Langano Header

Συζητάμε με τον κο Ρωσσέτο Νικολάκη και μας παρουσιάζει τα σχέδια ανάπτυξης των καθαρόαιμων street coffee shops LANGANO, αλλά και τις τάσεις της αγοράς.

Ποιό είναι το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχειρηματικής σας πρότασης;

Η πρόταση franchise των LANGANO αφορά σε καθαρόαιμα street coffee shops, με 100% εξειδίκευση στον καφέ. Διαθέτοντας ήδη ένα δίκτυο επτά καταστημάτων και με όπλα την τεράστια εμπειρία της διοικητικής ομάδας και τη δέσμευση στην ποιότητα, αποτελούν μια νέα δυναμική πρόταση στον κλάδο της καφεστίασης και αυτό ακριβώς αποτελεί το κύριο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.

Ποιοί είναι οι στόχοι για την ανάπτυξή σας το 2019;

Το 2018 ξεκινήσαμε δύο νέα καταστήματα franchise, με το πλάνο ανάπτυξής μας να αφορά μόνο σε πολύ καλά και έξυπνα «σημεία» και σε συνεργάτες με πάθος και δέσμευση, παράγοντες που έχουν συμβάλλει καταλυτικά στις υψηλές αποδόσεις του δικτύου μας, που είναι πολύ υψηλότερες από το μέσο όρο του κλάδου.

Ποιές τάσεις / εξελίξεις θα επηρεάσουν τον κλάδο σας;

Τα τελευταία χρόνια είδαμε ως τάσεις την αύξηση του delivery, όπως και το 3rd wave coffee movement. Πλέον, πιστεύω ότι ο καταναλωτής έμαθε να πίνει καλό καφέ ασχέτως χώρες προέλευσης ή οτιδήποτε. Έμφαση πλέον δίνεται στη σωστή μηχανή και γενικότερα εξοπλισμό (προδιαγραφές και service), όπως και στην εκπαίδευση των baristi.

Ποιά πιστεύετε ότι θα είναι η ανάπτυξη στον κλάδο σας;

Πιστεύω ότι ο κλάδος της καφεστίασης θα συνεχίσει την ανάπτυξή του, με χαμηλότερους ωστόσο ρυθμούς ανάπτυξης και με έμφαση στην εξειδίκευση των concepts.

Πώς πιστεύετε ότι θα κινηθεί το real estate; (αύξηση μισθωμάτων, εμφάνιση νέων εμπορικών αγορών, συγκέντρωση κ.λπ.)

Ήδη παρατηρούμε τάσεις για αύξηση των μισθωμάτων, κάτι που θα γίνει πραγματικότητα στο άμεσο μέλλον, αν και υπάρχουν πολλά «έξυπνα» σημεία που με σωστό delivery κάνουν την διαφορά.

Ποιες θεωρείτε ως κύριες ενέργειες / παράγοντες ενδυνάμωσης του brand;

Κύριος παράγοντας είναι ο πελάτης, αν είναι ενθουσιασμένος με το προϊόν και την εξυπηρέτηση, δημιουργεί ένα πολύ δυνατό word of mouth, σε συνδυασμό πάντα με ενέργειες προώθησης με κύριο κανάλι τα social media.

Θα εξακολουθήσει το franchising ως λύση αυτο-απασχόλησης και γιατί;

Η οικονομική κρίση της χώρας μας όχι μόνο δεν έπαψε αλλά αντίθετα δημιούργησε μια μόνιμη πλέον κατάσταση, όπου το franchising δημιουργεί το μονόδρομο για όσους επιθυμούν ένα καλύτερο επαγγελματικό μέλλον.

Ποιά θεωρείτε τα top trends για το 2019;

Το 2019 ίσως εμφανισθούν κάποια εξειδικευμένα concepts στη Μικρή Εστίαση, με κύριο προϊόν κάτι άλλο πέρα από τον καφέ, αλλά σε καμμιά περίπτωση δεν θα μπορέσουν να επιτύχουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και φυσικά θα απαιτηθούν αρκετά μεγαλύτερα ποσά για επένδυση.

Review Us On Google