Latest Franchises

  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS
  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα
Ab Header

Συζητάμε με τον κ. Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, Wholesale & Affiliate Retail Director της ΑΒ Βασιλόπουλος και μας παρουσιάζει τα σχέδια ανάπτυξης, αλλά και τις τάσεις της αγοράς.

Ποιό είναι το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχειρηματικής σας πρότασης;

H ΑΒ Βασιλόπουλος με παρουσία σχεδόν 80 χρόνων στην αγορά τροφίμων και σχεδόν 15 χρόνων στο franchise, έχει ταυτιστεί με την άριστη ποιότητα, το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και την απρόσκοπτη ανάπτυξη, στοιχεία που υπογραμμίζουν τις καινοτόμες στρατηγικές της επιλογές.

Αξιοποιώντας το ισχυρό όνομα και την άρτια τεχνογνωσία στο οργανωμένο λιανεμπόριο προτείνει τα ανταγωνιστικά σχήματα franchise ΑΒ Shop &Go και AB Food Market, ενισχύοντας σε κάθε βήμα τους franchisees της.

Η στρατηγικά επιλεγμένη χωροθέτησή τους, το στήσιμο καθώς και η διαρκής εκπαίδευση που προσφέρει η εξειδικευμένη ομάδα της εταιρείας, την καθιστούν αξιόπιστη επιλογή για κάθε συνεργάτη Franchisee, διασφαλίζοντας τη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητά της επιχείρησής του.

Ποιοί είναι οι στόχοι για την ανάπτυξή σας το 2019;

Η ΑΒ Βασιλόπουλος θα συνεχίσει να επενδύει στην ανάπτυξη των καταστημάτων της καθώς και στην ενίσχυση του franchise δικτύου της. Διευρύνοντας τη δραστηριότητά της από τις αρχές του 2018, διαθέτει έως και το 80% της αρχικής επένδυσης για δημιουργία ΑΒ Shop&Go σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πειραιά. Στον επόμενο χρόνο η ΑΒ στοχεύει στην επέκταση του συγκεκριμένου σχήματος υποστήριξης της επένδυσης και σε άλλες περιοχές της χώρας, μέσω του σήματος AB Food Market.

Άλλωστε, καθημερινό στόχο μεταξύ άλλων αποτελεί για την εταιρεία η τόνωση της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας, μέσα από παραγωγικές συνεργασίες που δίνουν ανάσα στις τοπικές αγορές.

Ποιές τάσεις / εξελίξεις θα επηρεάσουν τον κλάδο σας;

Το οργανωμένο λιανεμπόριο χαρακτηρίζεται σήμερα από διαρκείς ανακατατάξεις που αλλάζουν ολοένα και περισσότερο το τοπίο στην αγορά, καθώς και τις δυναμικές των μεγαλύτερων και μικρότερων παικτών. Εξαγορές και συγχωνεύσεις φέρνουν στο προσκήνιο επικείμενες αλλαγές στα μερίδια αγοράς, αλλά και στρατηγικές κινήσεις που θα αλλάξουν σίγουρα τα μεγέθη και θα καθορίσουν το νέο χάρτη στον κλάδο για τα επόμενα χρόνια.

Ποιά πιστεύετε ότι θα είναι η ανάπτυξη στον κλάδο σας;

Σε αυτό το περιβάλλον, το franchise θα συνεχίσει να διεισδύει στην αγορά ως αποτελεσματική επιλογή, ενώ πολλοί μικρότεροι επιχειρηματίες θα επιλέξουν να μπουν κάτω από την ομπρέλα οργανωμένων Ομίλων για να διασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους. Ταυτόχρονα, μικρά καταστήματα της γειτονιάς, όπως Mini markets και παντοπωλεία θα λειτουργούν ολοένα και περισσότερο συμπληρωματικά των μεγάλων σουπερμάρκετ στις προτιμήσεις των καταναλωτών, εφόσον διαθέτουν είδη που καλύπτουν τις ανάγκες της μέσης οικογένειας σε προσιτές τιμές.

Πώς πιστεύετε ότι θα κινηθεί το real estate;

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, παρακολουθεί στενά τόσο το λιανεμπόριο, όσο και τους κλάδους που έχουν άμεση συσχέτιση με την ανάπτυξη του. Στην ελληνική αγορά σήμερα, παρατηρείται ότι ο αριθμός των σημείων πώλησης και τα διαθέσιμα τετραγωνικά είναι από τα μεγαλύτερα κατά κεφαλήν στην Ευρώπη. Ωστόσο, η αγορά ακινήτων στο πλαίσιο της εξόδου του κλάδου από την οικονομική δυσπραγία των προηγούμενων χρόνων που επηρέασε την ελληνική οικονομία στο σύνολό της, πιθανώς θα σημειώσει ανάκαμψη, η οποία και θα ευνοήσει την ανάπτυξη εμπορικών αγορών αλλά και την υψηλότερη ζήτηση για σημεία πώλησης εντός του αστικού ιστού.

Ποιές θεωρείτε ως κύριες ενέργειες / παράγοντες ενδυνάμωσης του brand;

Ένα brand χαρακτηρίζεται από τις αρχές που θεμελιώνουν την παρουσία του αλλά και από τις προοπτικές εξέλιξής του. Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, έχοντας χτίσει ένα ισχυρό brand name που στηρίζεται στην αδιαπραγμάτευτη ποιότητα και στο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, κάνουμε πράξη τις καινοτόμες στρατηγικές μας επιλογές σε κάθε πτυχή της λειτουργίας μας, ώστε να απαντάμε με δημιουργικότητα στις νέες απαιτήσεις και ανάγκες των καταναλωτών.

Ανταποδίδοντας την εμπιστοσύνη που μας έχει φέρει σε ηγετική θέση στον κλάδο και με σεβασμό στην κληρονομιά της εταιρείας, θέτουμε σαφείς στόχους που υλοποιούνται μέσα από ένα σύγχρονο επενδυτικό πλάνο, σχεδιασμένο πάνω στις νέες τάσεις της αγοράς.

Θα εξακολουθήσει το franchising ως λύση αυτο-απασχόλησης και γιατί;

στην περίπτωση των οικογενειακών επιχειρήσεων. Με την ασφάλεια που προσφέρει ένα ισχυρό όνομα Franchise, ο επιχειρηματίας έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει με την στήριξη ενός ήδη οργανωμένου σχήματος, καθώς και να υιοθετήσει τεχνογνωσία και λύσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και βιωσιμότητας της επιχείρησής του.

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, η εξειδικευμένη ομάδα μας στέκεται από την πρώτη στιγμή στο πλευρό του franchisee, σε κάθε στάδιο λειτουργίας, ώστε να ανταπεξέλθει σε κάθε πρόκληση της αγοράς σήμερα.

Ποιά θεωρείτε τα top trends για το 2019;

Τον επόμενο χρόνο τα μικρά ευέλικτα καταστήματα θα λειτουργήσουν σε μεγάλο βαθμό συνδυαστικά με τα σουπερμάρκετ. Αναμένεται ανάπτυξη των συγκεκριμένων σχημάτων στα οποία το franchise ως το πλέον ευέλικτο σύστημα της αγοράς θα δώσει την απάντηση και θα αποτελέσει τη δικλείδα για την ασφαλή ανάπτυξη αυτού του τύπου επιχειρηματικότητας.

facebook_page_plugin