Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
KK

Πρώτα απ’ όλα συγχαρητήρια σε όλο το ΔΣ και σε εσένα Κωνσταντίνε προσωπικά, για την επιτυχία του Συνδέσμου αναφορικά με την έγκριση του προγράμματος κατάρτισης από το ΕΣΠΑ. Τι αφορά το project και πώς θα ενισχύσει τον κλάδο μας και τον Σύνδεσμο;

Η μεγάλη επιτυχία του Συνδέσμου να ενταχθεί στο πρόγραμμα κατάρτισης εργαζομένων σε επιχειρήσεις δικαιόχρησης έγκειται στο ότι παρέχει τη δυνατότητα σε δίκτυα δικαιόχρησης να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους μέσω των διδασκόμενων πρακτικών, χωρίς έξοδα κατάρτισης. Το έργο που έχει συνολικό προϋπολογισμό περί τα 1,4 εκατ. ευρώ και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, αφορά την κατάρτιση σε θέματα προτεραιότητας και την πιστοποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων 1200 εργαζομένων και στις 13 περιφέρειες. Είναι λοιπόν κατανοητό πως μιλάμε για ένα πολύ σημαντικό εργαλείο στα χέρια του Συνδέσμου που έχει το βλέμμα πάντα στραμμένο στη εξασφάλιση της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων που θα επωφεληθούν του επιχειρησιακού προγράμματος, μέσω της απόκτησης τεχνογνωσίας και ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων.

Στη πρόσφατη συνέντευξη τύπου έγινε λόγος για το νέο Ευρωπαϊκό Κώδικα Δεοντολογίας. Ποιές αλλαγές επιφέρει και πόσο σημαντικός είναι;

Ο αναθεωρημένος Ευρωπαϊκός Κώδικας Δεοντολογίας που υπερψηφίστηκε στην πρόσφατη Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου, διασαφηνίζει ορισμένα σημεία του παλαιού κώδικα κυρίως προς την κατεύθυνση της καλής πίστης μεταξύ των συναλλασσόμενων, ενώ το βάρος του έχει μετατοπίσει από τον franchisor, ισότιμα πια και στον franchisee. Δίνεται επίσης, μεγάλη έμφαση στη διατήρηση της τεχνογνωσίας ως υποχρέωση και των δύο πλευρών, ενώ για πρώτη φορά γίνονται αναφορές σε μετα-συμβατικές υποχρεώσεις των μερών. Σε μια εποχή κατά την οποία το δίκαιο επιχειρείν αποτελεί μια έννοια δυσεύρετη και στην οποία οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν από μη ξεκάθαρες πρακτικές, η ορθολογιστική, όσο κυρίως και ηθική τήρηση κανόνων δεοντολογίας συνδράμει καθοριστικά στην εξασφάλιση μακροχρόνιων συνεργασιών με αμφίπλευρα οφέλη.

Γενικά, ποιά είναι η κατάσταση στον Σύνδεσμο ως καταλύτη ενίσχυσης του κλάδου μας; Δηλ. υπάρχει ενδιαφέρον από τα μέλη, πρωτοβουλίες κ.λπ. Θα ήθελες να ευαισθητοποιήσεις τους αναγνώστες – δικαιοπάροχους μας για μια πιο ενεργή συμμετοχή;

Ο Σύνδεσμος καλείται να διαδραματίσει έναν σημαίνοντα ρόλο σε ένα από τα πιο κρίσιμα σταυροδρόμια του franchising στη χώρα μας. Η διατήρηση της εμπιστοσύνης των μελών του Συνδέσμου αποτελεί πρωταρχικό στόχο της νέας διοίκησης και πάνω σε αυτή τη βάση εργαζόμαστε μεθοδικά και με συνέπεια. Το ενδιαφέρον από τα μέλη είναι ικανοποιητικό αλλά αποτελεί σφοδρή μας επιθυμία η περαιτέρω ευαισθητοποίηση και κυρίως ενεργή συμμετοχή τους. Για το λόγο αυτό απευθύνω ανοιχτή πρόσκληση σύγκλισης όλων των υφιστάμενων μελών, καθώς και προσέγγισης κάθε πιθανού νέου μέλους, είτε σε επίπεδο δικαιοπαρόχου, είτε βεβαίως σε επίπεδο δικαιοδόχου.

Γνωρίζουμε ότι η συμμετοχή στον Σύνδεσμο για τις δικαιοπάροχες εταιρείες δεν είναι υποχρεωτική. Οπότε, ποια είναι τα οφέλη μιας δικαιοπάροχου εταιρείας να γίνει μέλος ή δεν είναι θέμα οφέλους, αλλά υποχρέωσης με βάση τον σεβασμό στον κλάδο και διάθεση συμμετοχής στα κοινά;

Η συμμετοχή μιας δικαιοπάροχου σε μια άκρως θεσμοθετημένη και βαθιά δημοκρατική διαδικασία όπως αυτή του Συνδέσμου, θα πρέπει δίχως άλλο να αποτελεί ύψιστο μέλημα προς την κατεύθυνση της πολυφωνίας κι της συλλογικότητας. Για το λόγο αυτό εξάλλου ο Σύνδεσμος και από αυτό το βήμα καλεί όλους τους δικαιοπάροχους να συμμετάσχουν ενεργά στα κοινά του κλάδου μας και να μοιραστούν μαζί μας τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες τους για την ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών.

Δεν θέλω να σε ρωτήσω τις θέσεις του Συνδέσμου για τη φορολογία στον καφέ, για το ΦΠΑ στην εστίαση ή στους συντελεστές φόρου και ΕΦΚΑ! Μόνο, σχετικά με το ΕΣΠΑ και το franchising, όπου γνωρίζω πολύ καλά ότι κάνετε ένα συνεχή αγώνα για την ένταξή μας στα νέα προγράμματα. Αναμένουμε θετικές εξελίξεις;

Η αλήθεια είναι ότι η προσπάθειά μας όλο τον τελευταίο καιρό είναι διαρκής και επίμονη. Από την πλευρά του ο Σύνδεσμος, ασκεί κάθε δυνατή πίεση στην Πολιτεία κινούμενος με κάθε θεμιτό τρόπο και ευελπιστούμε ότι οι προσπάθειες μας θα αποδώσουν εν τέλει τους πολυπόθητους καρπούς.

Ποιά είναι τα πλάνα και οι στόχοι του Συνδέσμου για το 2018;

Πρωταρχικό μέλημα του Συνδέσμου Franchise είναι η ενδυνάμωση της φωνής του μέσω της κοινότητας των μελών του. Φυσικά, η δικτύωση σε τοπικό και διεθνές επίπεδο με φορείς και άλλους συνδέσμους, προς την οποία ήδη κινούμαστε, μπορεί να πολλαπλασιάσει την ισχύ των επιμέρους ενεργειών προς έναν κοινό σκοπό. Από τους βασικότερους στόχους μας είναι η θέσπιση και η εφαρμογή ενός διάφανου και ενιαίου νομικού πλαισίου για την προστασία των δικαιωμάτων όλων των συμβαλλομένων μερών ενός συστήματος δικαιόχρησης.

Πώς καταφέρνεις από άποψη χρόνου να διοικείς μια αλυσίδα με κοντά 400 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο, στην Αγγλία και στο Τορόντο και ταυτόχρονα να ασχολείσαι και με τα κοινά του κλάδου μας;

Η αγάπη και το μεράκι μου για τον κλάδο αυτό με κρατούν σε εγρήγορση, σίγουρα όμως σημαντικότατο ρόλο διαδραματίζουν οι ικανότατοι συνεργάτες μου τόσο εντός όσο και εκτός Συνδέσμου.

Αλήθεια, έχεις καθόλου ελεύθερο χρόνο; Έχεις κάποια αγαπημένη ασχολία, ποδήλατο, τρέξιμο…;

Πλέον η οικογένεια μου καταλαμβάνει εξέχουσα θέση στον προσωπικό μου χρόνο. Θέλω όλο μου τον ελεύθερο χρόνο να τον περνάω δημιουργικά με τα δυο μου παιδιά και με αγαπημένα πρόσωπα.

Πάλι πίσω στο franchising… Με την εμπειρία που διαθέτεις, τι θα συμβούλευες όλες τι μικρές αλυσίδες που ξεκινούν τώρα την ανάπτυξή τους μέσω franchise;

Αναμφίβολα, η προτεραιότητα στην ποιότητα, ο σεβασμός και η συνέπεια προς τον καταναλωτή είναι το κλειδί για την επιτυχία. Με προσεκτικές κινήσεις σχεδιασμού και μεθοδικότητα η αειφόρος ανάπτυξη μπορεί να αποτελέσει πραγματικότητα, η οποία όμως βρίσκεται πάντοτε άρρηκτα συνδεδεμένη με την επένδυση στην εκπαίδευση και τεχνογνωσία.

Κάτι ακόμη…. Βλέπεις κορεσμό στην ανάπτυξη της καφεστίασης και συγκεκριμένα στα coffee to go;

Είναι γεγονός ότι ο κλάδος δέχεται πιέσεις που είναι άμεσα συνδεδεμένες με τη μείωση του κατά κεφαλήν διαθέσιμου εισοδήματος. Παρόλα αυτά οι εταιρείες που επιδεικνύουν σεβασμό στο καταναλωτικό κοινό και αναπτύσσουν ευδιάκριτα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όχι μόνο καταφέρνουν να διατηρήσουν τα μερίδια αγορά τους, αλλά επιτυγχάνουν και την περαιτέρω διεύρυνση τους.

Σχετικά με το εξωτερικό; Μπορούμε ως ελληνικές επιχειρήσεις να τολμήσουμε με θάρρος; Τι να προσέχουμε;

Το διαρκώς ευμετάβλητο αλλά και δυσμενές κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον στο οποίο καλούμαστε να δραστηριοποιηθούμε, εν δυνάμει εκκολάπτει προσαρμοστικές πρακτικές και στρατηγικές, ιδιαιτέρως χρήσιμες στη δραστηριοποίηση εκτός των εγχώριων συνόρων.

Ο ασύγκριτα υψηλός ανταγωνισμός σε συνάρτηση με τις διαφοροποιημένες καθημερινές καταναλωτικές συνήθειες είναι στοιχεία που θα πρέπει να ληφθούν πολύ σοβαρά υπόψη, σε ένα όμως κατά γενική ομολογία πιο φιλικό επιχειρηματικό περιβάλλον.

facebook_page_plugin