Latest Franchises

  • ΣΠΙΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
  • THE BIG KAHUNA
  • FRUTTI DI MARE
  • ΠΙ & ΦΙ
  • ΚΔΑΠ EXELIXIS KIDS
  • BRAINOBRAIN
  • KAFO

Η πρόταση franchise της Σπιτικής Κουζίνας αποτελεί την αδιαφιλονίκητη επιλογή για όλους όσους αναζητούν ένα δυνατό concept στη Μικρή Εστίαση, καλύπτοντας τη πλέον βασική καταναλωτική ανάγκη, με μενού στις καλύτερες τιμές της αγοράς και στην υψηλότερη και πλήρη πιστοποιημένη ποιότητα.

Περισσότερα

Τα THE BIG KAHUNA ήρθαν για να ταράξουν τα νερά της burgerικής κοινότητας... Μια ιδέα που βασίζει τις ρίζες της στην επιθυμία των εμπνευστών της να ζούν ξέγνοιαστα, σαν να είναι πάντα καλοκαίρι, και παράλληλα να δημιουργούν μοναδικές γαστρονομικές προτάσεις που πάνω απ' όλα ιντριγκάρουν τον ουρανίσκο με τις ανορθόδοξες συνθέσεις τους.

Περισσότερα

Το Frutti di Mare είναι μία πρωτοπόρα γαστρονομική πρόταση, που είχε την αφετηρία της στο Βερολίνο από τον πετυχημένο Έλληνα επιχειρηματία της εστίασης Τάσο Ιωσηφίδη, ο οποίος διέκρινε εγκαίρως τόσο την τάση για καλό και προσιτό φαγητό, όσο και αυτή προς την υγιεινή διατροφή, το ψάρι και τα θαλασσινά.

Περισσότερα

Το ΠΙ & ΦΙ είναι μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη αλυσίδα, η μεγαλύτερη στο χώρο της στην Ελλάδα και μια από τις πιο διακεκριμένες στην Ευρώπη.

Περισσότερα

Η πρόταση franchise των Exelixis Kids αφορά στην δημιουργία ενός κέντρου δημιουργικής απασχόλησης με την δυνατότητα, ανάλογα της περιοχής και των στόχων τους, να εντάξουν και τις υπηρεσίες κέντρου μελέτης.

Περισσότερα

Το Brainobrain είναι ένα από τα πιο καινοτόμα προγράμματα για παιδιά, το οποίο διαμορφώνει τις ζωές τόσο των παιδιών όσο και των οικογενειών τους για περισσότερο από 15 χρόνια.

Περισσότερα

Τα KAFO coffee & snacks αποτελούν μια νέα επιχειρηματική πρόταση franchise στον κλάδο των street coffee shops και ξεχωρίζουν για την ανταγωνιστικότητά τους σε όλα τα επίπεδα, από το σύγχρονο, μινιμαλιστικό και νεανικό design, την κορυφαία ποιότητα καφέ, την πλήρη εκπαίδευση, μέχρι το υψηλό μεικτό κέρδος και τη συνεχή υποστήριξη που παρέχουν στους franchisees τους, με αρχική επένδυση μικρότερη από 20,000 Ευρώ.

Περισσότερα
Bubble Tale Header

Συζητάμε με την Μαρία Μεργούπη, και μας παρουσιάζει τα σχέδια ανάπτυξης των BUBBLETALE, αλλά και τις τάσεις της αγοράς.

Ποιό είναι το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχειρηματικής σας πρότασης;

Η καινοτομία είναι σίγουρα αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής μας ταυτότητας, είτε αυτή αντανακλάται στον πλουραλισμό των προϊόντων μας, που μπορούν να καλύψουν ισάξια διαφορετικές διατροφικές ανάγκες των πελατών μας (vegan, gluten free κτλ), είτε στην συχνή ανανέωση των καταλόγων μας ανάλογα με την αντίστοιχη εποχή του χρόνου που διανύουμε (Halloween, Χριστούγεννα κτλ).

Συμπληρωματικά, το κατεξοχήν σταθερό food cost μας, παρέχει την ανάλογη σταθερότητα κέρδους στους franchisees μας, το ότι καλύπτουμε τις ανάγκες ενός απαιτητικού ηλικιακού κοινού 14-25 αλλά και η συχνή παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς παγκοσμίως, έρχονται να προστεθούν στα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα.

Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν και οι διακρίσεις που με μεγάλη χαρά δεχτήκαμε φέτος από τα Βραβεία Franchise 2018, ως “Most Innovate Concept” και “Most Innovate Product”.

Ποιοί είναι οι στόχοι για την ανάπτυξή σας το 2019;

Πρωταρχικός στόχος για εμάς κάθε χρόνο είναι η διατήρηση της ποιότητας όσων ήδη προσφέρουμε στην αγορά.

Τρέφω την πάγια πεποίθηση ότι μόνο έτσι μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις νέες αναπτυξιακές προκλήσεις που προσφέρονται.

Το 2019, πρόκειται να καλωσορίσουμε τουλάχιστον 2 νέα καταστήματα στην Ελλάδα (εκτός Αθηνών) και 2 στο εξωτερικό.

Ποιές τάσεις / εξελίξεις θα επηρεάσουν τον κλάδο σας;

Προσωπικά, δε θεωρώ πως θα υπάρξουν μεγάλες διαφοροποιήσεις στις τάσεις που θα επηρεάσουν τον κλάδο μας σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Η τηλεόραση, τα social media, σίγουρα οι πολιτικές εξελίξεις, η τάση για την υγιεινή διατροφή και το well being είναι πράγματα που έχουν εδραιωθεί πλέον σε παγκόσμιο επίπεδο, και αποτελούν μέρος του DNA του καταναλωτικού κοινού.

Από εκεί και πέρα, η τάση που θέλουμε εμείς να ενισχύσουμε είναι το “value for money”, η σχέση δηλαδή μεταξύ ποιότητας και κόστους, η οποία φυσικά αφορά τόσο τους πελάτες όσο και τους franchisee μας.

Ποιά πιστεύετε ότι θα είναι η ανάπτυξη στον κλάδο σας;

Η ανάπτυξη στον κλάδο μας είναι αυτή που θα επηρεάσουν οι υποδομές που έχει στήσει το κάθε brand ξεχωριστά.

Ο σωστός, σύγχρονος και πολυετής στρατηγικός σχεδιασμός της κάθε εταιρείας σε όλα τα επίπεδα.

Πώς πιστεύετε ότι θα κινηθεί το real estate;

Ειδικά το τελευταίο διάστημα, υπάρχει μια τάση για αύξηση των μισθωμάτων καθώς επίσης και μια έντονη κινητικότητα σχετικά με την δημιουργία νέων εμπορικών κέντρων (Malls).

Θεωρώ πως κάτι τέτοιο είναι άμεσα εξαρτώμενο από την περιοχή που εξετάζουμε. Σίγουρα στα νότια προάστια της Αττικής, θα υπάρξει κατακόρυφη αύξηση, λόγω των έργων που πρόκειται να γίνουν και από την άλλη, σε λίγες περιοχές κατά τη γνώμη μου, τα μισθώματα θα μειωθούν. Θεωρώ πως στις περισσότερες δε θα υπάρξει κάποια ιδιαίτερη μεταβολή.

Ποιές θεωρείτε ως κύριες ενέργειες / παράγοντες ενδυνάμωσης του brand;

Το κάθε brand είναι ένας ζωντανός οργανισμός, θέλει συγκεκριμένες επιχειρηματικές κινήσεις, φροντίδα και συνέπεια για να δυναμώσει και να ανθίσει.

Πιστεύω όσο τίποτα στην ειλικρίνεια και τον σεβασμό που αποπνέει καθετί που γίνεται εκ μέρους της “μαμάς” εταιρείας, προς τους συνεργάτες και τους καταναλωτές. Τέλος, πιστεύω στη δημιουργία μιας συγκεκριμένης ταυτότητας, σαφής και ξεκάθαρης που γίνεται αβίαστα αντιληπτή από κάθε αποδέκτη και φυσικά στην επικοινωνία αυτής, μέσω της κατάλληλης διαφήμισης.

Θα εξακολουθήσει το franchising ως λύση αυτο-απασχόλησης και γιατί;

Η επιλογή κάποιου να ενταχθεί σε μια αλυσίδα Franchise, προσφέρει και θα συνεχίσει να προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα.

Η σταθερότητα, η τεχνογνωσία, η προσωπική επιχειρηματική ανάπτυξη μέσα σε ένα δοκιμασμένο πλαίσιο, προσφέρει την ασφάλεια και την, όσο το δυνατόν μεγαλύτερη, ελαχιστοποίηση κινδύνου που κάποιος αποζητά, ειδικά στην εποχή μας.

Ποιά θεωρείτε τα top trends για το 2019;

H νέα μόδα στα ροφήματα σε Αμερική και Ευρώπη, είναι το Cheese Tea!

Η πρωτότυπη γεύση του σε συνδυασμό με την ιδιαίτερη υφή του, ξαφνιάζει και ενθουσιάζει όσους το δοκιμάζουν για πρώτη φορά.

Τα Bubbletale το φέρνουν λοιπόν στην Ελλάδα και περιμένουμε τις εντυπώσεις σας!

Review Us On Google