Latest Franchises

  • TYCO
  • WATT+VOLT
  • ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ
  • SO EASY
  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES

Το TYCO αποτελεί ένα πολύ φρέσκο και καινοτόμο franchise concept στη Μικρή Εστίαση, με ζωντανό και κεφάτο χαρακτήρα, χαμηλή επένδυση και εξαιρετικά ποτά σε χαμηλές τιμές, που «εκδημοκρατίζει» την έννοια του cocktail.

Περισσότερα

Η WATT+VOLT, ο ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας, μετρώντας περισσότερα από 7 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά και με ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων, αποτελεί μία ισχυρή επιλογή συνεργασίας για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο επαγγελματικό τους μέλλον και στοχεύουν στην κορυφή.

Περισσότερα

Τα φροντιστήρια ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ®, έχοντας ηγετική παρουσία 30 ετών kαι συνεχείς επιτυχίες στην εισαγωγή μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προσφέρoυν δυναμικές ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης. Η φιλοσοφία τους βασίζεται στο συνδυασμό ποιότητας και καινοτομίας, πάθους για την εκπαίδευση και εμπειρίας στην πράξη.

Περισσότερα

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών SO EASY® , καταφέρνουν να κερδίζουν τους σπουδαστές κάθε ηλικίας και να δημιουργούν πετυχημένους συνεργάτες, συνδυάζοντας την προσωπική επαφή και ενασχόληση με τις πιο πρωτοποριακές και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα
Omhros Header

Συζητάμε με την κ. Ρένα Γκιώνη και μας παρουσιάζει τα σχέδια ανάπτυξης του εκπαιδευτικού ομίλου ΟΜΗΡΟΣ, αλλά και τις τάσεις της αγοράς.

Ποιό είναι το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχειρηματικής σας πρότασης;

Η αξιοπιστία και η σιγουριά που προσφέρει το γνωστό και καθιερωμένο brand ΟΜΗΡΟΣ στον επιχειρηματία, στον οποίο μεταφέρεται ολοκληρωμένα και μεθοδικά η γνώση και το κύρος που έχει αποκτηθεί μέσα από την επιτυχημένη μακρόχρονη πορεία μας στο χώρο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης.

Ποιοί είναι οι στόχοι για την ανάπτυξή σας το 2019;

Ο κύριος στόχος μας για το 2019 είναι η περαιτέρω διεύρυνση και επέκταση του δικτύου, στο πλαίσιο ενός στρατηγικού πλάνου ανάπτυξης που περιλαμβάνει ενίσχυση του σήματος και της εταιρικής εικόνας με στοχευμένο content marketing και above the line διαφήμιση καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου αλλά και δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που θα αναδεικνύουν το ενεργητικό ενδιαφέρον, την υπευθυνότητα, την κοινωνική ευσυνειδησία, την ευαισθησία και την επιχειρηματική ηθική της εταιρίας.

Ποιές τάσεις / εξελίξεις θα επηρεάσουν τον κλάδο σας;

Οι τάσεις είναι ανοδικές καθώς περισσότερο από ποτέ, αναγνωρίζεται ότι η εκμάθηση ξένων γλωσσών, είναι αναγκαίο και πολύτιμο εφόδιο για κάθε επιτυχημένη σταδιοδρομία. Η διδασκαλία ξένης γλώσσας ξεκινάει σήμερα από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ταυτόχρονα πληθαίνουν οι "εναλλακτικοί" τρόποι εκμάθησης, όμως η ποιότητα η αποτελεσματικότητα και η μεθοδικότητα είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που αναγνωρίζονται και καθορίζουν την επιλογή του κάθε σοβαρά ενδιαφερόμενου. Οι οργανωμένοι στο πλαίσιο αυτό εκπαιδευτικοί οργανισμοί ξένων γλωσσών, όπως ο "ΟΜΗΡΟΣ", που συγκεντρώνουν αυτά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, υπερτερούν του ανταγωνισμού και είναι θέμα στρατηγικής, η αξιοποίηση του αυξημένου ενδιαφέροντος για την εκμάθηση ξένης γλώσσας

Ποιά πιστεύετε ότι θα είναι η ανάπτυξη στον κλάδο σας;

Υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης στον κλάδο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης αρκεί ο επιχειρηματίας να συντονιστεί με το tonal των καιρών και να επικοινωνήσει διαδραστικά με το target group στο οποίο απευθύνεται για να μπορέσει να γνωστοποιήσει τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα.

Ποιές θεωρείτε ως κύριες ενέργειες / παράγοντες ενδυνάμωσης του brand;

Η εξωστρέφεια, η δημιουργικότητα και η αξιοποίηση παραδοσιακών και νέων διαδραστικών μέσων επικοινωνίας είναι οι δράσεις/ενέργειες που έχουμε εμείς επιλέξει. Αυτό όμως που διαχρονικά ενδυναμώνει το brand name, είναι κατά την άποψη μας οι άνθρωποι που μας γνώρισαν και μας εμπιστεύονται. Η προσωπική τους εμπειρία είναι η καλύτερη και πιο έμπιστη πηγή πληροφόρησης. Η διαφήμιση, οι δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, το content marketing, λειτουργούν προσθετικά ενεργοποιώντας θετικούς συνειρμούς σε όλους τους δέκτες των μηνυμάτων μας και κυρίως σε αυτούς που συμπεριλαμβάνονται μεταξύ των δύο εκατομμυρίων και πλέον αποφοίτων μας. Αυτοί είναι και οι πλέον αξιόπιστοι αγγελιοφόροι μας.

Θα εξακολουθήσει το franchising ως λύση αυτο-απασχόλησης και γιατί;

Η Εικονική πραγματικότητα, η τεχνητή νοημοσύνη. οι φωνητικές εντολές, η διαδραστική επικοινωνία.

Ποιά θεωρείτε τα top trends για το 2019;

Μα φυσικά το chocco ball και τα νέα ροφήματα των Coffee Lab PR!

Review Us On Google