Latest Franchises

  • ΣΠΙΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
  • THE BIG KAHUNA
  • FRUTTI DI MARE
  • ΠΙ & ΦΙ
  • ΚΔΑΠ EXELIXIS KIDS
  • BRAINOBRAIN
  • KAFO

Η πρόταση franchise της Σπιτικής Κουζίνας αποτελεί την αδιαφιλονίκητη επιλογή για όλους όσους αναζητούν ένα δυνατό concept στη Μικρή Εστίαση, καλύπτοντας τη πλέον βασική καταναλωτική ανάγκη, με μενού στις καλύτερες τιμές της αγοράς και στην υψηλότερη και πλήρη πιστοποιημένη ποιότητα.

Περισσότερα

Τα THE BIG KAHUNA ήρθαν για να ταράξουν τα νερά της burgerικής κοινότητας... Μια ιδέα που βασίζει τις ρίζες της στην επιθυμία των εμπνευστών της να ζούν ξέγνοιαστα, σαν να είναι πάντα καλοκαίρι, και παράλληλα να δημιουργούν μοναδικές γαστρονομικές προτάσεις που πάνω απ' όλα ιντριγκάρουν τον ουρανίσκο με τις ανορθόδοξες συνθέσεις τους.

Περισσότερα

Το Frutti di Mare είναι μία πρωτοπόρα γαστρονομική πρόταση, που είχε την αφετηρία της στο Βερολίνο από τον πετυχημένο Έλληνα επιχειρηματία της εστίασης Τάσο Ιωσηφίδη, ο οποίος διέκρινε εγκαίρως τόσο την τάση για καλό και προσιτό φαγητό, όσο και αυτή προς την υγιεινή διατροφή, το ψάρι και τα θαλασσινά.

Περισσότερα

Το ΠΙ & ΦΙ είναι μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη αλυσίδα, η μεγαλύτερη στο χώρο της στην Ελλάδα και μια από τις πιο διακεκριμένες στην Ευρώπη.

Περισσότερα

Η πρόταση franchise των Exelixis Kids αφορά στην δημιουργία ενός κέντρου δημιουργικής απασχόλησης με την δυνατότητα, ανάλογα της περιοχής και των στόχων τους, να εντάξουν και τις υπηρεσίες κέντρου μελέτης.

Περισσότερα

Το Brainobrain είναι ένα από τα πιο καινοτόμα προγράμματα για παιδιά, το οποίο διαμορφώνει τις ζωές τόσο των παιδιών όσο και των οικογενειών τους για περισσότερο από 15 χρόνια.

Περισσότερα

Τα KAFO coffee & snacks αποτελούν μια νέα επιχειρηματική πρόταση franchise στον κλάδο των street coffee shops και ξεχωρίζουν για την ανταγωνιστικότητά τους σε όλα τα επίπεδα, από το σύγχρονο, μινιμαλιστικό και νεανικό design, την κορυφαία ποιότητα καφέ, την πλήρη εκπαίδευση, μέχρι το υψηλό μεικτό κέρδος και τη συνεχή υποστήριξη που παρέχουν στους franchisees τους, με αρχική επένδυση μικρότερη από 20,000 Ευρώ.

Περισσότερα
Coffee Lab Header

Ποιά είναι τα δέκα (10) πιο σημαντικά σημεία/θέματα που θα πρέπει να διερευνήσουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι κατά την επιλογή τους σε ποια αλυσίδα να ενταχθούν, όπως δυναμική κλάδου, μεικτά περιθώρια, υποδομές μητρικής εταιρείας, διαφοροποίηση concept κ.ο.κ. - Κώστας Αντωνόπουλος Coffee Lab

  1. Πρέπει να υπάρχει ένα ξεκάθαρο concept. Ακόμα κι αν δεν υπάρχει το όνομα / brand, ο καταναλωτής θα πρέπει να μπορεί να διακρίνει ένα πλήρως συγκροτημένο σύστημα.

  2. Την ποιότητα του ιδιοκτήτη / franchisor. Την φιλοσοφία του και την επαγγελματική του στάση. Ο ηγέτης της κάθε εταιρείας είναι εκείνος που χαράσσει το δρόμο προς το μέλλον.

  3. Θα πρέπει να δει το βαθμό οργάνωσης της εταιρίας με την οποία θέλει να συνεργαστεί. Μία ανοργάνωτη εταιρία θα τον ταλαιπωρήσει και έχει μεγάλο κίνδυνο να καταρρεύσει, ενώ μία δαιδαλώδης και «βαριά» εταιρία είναι πιθανόν να τον αγνοήσει ενώ μάλλον θα είναι δυσκίνητη και μη ευέλικτη.

  4. Την προϊστορία. Πρέπει ο κάθε ενδιαφερόμενος να μάθει πως έχει λειτουργήσει η διοίκηση της εταιρίας σε διάφορα θέματα. Πως αντιμετωπίζει τους συνεργάτες, franchisees, προμηθευτές και εργαζομένους.

  5. Θα πρέπει να ελέγξει με προσοχή τον ανταγωνισμό και το μέλλον του κλάδου στον οποίο θέλει να δραστηριοποιηθεί.

  6. Θα πρέπει να συγκρίνει την οικονομική πρόταση του δικτύου που τον ενδιαφέρει σε σχέση με τους άμεσους ανταγωνιστές. Π.χ. Κόστος επένδυσης, entry fees, royalties, marketing fees.

  7. Θα πρέπει να μάθει το κόστος των πρώτων υλών και να το συγκρίνει με τον ανταγωνισμό ή ακόμα και με το κόστο ςπου έχουν τα no name καταστήματα.

  8. Θα πρέπει οπωσδήποτε να δει κάποια σενάρια εσόδων τα οποία οφείλει να μελετήσει με προσοχή και τα οποία θα πρέπει να στηρίζονται στην πραγματικότητα όσον αφορά σε υφιστάμενα καταστήματα.

  9. Θα πρέπει να του δώσουν χρόνο να μελετήσει τη σύμβαση franchise, η οποία μπορεί να είναι αυστηρή αλλά θα πρέπει να είναι δίκαια με στόχο να προστατεύει όλα τα μέλη του δικτύου.
  10. Το πιο σημαντικό είναι να επισκεφθεί υφιστάμενα καταστήματα και να ρωτήσει. Εκεί θα μάθει την αλήθεια και θα διακρίνει αν εκείνοι που έκαναν πρώτοι το βήμα, είναι χαρούμενοι από τη συνεργασία.

Review Us On Google