Franchise 2018, ως “Most Innovate Concept” και “Most Innovate Product”.

Ποιοί είναι οι στόχοι για την ανάπτυξή σας το 2019;

Πρωταρχικός στόχος για εμάς κάθε χρόνο είναι η διατήρηση της ποιότητας όσων ήδη προσφέρουμε στην αγορά.

Τρέφω την πάγια πεποίθηση ότι μόνο έτσι μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις νέες αναπτυξιακές προκλήσεις που προσφέρονται.

Το 2019, πρόκειται να καλωσορίσουμε τουλάχιστον 2 νέα καταστήματα στην Ελλάδα (εκτός Αθηνών) και 2 στο εξωτερικό.

Ποιές τάσεις / εξελίξεις θα επηρεάσουν τον κλάδο σας;

Προσωπικά, δε θεωρώ πως θα υπάρξουν μεγάλες διαφοροποιήσεις στις τάσεις που θα επηρεάσουν τον κλάδο μας σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Η τηλεόραση, τα social media, σίγουρα οι πολιτικές εξελίξεις, η τάση για την υγιεινή διατροφή και το well being είναι πράγματα που έχουν εδραιωθεί πλέον σε παγκόσμιο επίπεδο, και αποτελούν μέρος του DNA του καταναλωτικού κοινού.

Από εκεί και πέρα, η τάση που θέλουμε εμείς να ενισχύσουμε είναι το “value for money”, η σχέση δηλαδή μεταξύ ποιότητας και κόστους, η οποία φυσικά αφορά τόσο τους πελάτες όσο και τους franchisee μας.

Ποιά πιστεύετε ότι θα είναι η ανάπτυξη στον κλάδο σας;

Η ανάπτυξη στον κλάδο μας είναι αυτή που θα επηρεάσουν οι υποδομές που έχει στήσει το κάθε brand ξεχωριστά.

Ο σωστός, σύγχρονος και πολυετής στρατηγικός σχεδιασμός της κάθε εταιρείας σε όλα τα επίπεδα.

Πώς πιστεύετε ότι θα κινηθεί το real estate;

Ειδικά το τελευταίο διάστημα, υπάρχει μια τάση για αύξηση των μισθωμάτων καθώς επίσης και μια έντονη κινητικότητα σχετικά με την δημιουργία νέων εμπορικών κέντρων (Malls).

Θεωρώ πως κάτι τέτοιο είναι άμεσα εξαρτώμενο από την περιοχή που εξετάζουμε. Σίγουρα στα νότια προάστια της Αττικής, θα υπάρξει κατακόρυφη αύξηση, λόγω των έργων που πρόκειται να γίνουν και από την άλλη, σε λίγες περιοχές κατά τη γνώμη μου, τα μισθώματα θα μειωθούν. Θεωρώ πως στις περισσότερες δε θα υπάρξει κάποια ιδιαίτερη μεταβολή.

Ποιές θεωρείτε ως κύριες ενέργειες / παράγοντες ενδυνάμωσης του brand;

Το κάθε brand είναι ένας ζωντανός οργανισμός, θέλει συγκεκριμένες επιχειρηματικές κινήσεις, φροντίδα και συνέπεια για να δυναμώσει και να ανθίσει.

Πιστεύω όσο τίποτα στην ειλικρίνεια και τον σεβασμό που αποπνέει καθετί που γίνεται εκ μέρους της “μαμάς” εταιρείας, προς τους συνεργάτες και τους καταναλωτές. Τέλος, πιστεύω στη δημιουργία μιας συγκεκριμένης ταυτότητας, σαφής και ξεκάθαρης που γίνεται αβίαστα αντιληπτή από κάθε αποδέκτη και φυσικά στην επικοινωνία αυτής, μέσω της κατάλληλης διαφήμισης.

Θα εξακολουθήσει το franchising ως λύση αυτο-απασχόλησης και γιατί;

Η επιλογή κάποιου να ενταχθεί σε μια αλυσίδα Franchise, προσφέρει και θα συνεχίσει να προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα.

Η σταθερότητα, η τεχνογνωσία, η προσωπική επιχειρηματική ανάπτυξη μέσα σε ένα δοκιμασμένο πλαίσιο, προσφέρει την ασφάλεια και την, όσο το δυνατόν μεγαλύτερη, ελαχιστοποίηση κινδύνου που κάποιος αποζητά, ειδικά στην εποχή μας.

Ποιά θεωρείτε τα top trends για το 2019;

H νέα μόδα στα ροφήματα σε Αμερική και Ευρώπη, είναι το Cheese Tea!

Η πρωτότυπη γεύση του σε συνδυασμό με την ιδιαίτερη υφή του, ξαφνιάζει και ενθουσιάζει όσους το δοκιμάζουν για πρώτη φορά.

Τα Bubbletale το φέρνουν λοιπόν στην Ελλάδα και περιμένουμε τις εντυπώσεις σας!

facebook_page_plugin