Latest Franchises

  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS
  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα
Omhros Header

Συζητάμε με την κ. Ρένα Γκιώνη και μας παρουσιάζει τα σχέδια ανάπτυξης του εκπαιδευτικού ομίλου ΟΜΗΡΟΣ, αλλά και τις τάσεις της αγοράς.

Ποιό είναι το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχειρηματικής σας πρότασης;

Η αξιοπιστία και η σιγουριά που προσφέρει το γνωστό και καθιερωμένο brand ΟΜΗΡΟΣ στον επιχειρηματία, στον οποίο μεταφέρεται ολοκληρωμένα και μεθοδικά η γνώση και το κύρος που έχει αποκτηθεί μέσα από την επιτυχημένη μακρόχρονη πορεία μας στο χώρο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης.

Ποιοί είναι οι στόχοι για την ανάπτυξή σας το 2019;

Ο κύριος στόχος μας για το 2019 είναι η περαιτέρω διεύρυνση και επέκταση του δικτύου, στο πλαίσιο ενός στρατηγικού πλάνου ανάπτυξης που περιλαμβάνει ενίσχυση του σήματος και της εταιρικής εικόνας με στοχευμένο content marketing και above the line διαφήμιση καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου αλλά και δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που θα αναδεικνύουν το ενεργητικό ενδιαφέρον, την υπευθυνότητα, την κοινωνική ευσυνειδησία, την ευαισθησία και την επιχειρηματική ηθική της εταιρίας.

Ποιές τάσεις / εξελίξεις θα επηρεάσουν τον κλάδο σας;

Οι τάσεις είναι ανοδικές καθώς περισσότερο από ποτέ, αναγνωρίζεται ότι η εκμάθηση ξένων γλωσσών, είναι αναγκαίο και πολύτιμο εφόδιο για κάθε επιτυχημένη σταδιοδρομία. Η διδασκαλία ξένης γλώσσας ξεκινάει σήμερα από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ταυτόχρονα πληθαίνουν οι "εναλλακτικοί" τρόποι εκμάθησης, όμως η ποιότητα η αποτελεσματικότητα και η μεθοδικότητα είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που αναγνωρίζονται και καθορίζουν την επιλογή του κάθε σοβαρά ενδιαφερόμενου. Οι οργανωμένοι στο πλαίσιο αυτό εκπαιδευτικοί οργανισμοί ξένων γλωσσών, όπως ο "ΟΜΗΡΟΣ", που συγκεντρώνουν αυτά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, υπερτερούν του ανταγωνισμού και είναι θέμα στρατηγικής, η αξιοποίηση του αυξημένου ενδιαφέροντος για την εκμάθηση ξένης γλώσσας

Ποιά πιστεύετε ότι θα είναι η ανάπτυξη στον κλάδο σας;

Υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης στον κλάδο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης αρκεί ο επιχειρηματίας να συντονιστεί με το tonal των καιρών και να επικοινωνήσει διαδραστικά με το target group στο οποίο απευθύνεται για να μπορέσει να γνωστοποιήσει τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα.

Ποιές θεωρείτε ως κύριες ενέργειες / παράγοντες ενδυνάμωσης του brand;

Η εξωστρέφεια, η δημιουργικότητα και η αξιοποίηση παραδοσιακών και νέων διαδραστικών μέσων επικοινωνίας είναι οι δράσεις/ενέργειες που έχουμε εμείς επιλέξει. Αυτό όμως που διαχρονικά ενδυναμώνει το brand name, είναι κατά την άποψη μας οι άνθρωποι που μας γνώρισαν και μας εμπιστεύονται. Η προσωπική τους εμπειρία είναι η καλύτερη και πιο έμπιστη πηγή πληροφόρησης. Η διαφήμιση, οι δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, το content marketing, λειτουργούν προσθετικά ενεργοποιώντας θετικούς συνειρμούς σε όλους τους δέκτες των μηνυμάτων μας και κυρίως σε αυτούς που συμπεριλαμβάνονται μεταξύ των δύο εκατομμυρίων και πλέον αποφοίτων μας. Αυτοί είναι και οι πλέον αξιόπιστοι αγγελιοφόροι μας.

Θα εξακολουθήσει το franchising ως λύση αυτο-απασχόλησης και γιατί;

Η Εικονική πραγματικότητα, η τεχνητή νοημοσύνη. οι φωνητικές εντολές, η διαδραστική επικοινωνία.

Ποιά θεωρείτε τα top trends για το 2019;

Μα φυσικά το chocco ball και τα νέα ροφήματα των Coffee Lab PR!

facebook_page_plugin