Latest Franchises

  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES
  • ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS
  • FAMOUS

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα

O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ λανσάρει το απόλυτο concept ελληνικού street food, με premium κρέατα από μικρές ελληνικές φάρμες, παραδοσιακές συνταγές από την Βόρεια Ελλάδα και χειροποίητες αλοιφές. Διαθέτοντας ποιότητα και πρώτες ύλες πεντάστερου εστιατορίου, σε προσιτές τιμές και με απροσποίητη εξυπηρέτηση ξεχωρίζει στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Περισσότερα

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα
Telephone Header

Ποιά θεωρείτε τα τρία (3) κύρια πλεονεκτήματα του franchising για όσους διερευνούν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση (επιγραμματικά); - Ειρήνη Μαστρακούλη, TELEPHONE PLUS

Value for Money πρόταση

Δυνατότητα Risk Free συνεργασίας

Άμεση ένταξη στην αγορά μέσω ενός δυνατού και αναγνωρίσιμου Brand Name

Ποιά είναι τα δέκα (10) πιο σημαντικά σημεία/θέματα που θα πρέπει να διερευνήσουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι κατά την επιλογή τους σε ποια αλυσίδα να ενταχθούν, όπως δυναμική κλάδου, μεικτά περιθώρια, υποδομές μητρικής εταιρείας, διαφοροποίηση concept κ.ο.κ.

  1. Διαφάνεια, ειλικρίνεια και υπευθυνότητα προς τους συνεργάτες, χωρίς ψιλά γράμματα

  2. Αρχικά κριτήρια και στοιχεία όπως είναι ο απαιτούμενος χώρος, το αρχικό κεφάλαιο, η περίοδος απόσβεσης, κλπ

  3. Περιθώριο κέρδους για τον franchisee και δικαιώματα της μητρικής εταιρείας

  4. Νομική σύμβαση, Risk Free συνεργασία, ρήτρες και δεσμεύσεις

  5. Δυνατότητα μακροχρόνιας λειτουργίας και όχι τυχοδιωχτικών συνεργασιών

  6. Υποστήριξη και αξιοπιστία που δίνονται από την μητρική εταιρεία προς τους franchisees και την ευρύτερη αγορά

  7. Λεπτομέρειες πλάνου συνεχούς εκπαίδευσης και after sales υποστήριξης των franchisees, όχι μόνο στα πρώτα βήματα λειτουργίας του καταστήματος αλλά καθ’ όλη την διάρκεια της συνεργασίας

  8. Η υγιής υπόσταση της μητρικής εταιρείας αποδεδειγμένα μέσω των οικονομικών και ποιοτικών αποτελεσμάτων της ώστε να μπορεί να υποστηρίξει τις όποιες ανάγκες των συνεργατών και των πελατών της κατά το δυνατόν αποτελεσματικότερο τρόπο

  9. Η εμπειρία της μητρικής εταιρείας στην αγορά, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αποδεικνύεται με απτά στοιχεία και δίνει την αίσθηση ασφάλειας στους συνεργάτες της

  10. Καινοτομία, ευρηματικότητα και ευελιξία σε προϊόντα και υπηρεσίες που εξασφαλίζουν την ανταπόκριση από ένα μεγάλο φάσμα καταναλωτικού κοινού