Latest Franchises

  • TYCO
  • WATT+VOLT
  • ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ
  • SO EASY
  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES

Το TYCO αποτελεί ένα πολύ φρέσκο και καινοτόμο franchise concept στη Μικρή Εστίαση, με ζωντανό και κεφάτο χαρακτήρα, χαμηλή επένδυση και εξαιρετικά ποτά σε χαμηλές τιμές, που «εκδημοκρατίζει» την έννοια του cocktail.

Περισσότερα

Η WATT+VOLT, ο ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας, μετρώντας περισσότερα από 7 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά και με ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων, αποτελεί μία ισχυρή επιλογή συνεργασίας για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο επαγγελματικό τους μέλλον και στοχεύουν στην κορυφή.

Περισσότερα

Τα φροντιστήρια ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ®, έχοντας ηγετική παρουσία 30 ετών kαι συνεχείς επιτυχίες στην εισαγωγή μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προσφέρoυν δυναμικές ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης. Η φιλοσοφία τους βασίζεται στο συνδυασμό ποιότητας και καινοτομίας, πάθους για την εκπαίδευση και εμπειρίας στην πράξη.

Περισσότερα

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών SO EASY® , καταφέρνουν να κερδίζουν τους σπουδαστές κάθε ηλικίας και να δημιουργούν πετυχημένους συνεργάτες, συνδυάζοντας την προσωπική επαφή και ενασχόληση με τις πιο πρωτοποριακές και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα
Todaylicious Header

Ο Franchisee, άμεσα έχει στη διάθεσή του:

Οργανωμένη δομή εταιρίας, που διαφορετικά δε θα μπορούσε να είχε. Έχει το Σύμβουλο Λειτουργίας που θα τον συμβουλέψει για την άριστη λειτουργία του καταστήματός του, Εκπαιδευτή να εκπαιδεύσει εκείνον και το προσωπικό του, έχει Marketer να του δώσει λύσεις προβολής & ανάπτυξης, Αναλυτή που θα του δώσει κατευθύνσεις για την κερδοφορία.

Τεχνογνωσία & Ανάπτυξη. Αποκτά πρόσβαση σε γνώσεις που δε διαθέτει. Έχει στη διάθεσή του τμήμα RnD που συνεχώς ψάχνει & δημιουργεί νέα προϊόντα, νέες υπηρεσίες και διαδικασίες, προς όφελός του.

Πρόσβαση σε μία μεγάλη ομάδα & οικογένεια. Γίνεται μέλος μίας ομάδας που, όπως είναι και ο ορισμός της, παράγει έργο μεγαλύτερο από το να λειτουργούσε ως μονάδα. Παράλληλα, επωφελείται από ήδη «χτισμένο» πελατολόγιο και προνομιακές εμπορικές συμφωνίες που επιτυγχάνει η μητρική εταιρεία με επώνυμους προμηθευτές λόγω της ισχυρής διαπραγματευτικής της θέσης.

- Θάνος Πιτσινής (Group Development Director), Όμιλος Today Group

Πριν ληφθεί η απόφαση να επενδύει κάποιος σε μία αλυσίδα Franchise, πρέπει να αξιολογήσει τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες τόσο του συστήματος, όσο και του εαυτού του.

Χαρακτηριστικά & Ιδιότητες Franchisee:

Ποιος είναι ο στόχος.

Ποια είναι η κινητήρια δύναμη και ο λόγος που o υποψήφιος επενδυτής θέλει να επενδύσει τα χρήματα του; Αυτό θα πρέπει κατά προτεραιότητα να αναρωτηθεί ώστε αναλόγως των τιθέμενων στόχων ο υποψήφιος να βρει και επιλέξει το αντίστοιχο concept, πόρους & χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.

Διαθέσιμοι Πόροι για την επένδυση.

Πρέπει να είναι ξεκάθαρο πώς θα προκύψουν τα χρήματα για την επένδυση. Εάν προέρχονται από δανεισμό θα πρέπει να πληρούνται οι πιστοληπτικές προϋποθέσεις για το δανεισμό της επένδυσης. Εάν είναι με συνέταιρο, θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι (stakeholders) να είναι έτοιμοι για αμοιβαίες υποχωρήσεις για το καλό του καταστήματος/ επένδυσης. Τέλος, αν είναι με ίδια κεφάλαια που προέρχονται από τις οικονομίες της οικογένειας πρέπει η επένδυση να είναι το 70% του διαθέσιμου ποσού.

Θα συμμετέχει ενεργά στη λειτουργία του καταστήματος;

Ένα κατάστημα είναι εξαιρετικά απαιτητικό στην καθημερινότητά του. Δεν είναι απαραίτητο κάποιος να κάνει παραγωγή (αν και πρέπει να ξέρει για να αξιολογήσει το τελικό αποτέλεσμα), αλλά πρέπει να αφιερώνει χρόνο για να εξασφαλίζει την άριστη εξυπηρέτηση, την άριστη εικόνα και το άριστο τελικό προϊόν. Εάν δεν έχει σκοπό να το κάνει ο ίδιος, πρέπει να έχει προκαθορίσει ποιος θα είναι αυτός που θα αναλάβει τον εποπτικό ρόλο.

Έχετε ικανότητες διαχείρισης & ηγεσίας – βλέπετε τον εαυτό σας ως μέλος μία ομάδας;

Όση βοήθεια, υποστήριξη ή τεχνογνωσία παρέχει ο Franchisor, η επιτυχία ή όχι του καταστήματος οφείλεται στη διαχείρισή του. Πρέπει ο υποψήφιος Franchisee να τηρεί τις προδιαγραφές, να αξιολογεί το προσωπικό του, να λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του σήματος, να δέχεται οδηγίες και κατευθύνσεις εποικοδομητικά και τέλος να λειτουργεί ως πρότυπο για την ομάδα του και το σήμα που θα εκπροσωπήσει. Μην ξεχνάτε η όποια σας πράξη συνδέεται άμεσα με ένα brand και το αντίστροφο.

Θέλω τη διαφοροποίηση ή να ακολουθήσω το momentum της αγοράς;

Έστω το Momentum αυτή τη στιγμή επικεντρώνεται στον κλάδο της εστίασης. Η απόφαση που πρέπει να παρθεί είναι να ξεκινήσει κάποιος τη λειτουργία ενός επώνυμου καταστήματος βάσει της τάσης αυτής και να προσδοκά σε συγκεκριμένο προφίλ πελατών διεκδικώντας έτσι μερίδιο από μία ήδη κατανεμημένη αγορά ή να τολμήσει τη διαφοροποίηση που μπορεί να είναι κάτι έμμεσα δυναμικό, θέλει συγκεκριμένο χρόνο ωρίμανσης αλλά θα τον κάνει πρωτοπόρο στην τοποθέτηση της αγοράς.

Χαρακτηριστικά και ιδιότητες συστήματος Franchise

Εδώ τα πράγματα είναι συγκεκριμένα, μετρήσιμα και απλά.

Διαφοροποιείται το concept βάσει της αγοράς;

Ποια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά που προσφέρονται ώστε να προ(σ)καλέσει τον πελάτη να αγοράσει από το κατάστημα του Brand. Αντιδρά στις ανάγκες της αγοράς, δημιουργεί τάσεις; Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος για να πιστέψεις στο Brand (Reason To Believe);

Πόσο καιρό δραστηριοποιείται στην αγορά;

Σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον, όσο ωριμάζει ένα σήμα, τόσο συγκεντρώνει χαρακτηριστικά «επιβίωσης», όπως είναι η προσαρμογή σε μεταβαλλόμενες συνθήκες, εκπαίδευση, επένδυση σε προσωπικό.

Ποιος είναι ο ρυθμός ανάπτυξης της αλυσίδας;

Ο ρυθμός ανάπτυξης της αλυσίδας αποτελεί έναν εκ των σημαντικότερων δεικτών μιας επιχειρηματικής οντότητας. Μπορεί λοιπόν, ένας φαινομενικά ταχύς ρυθμός, να φαίνεται αξιοσημείωτος, παρ’ όλα αυτά στο υπό εξέταση brand ενέχεται ο κίνδυνος να μην έχει δοκιμαστεί στην αγορά. Επιπρόσθετα θα πρέπει να αναλυθεί ο αριθμός καταστημάτων συνδυαστικά με το προσφερόμενο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο προς τον τελικό καταναλωτή. Και στο σημείο αυτό θα πρέπει να μην παραμερίζουμε τους βασικούς δείκτες που θα κρίνουν πότε θα γίνει η απόσβεση της επένδυσης αλλά και την αντιμετώπιση των «παιδικών ασθενειών». Πώς θα καταφέρει να δημιουργήσει το απαιτούμενο πλαίσιο και να παρακολουθεί ενεργά την πορεία των ενταγμένων καταστημάτων, πώς αντιδρά σε συνθήκες πίεσης & κυρίως πόσο κοντά είναι στους συνεργάτες της όταν ανοίγουν με ταχύ ρυθμό καταστήματα;

Ποια υποστήριξη παρέχει η μητρική εταιρία, ποια είναι η οργάνωση και οι υποδομές της;

Όσο αναπτύσσεται μία αλυσίδα, τόσο προκύπτουν άμεσες ανάγκες στη δομή και τη λειτουργία της. Έχει ικανό προσωπικό να εκπαιδεύσει, αξιολογήσει το προσωπικό και τον Franchise, έχει πόρους να παρακολουθούν και να συμβουλεύουν τη λειτουργία ενός καταστήματος, έχει την ικανότητα να βρίσκει νέα άριστα προϊόντα, άριστους προμηθευτές & άριστη προώθηση;

Τέλος, το σημαντικότερο, πότε θα γίνει η επιστροφή της επένδυσής μου (ROI) και με ποια στρατηγική;

Ποιο είναι το τελικό ποσό της επένδυσης, ποια είναι τα περιθώρια κέρδους, ποια είναι η στρατηγική για την απόσβεσή της, ποιες είναι οι ενέργειες που μου παρέχονται ώστε να αποσβέσω πιο γρήγορα και φυσικά;

Review Us On Google