Latest Franchises

  • ΣΠΙΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
  • THE BIG KAHUNA
  • FRUTTI DI MARE
  • ΠΙ & ΦΙ
  • ΚΔΑΠ EXELIXIS KIDS
  • BRAINOBRAIN
  • KAFO

Η πρόταση franchise της Σπιτικής Κουζίνας αποτελεί την αδιαφιλονίκητη επιλογή για όλους όσους αναζητούν ένα δυνατό concept στη Μικρή Εστίαση, καλύπτοντας τη πλέον βασική καταναλωτική ανάγκη, με μενού στις καλύτερες τιμές της αγοράς και στην υψηλότερη και πλήρη πιστοποιημένη ποιότητα.

Περισσότερα

Τα THE BIG KAHUNA ήρθαν για να ταράξουν τα νερά της burgerικής κοινότητας... Μια ιδέα που βασίζει τις ρίζες της στην επιθυμία των εμπνευστών της να ζούν ξέγνοιαστα, σαν να είναι πάντα καλοκαίρι, και παράλληλα να δημιουργούν μοναδικές γαστρονομικές προτάσεις που πάνω απ' όλα ιντριγκάρουν τον ουρανίσκο με τις ανορθόδοξες συνθέσεις τους.

Περισσότερα

Το Frutti di Mare είναι μία πρωτοπόρα γαστρονομική πρόταση, που είχε την αφετηρία της στο Βερολίνο από τον πετυχημένο Έλληνα επιχειρηματία της εστίασης Τάσο Ιωσηφίδη, ο οποίος διέκρινε εγκαίρως τόσο την τάση για καλό και προσιτό φαγητό, όσο και αυτή προς την υγιεινή διατροφή, το ψάρι και τα θαλασσινά.

Περισσότερα

Το ΠΙ & ΦΙ είναι μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη αλυσίδα, η μεγαλύτερη στο χώρο της στην Ελλάδα και μια από τις πιο διακεκριμένες στην Ευρώπη.

Περισσότερα

Η πρόταση franchise των Exelixis Kids αφορά στην δημιουργία ενός κέντρου δημιουργικής απασχόλησης με την δυνατότητα, ανάλογα της περιοχής και των στόχων τους, να εντάξουν και τις υπηρεσίες κέντρου μελέτης.

Περισσότερα

Το Brainobrain είναι ένα από τα πιο καινοτόμα προγράμματα για παιδιά, το οποίο διαμορφώνει τις ζωές τόσο των παιδιών όσο και των οικογενειών τους για περισσότερο από 15 χρόνια.

Περισσότερα

Τα KAFO coffee & snacks αποτελούν μια νέα επιχειρηματική πρόταση franchise στον κλάδο των street coffee shops και ξεχωρίζουν για την ανταγωνιστικότητά τους σε όλα τα επίπεδα, από το σύγχρονο, μινιμαλιστικό και νεανικό design, την κορυφαία ποιότητα καφέ, την πλήρη εκπαίδευση, μέχρι το υψηλό μεικτό κέρδος και τη συνεχή υποστήριξη που παρέχουν στους franchisees τους, με αρχική επένδυση μικρότερη από 20,000 Ευρώ.

Περισσότερα
Langano Header

Συζητάμε με τον κο Ρωσσέτο Νικολάκη και μας παρουσιάζει τα σχέδια ανάπτυξης των καθαρόαιμων street coffee shops LANGANO, αλλά και τις τάσεις της αγοράς.

Ποιό είναι το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχειρηματικής σας πρότασης;

Η πρόταση franchise των LANGANO αφορά σε καθαρόαιμα street coffee shops, με 100% εξειδίκευση στον καφέ. Διαθέτοντας ήδη ένα δίκτυο επτά καταστημάτων και με όπλα την τεράστια εμπειρία της διοικητικής ομάδας και τη δέσμευση στην ποιότητα, αποτελούν μια νέα δυναμική πρόταση στον κλάδο της καφεστίασης και αυτό ακριβώς αποτελεί το κύριο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.

Ποιοί είναι οι στόχοι για την ανάπτυξή σας το 2019;

Το 2018 ξεκινήσαμε δύο νέα καταστήματα franchise, με το πλάνο ανάπτυξής μας να αφορά μόνο σε πολύ καλά και έξυπνα «σημεία» και σε συνεργάτες με πάθος και δέσμευση, παράγοντες που έχουν συμβάλλει καταλυτικά στις υψηλές αποδόσεις του δικτύου μας, που είναι πολύ υψηλότερες από το μέσο όρο του κλάδου.

Ποιές τάσεις / εξελίξεις θα επηρεάσουν τον κλάδο σας;

Τα τελευταία χρόνια είδαμε ως τάσεις την αύξηση του delivery, όπως και το 3rd wave coffee movement. Πλέον, πιστεύω ότι ο καταναλωτής έμαθε να πίνει καλό καφέ ασχέτως χώρες προέλευσης ή οτιδήποτε. Έμφαση πλέον δίνεται στη σωστή μηχανή και γενικότερα εξοπλισμό (προδιαγραφές και service), όπως και στην εκπαίδευση των baristi.

Ποιά πιστεύετε ότι θα είναι η ανάπτυξη στον κλάδο σας;

Πιστεύω ότι ο κλάδος της καφεστίασης θα συνεχίσει την ανάπτυξή του, με χαμηλότερους ωστόσο ρυθμούς ανάπτυξης και με έμφαση στην εξειδίκευση των concepts.

Πώς πιστεύετε ότι θα κινηθεί το real estate; (αύξηση μισθωμάτων, εμφάνιση νέων εμπορικών αγορών, συγκέντρωση κ.λπ.)

Ήδη παρατηρούμε τάσεις για αύξηση των μισθωμάτων, κάτι που θα γίνει πραγματικότητα στο άμεσο μέλλον, αν και υπάρχουν πολλά «έξυπνα» σημεία που με σωστό delivery κάνουν την διαφορά.

Ποιες θεωρείτε ως κύριες ενέργειες / παράγοντες ενδυνάμωσης του brand;

Κύριος παράγοντας είναι ο πελάτης, αν είναι ενθουσιασμένος με το προϊόν και την εξυπηρέτηση, δημιουργεί ένα πολύ δυνατό word of mouth, σε συνδυασμό πάντα με ενέργειες προώθησης με κύριο κανάλι τα social media.

Θα εξακολουθήσει το franchising ως λύση αυτο-απασχόλησης και γιατί;

Η οικονομική κρίση της χώρας μας όχι μόνο δεν έπαψε αλλά αντίθετα δημιούργησε μια μόνιμη πλέον κατάσταση, όπου το franchising δημιουργεί το μονόδρομο για όσους επιθυμούν ένα καλύτερο επαγγελματικό μέλλον.

Ποιά θεωρείτε τα top trends για το 2019;

Το 2019 ίσως εμφανισθούν κάποια εξειδικευμένα concepts στη Μικρή Εστίαση, με κύριο προϊόν κάτι άλλο πέρα από τον καφέ, αλλά σε καμμιά περίπτωση δεν θα μπορέσουν να επιτύχουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και φυσικά θα απαιτηθούν αρκετά μεγαλύτερα ποσά για επένδυση.

Review Us On Google