Coffee Lab Header

Συζητάμε με τον Κώστα Αντωνόπουλο, Research & Development Manager, και μας παρουσιάζει τα σχέδια ανάπτυξης των Coffee Lab, αλλά και τις τάσεις της αγοράς.

Ποιό είναι το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχειρηματικής σας πρότασης;

H επιχειρηματική πρόταση franchise των Coffee Lab χαρακτηρίζεται από σημαντικά στοιχεία διαφοροποίησης και ενσωματώνει όλη τη δυναμική της “νέας τάσης” στο χώρο των coffee brands. Tο κύριο πλεονέκτημα είναι ότι ο Έλληνας ανακαλύπτει τους εξαιρετικούς single origin καφέδες, τιμώντας την καινοτομία και την ποιότητα.

Στο κλάδο της Μικρής Εστίασης, η Coffee Lab επιβεβαιώνει την κυριαρχία της στη mainstream τάση του «τρίτου κύματος του καφέ», καθώς είναι η πρώτη αλυσίδα που μύησε ευρέως την ελληνική αγορά σε μόλις 3 χρόνια ανάπτυξης. Ο καταναλωτής έχει πλέον το δικαίωμα να επιλέξει ποιοτικές ποικιλίες και να ενημερωθεί για τα γευστικά χαρακτηριστικά αυτών, ένα μοναδικό πλεονέκτημα στην εποχή της πληροφορίας και της ποιοτικής αναζήτησης των προϊόντων στην καθημερινότητα μας.

Ποιοί είναι οι στόχοι για την ανάπτυξή σας το 2019;

Ο στόχος της εταιρείας μας είναι να δημιουργούμε ποιοτικά και καινοτόμα καταστήματα. Επιθυμούμε να εκφράζουμε απόλυτα αυτό που ήθελε ο Έλληνας στο πεζοδρόμιό του, να πίνει ποιοτικές ποικιλίες καφέ, με μοναδικά χαρακτηριστικά. Με αυτόν τον γνώμονα αναπτύσσεται η εταιρεία μας στις γειτονιές της Ελλάδας, δημιουργώντας καταστήματα πλήρως προσανατολισμένα στις ανάγκες του καταναλωτή. Μέχρι τώρα η ανάπτυξη είναι εντυπωσιακή όχι μόνο σε νούμερα, αλλά και σε περιοχές που η Coffee Lab έχει δώσει τη «διαφορετική» της επιχειρηματική πρόταση με επιτυχία, ξεπερνώντας πλέον τα 86 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, με στόχο το 2019 να ξεπεράσει τα 130 καταστήματα και σε συνδυασμό με την επερχόμενη ανάπτυξη στην Ευρώπη, να επιτύχει νούμερα που θα είναι πρωτόγνωρα, για την εποχή της κρίσης στην Ελλάδα.

Ποιές τάσεις / εξελίξεις θα επηρεάσουν τον κλάδο σας;

Οι τάσεις του κλάδου μας καθαρίζονται από την τεχνογνωσία και τις πολύπλευρες γνώσεις στο χώρο του καφέ. Ο κλάδος της Μικρής Εστίασης απαιτεί μια καθημερινή μάχη για την ποιότητα και την εντιμότητα της πώλησης των προϊόντων. Οι εξελίξεις στον κλάδο μας απαιτούν εγρήγορση, ετοιμότητα και παρακολούθηση της τεχνογνωσίας. Για εμάς, στη Coffee Lab microroasters, το ταξίδι στις χώρες του καφέ, από τις φάρμες μέχρι την παρουσίαση του ροφήματος στον καταναλωτή, αποτελεί μια δέσμευση, μια εμπειρία που δεν θα σταματήσει ποτέ.

Ο κλάδος μας «απαιτεί» μια διαρκή έρευνα και εξειδίκευση, γιατί ο πελάτης θα είναι στο μέλλον ακόμη πιο απαιτητικός και προσεκτικός στις αγορές του, θα αναζητεί την ποιότητα και την πληροφορία σε προσιτή τιμή.

Ποιά πιστεύετε ότι θα είναι η ανάπτυξη στον κλάδο σας;

Η ανάπτυξη έχει ένα τρίπτυχο επιτυχίας. Εντιμότητα, Ποιότητα, Καινοτομία. Στην εποχή που ζούμε, είτε δουλεύουμε, είτε ταξιδεύουμε, είτε ψυχαγωγούμαστε, αναζητούμε συνεχώς τη σχέση αυτή που σας αναφέρω. Όσο πιο εύκολα μπορέσει ο κλάδος μας να πιστέψει και να αναπτυχθεί έντιμα, με ποιοτικά και καινοτόμα concept, τότε αυτό θα το εισπράξει. Ο καταναλωτής ζητάει πλέον την καλή τιμή, την ποιότητα και την διαφορετικότητα σε όλες τις ώρες τις καθημερινότητάς του. Ζούμε εξάλλου στην εποχή της πληροφορίας και των δεδομένων, οπότε η ανάπτυξη θα έρθει μέσα από αυτόν το δρόμο, αφήνοντας πίσω οτιδήποτε παλιό, κρυφό ή ταλαιπωρημένο.

Πώς πιστεύετε ότι θα κινηθεί το real estate;

Οι αυξήσεις των μισθωμάτων θα μπορούσαν να έχουν μια αυξητική τάση τα επόμενα χρόνια. Σε κάποιες αγορές/πιάτσες θα μπορούσε να είναι και σημαντικές, όπως αυτές των «κλειστών αγορών» ή των καθιερωμένων εμπορικών δρόμων. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να υπάρχει μια ομοιόμορφη ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και φυσικά η ανάπτυξη στην ταλαιπωρημένη χώρα μας θα πρέπει να έχει ειλικρινείς δρόμους και υποσχέσεις. Θα πρέπει να υπάρχει μια συμβατότητα στους Δείκτες Τιμών Καταναλωτή στα μισθώματα, που να συμβαδίζουν με την υπάρχουσα κατάσταση της χώρας μας και όχι με τα «θέλω» και τα υπέρογκα ποσά της εκάστοτε πιάτσας. Δεν πρέπει να επαναληφθούν τα λάθη του παρελθόντος και το real estate θα πρέπει να κινηθεί σύμφωνα με τους «πραγματικούς» κανόνες της αγοράς και όχι με τις υποσχέσεις μιας πιθανής ανάπτυξης.

Ποιές θεωρείτε ως κύριες ενέργειες / παράγοντες ενδυνάμωσης του brand;

Οι βασικότερες ενέργειες για την ενδυνάμωση ενός brand, αφορούν στη δημιουργία μιας «αληθινής» εικόνας για τα προϊόντα μιας εταιρείας. Η παρουσίαση ενός concept πρέπει να έχει και να «δείχνει» την διαχρονικότητα του. Προς αυτήν την κατεύθυνση θα πρέπει να προβάλει όλα τα χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν τη διαφορετικότητα και την καινοτομία των προϊόντων. Ο πελάτης συνεχώς ψάχνει, αναζητά και θέλει να δοκιμάζει και να μαθαίνει. Όσο πιο όμορφη γίνεται αυτή η «παρουσίαση» με προωθητικές ενέργειες, τόσο πιο επιθυμητό θα είναι το αποτέλεσμα της ενδυνάμωσης του brand.

Θα εξακολουθήσει το franchising ως λύση αυτο-απασχόλησης και γιατί;

Τα χρόνια της κρίσης μας έδειξαν ότι το franchising στην Ελλάδα όχι μόνο άντεξε, αλλά έδωσε πολύ σημαντικές λύσεις στις δύσκολες εποχές της ανάπτυξης στη χώρα μας. Καθιέρωσε νέα brands, εδραίωσε νέα προϊόντα στην αγορά, καινοτόμησε με σύγχρονα και ανταγωνιστικά concepts και φυσικά έδωσε μια τεράστια ανάσα στην ανεργία που μάστιζε/ει τη χώρα μας. Το franchising παρέχει μοναδικές ευκαιρίες στην αυτό- απασχόληση και πιστεύω με τις γερές βάσεις που έχτισε τα τελευταία χρόνια, θα επιδείξει και σημαντικά στοιχεία ανάπτυξης σε όλους τους κλάδους, δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές.

Ποιά θεωρείτε τα top trends για το 2019;

Μα φυσικά το chocco ball και τα νέα ροφήματα των Coffee Lab PR!

Review Us On Google