Latest Franchises

  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS
  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα
Ok Header

Ο franchisee επωφελείται από το established brand, τη συνολική τεχνογνωσία σε όλους τους τομείς, που του προσφέρει ο franchisor, τις οικονομίες κλίμακος της αλυσίδας, που του επιτρέπουν να αγοράζει σε χαμηλές τιμές, τη δυνατότητα άμεσης καθιέρωσης και γρήγορης ανάπτυξης και τη σταθερή ποιότητα και μεγάλη αξιοπιστία προϊόντων και υπηρεσιών. Έτσι, μειώνεται ο κίνδυνος της επιχειρηματικής αποτυχίας. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του franchising είναι ότι μεταφέρει ολοκληρωμένα και μεθοδικά τη γνώση για την έναρξη και λειτουργία μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας. - Παναγιώτης Μπαλατσώνης, Διευθυντής Ανάπτυξης Ok! Anytime Markets

Ποιά είναι τα δέκα (10) πιο σημαντικά σημεία/θέματα που θα πρέπει να διερευνήσουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι κατά την επιλογή τους σε ποια αλυσίδα να ενταχθούν, όπως δυναμική κλάδου, μεικτά περιθώρια, υποδομές μητρικής εταιρείας, διαφοροποίηση concept κ.ο.κ.

  1. Αξιοπιστία: αρχικά θα πρέπει να διερευνήσει ο υποψήφιος franchisee κατά πόσο η αλυσίδα στην οποία θα επενδύσει τα χρήματα του είναι αξιόπιστη πχ. πόσα χρόνια δραστηριοποιείται στον κλάδο, πόσα σημεία πωλήσεις διαθέτει, το μέγεθος κ.λπ.

  2. Απόδοση επένδυσης: ποιος είναι ο χρόνος απόσβεσης της επένδυσης.

  3. Κερδοφορία: μια επιχείρηση franchise πρέπει να είναι κερδοφόρα. Βέβαια το κέρδος είναι σχετικό. Πρέπει να μετράτε πάντα σε σχέση με το ύψος της επένδυσης.

  4. Διαφοροποίηση: μια εταιρία franchise πρέπει να διαφοροποιείται από τους ανταγωνιστές της είτε σε επίπεδο προϊόντος ή υπηρεσίας είτε σε επίπεδο τιμής.

  5. Τάσεις στην αγορά: ποιες οι τάσεις της αγοράς της οποίας ένας υποψήφιος franchisee επιλέγει να επενδύσει; Πρόκειται για μια αγορά αναπτυσσόμενη ή παγιωμένη; Πόσο θα επηρεάσει το μέλλον της επιχείρησης;

  6. Αξία του Brand: Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιλογή του δικτύου που θα επενδύσει κάποιος, είναι πόσο καλά εδραιωμένο είναι το brand καθώς επίσης και πόσο αυτό το brand έχει καλή φήμη στην αγορά.

  7. Ποιότητα συστήματος franchise: ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας εξαρτάται από το κατά πόσον θα ταιριάξει ο υποψήφιος franchisee με την επιχείρηση και την ποιότητα της εκπαίδευσης καθώς και την υποστήριξη που θα λάβει.

  8. Ένα άλλο στοιχείο, είναι κατά πόσο τo αντικείμενο εργασίας ταιριάζει με το προφίλ του ανθρώπου που θα ανοίξει το κατάστημα ειδικά αν πρόκειται να απασχοληθεί ο ίδιος. Είναι πολύ σημαντικό η επιλογή να ταιριάζει με τις φιλοδοξίες και τις ικανότητες του ανθρώπου που θα ασχοληθεί.

  9. Επιχειρηματική εμπειρία του Franchisor: Είναι κρίσιμο ένας franchisor να διαθέτει πείρα διαχείρισης της επιχείρησης που αναπτύσσει με τη μέθοδο του franchising.

  10. Υποστήριξη: Εδώ ο υποψήφιος franchisee πρέπει να μάθει τι περιλαμβάνει η υποστήριξη από τον franchisor π.χ. τεχνική υποστήριξη, εκπαίδευση, marketing κ.ο.κ.

facebook_page_plugin