Latest Franchises

  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES
  • NINE GRAMS
  • CULTIVOS COFFEE
  • CHIC ESSENCE

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν: την διαμόρφωση χώρων wellness εν γένει και την εξέλιξη των spa ξενοδοχείων σε wellness - spa, μενού ολιστικής διατροφής με διαμόρφωση του καταλόγου των εστιατορίων και pool bar προς την κατεύθυνση της υγιεινής διατροφής και αποτοξίνωσης και οργάνωση πακέτων εναλλακτικών θεραπευτικών διακοπών.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα

Η NINE GRAMS δημιουργεί τομή στον κλάδο της καφεστίασης, προτείνοντας ένα δυνατό σύστημα franchise που συνδυάζει ένα πραγματικό καφεκοπτείο με ένα μοντέρνο take away coffee shop, στους ρυθμούς του 3rd wave coffee movement, με συμπιεσμένη αρχική επένδυση στα 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Cultivos Coffee αποτελεί έμπνευση της taf, η οποία καθιέρωσε στην ελληνική αγορά τη φιλοσοφία του νέου κύματος καφέ και ανάπτυξε τις πρώτες σειρές καφέδων specialty, espresso blends και καφέδες από μεμονωμένες φάρμες (single estate coffees). Ο στόχος των Cultivos Coffee είναι να μυήσουν το ευρύ κοινό σε καφέδες ξεχωριστής και υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές, μέσω επιτυχημένων καταστημάτων που εδραιώνονται μέσω της κορυφαίας τεχνογνωσίας και των υποδομών της taf.

Περισσότερα

H Chic Essence αποτελεί μια νέα και ιδιαίτερα δυναμική επιχειρηματική πρόταση franchise. Δημιουργήθηκε από τον Σωτήρη Τσιαλόπουλο με χρόνια εμπειρίας στον κλάδο των αρωμάτων και της ομορφιάς, με σκοπό την ανάπτυξη καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, τα οποία προσφέρουν υψηλής ποιότητας αρώματα και καλλυντικά σε πολύ προσιτές τιμές.

Περισσότερα
DR

Τι θα συστήνατε σε νέους δικαιοπάροχους; Τι να προσέχουν οι υποψήφιοι δικαιοδόχοι;

Πιστεύω ακράδαντα ότι ο θεσμός του franchise είναι (ή καλύτερα μπορεί να είναι) η πλέον υγιής και αμοιβαία επωφελής επαγγελματική σχέση. Αποτελεί, στη δική μου λογική, ένα εξαιρετικό δίπολο αλληλεπίδρασης με τεράστια οφέλη και για τις δυο πλευρές. Ο δικαιοπάροχος είναι αναμφίβολα ο εμπνευστής μιας επιχειρηματικής ιδέας πράγμα που σημαίνει ότι γνωρίζει «από μέσα» και καλύτερα από τον καθένα την ιδέα αυτή και κατ' επέκταση το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει. Σε αυτή τη γνώση πρέπει να προσθέσουμε το «ένστικτο» που δεν είναι τίποτα άλλο από την αθροιστική εμπειρία μικρών και μεγάλων, εύκολων και δύσκολων, επιτυχημένων και αποτυχημένων καθημερινών επαγγελματικών στιγμών. Αυτό το ρόλο του εμπνευστή, του «μέντορα» θα έλεγα ότι πρέπει να τον κρατάει γερά ο κάθε δικαιοπάροχος από την αρχή και σε όλη τη διάρκεια της πορείας του με τους δικαιοδόχους. Από την άλλη πλευρά η ανάπτυξη στην πράξη έρχεται μόνο μέσα από το έργο των δικαιοδόχων, οι οποίοι μπορούν να απογειώσουν και να επεκτείνουν το κάθε προϊόν / υπηρεσία. Έχοντας καταρχήν μια πιο αποστασιοποιημένη σχέση μπορούν να δουν νέες ευκαιρίες αλλά και πιθανές απειλές για την ανάπτυξη στο μέλλον. Φανταστείτε τι θα γινόταν αν είχαμε μια ορχήστρα χωρίς μουσικούς! Μπορείτε όμως να κάνετε εικόνα και μια ορχήστρα που ο κάθε μουσικός παίζει ελεύθερα το δικό του κομμάτι χωρίς τη συμβολή του... μαέστρου; Με λίγα λόγια, τόσο ο δικαιοπάροχος όσο και ο δικαιοδόχος πρέπει καταρχήν να πιστέψουν όχι μόνο στο προϊόν / στην υπηρεσία τους, αλλά και στη μεταξύ τους δυναμική σχέση. Και δε λέω συνεργασία γιατί κατά τη γνώμη μου με την υπογραφή του κάθε συμβολαίου «ανοίγει» μια καινούργια σχέση ζωής που με σεβασμό και πειθαρχία και οι δυο πλευρές πρέπει να την κάνουν να ανθίσει. Μόνο έτσι εξασφαλίζεται πραγματική επιτυχία στην πράξη.

Ποιά είναι η φιλοσοφία του ομίλου So Easy;

Στα So Easy δεν πιστεύουμε ότι υπάρχουν «ξένες γλώσσες» για κανέναν. Δεν έχει σημασία αν απευθυνόμαστε στο παιδί των 4 χρονών που ξεκινά να ψιθυρίζει τις πρώτες του λέξεις στα αγγλικά, στον έφηβο που στοχεύει να πάρει το πρώτο του «μεγάλο πτυχίο» γλωσσομάθειας, στο νεαρό 20 χρονών που τελειοποιεί ταυτόχρονα τα αγγλικά και τα γερμανικά, στο στέλεχος που θέλει να αποκτήσει άνεση επικοινωνώντας καθημερινά στη δουλειά του με Κινέζους ή Άραβες ή ακόμα και στον «χομπίστα» που από μεράκι ξεκινάει τα ισπανικά στα 40 του. Όλοι κοντά μας μπορούν να μάθουν σωστά, εύκολα και για πάντα όποια γλώσσα θελήσουν. Κοινός στόχος για κάθε σπουδαστή μας ξεχωριστά είναι να τον απελευθερώσουμε από τις πρώτες κιόλας ώρες ώστε να αγαπήσει και να ξεκλειδωθεί μιλώντας και γράφοντας στη γλώσσα που επέλεξε. Με συμμάχους μας την τεχνολογία, την εξειδικευμένη αλλά και γεμάτη ενθουσιασμό ακαδημαϊκή μας ομάδα, εντάσσουμε τον κάθε μαθητή μας στο σωστό για τον ίδιο, απόλυτα ομοιογενές ως προς τους στόχους και το επίπεδο σπουδών του τμήμα. Το κάθε τμήμα μας είναι αυστηρά ολιγομελές (με μέγιστο αριθμό μελών τα 8 άτομα) προκειμένου να πετύχουμε την αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ καθηγητή και μαθητή σε συνδυασμό με τη ζωντάνια και τη διάδραση μεταξύ των μελών. Στα So Easy το μάθημα γίνεται μια ολόκληρη εμπειρία γεμάτη ενθουσιασμό και μεράκι για να κατακτήσουμε και να κάνουμε την κάθε γλώσσα που μαθαίνουμε δική μας!

Τι σας κέρδισε σε αυτόν το χώρο;

Από πολύ μικρός το ήξερα ότι αυτός θα γινόταν ο δικός μου χώρος επαγγελματικής ανάπτυξης. Αγαπούσα πάντα τον άνθρωπο και πιστεύω στην ανάγκη του για ολοκληρωμένη επικοινωνία. Δε μπορώ να φανταστώ κάτι πιο γοητευτικό από την προετοιμασία ανθρώπων να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά με ανθρώπους άλλων πολιτισμών και διαφορετικής κουλτούρας. Η γλώσσα από μόνη της είναι κάτι ζωντανό. Αυτή η ζωντάνια χαρακτηρίζει και το χώρο μας. Τίποτα δε μένει στάσιμο στη δουλειά μας ακόμα και στις πιο δύσκολες κοινωνικές συνθήκες. Από την άλλη πλευρά, η εκπαίδευση είναι αξία ζωής. Κάθε μέρα βιώνω την εξέλιξη μιας κλασικής αξίας μέσα από τον ίδιο τον άνθρωπο. Κι αυτό, πιστέψτε με, δεν το αλλάζω με τίποτα!

Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τα κοινά;

Μα ... για τον ίδιο λόγο που αποφάσισα να ασχοληθώ και με την εκπαίδευση. Για τον άνθρωπο! Για όλους τους ανθρώπους και πιο συγκεκριμένα τους Έλληνες που αξίζουν να βλέπουν την καθημερινή τους προσπάθεια να φέρνει καρπούς. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο διαβάζουμε, βλέπουμε και ακούμε για τα αποτελέσματα της κρίσης. Δε μιλάω τόσο για τα οικονομικά αποτελέσματα ,αλλά για τα ατομικά και κοινωνικά. Για τη θλίψη ή τη νιρβάνα που έχει προκαλέσει. Εγώ, λοιπόν, αρνούμαι να αποδεχτώ όχι μόνο για μένα, αλλά και για κάθε άνθρωπο αυτά τα αποτελέσματα. Πιστεύω ότι κάθε μέρα κρύβει νέες ευκαιρίες για κάτι διαφορετικό που μπορεί στην πράξη να αποδειχτεί και καλύτερο. Αρκεί να θέλουμε και να μη σταματάμε να τις κυνηγάμε. Η ενασχόλησή μου με τα κοινά είναι μια ακόμα γέφυρα επικοινωνίας με πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους. Με ανθρώπους που είμαι σίγουρος ότι στο τέλος της ημέρας έχουν να προσφέρουν πολλά. Σε αυτήν την κοινή προσπάθεια για το καλύτερο, επενδύω καθημερινά τόσο ατομικά όσο και μέσα από την επαφή μου με τα κοινά.

Ποιος ο ρόλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών – ΕΕΑ;

To EEA είναι ένας πολύ σημαντικός φορέας με ουσιαστικό ρόλο στην ανάπτυξη των επαγγελματιών. Βοηθά και συμβουλεύει συστηματικά και ολοκληρωμένα . Με τη δημιουργία του νέου γραφείου franchise θα πετύχουμε την καλύτερη οργάνωση του κλάδου, με βάση ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα. Οριοθέτηση συγκεκριμένων δομών με στόχο την ανέλιξη του κλάδου και την καταπολέμηση όλων των εμποδίων που στέκονται τροχοπέδη στην επιτυχία του, είναι ο πρώτος άμεσος στόχος. Υπάρχουν, όμως, πολλά συγκεκριμένα πλάνα που θα έχουμε την ευκαιρία να συζητάμε συνεχώς από εδώ και στο εξής, άλλωστε όλοι οι άνθρωποι του Franchise θα πρέπει να έχουν ενεργό ρόλο σε αυτή την αισιόδοξη και πολλά υποσχόμενη προσπάθεια

Ποιά πιστεύετε ότι είναι τα ζητήματα που κρατούν τον θεσμό από πλήρη ανάπτυξη;

Θα τολμήσω να πω ότι τα σημαντικότερα ζητήματα που κρατούν πίσω το θεσμό είναι η λανθασμένη νοοτροπία και αντίληψη των δυνητικών επιχειρηματιών στην Ελλάδα. Είναι πολύ εύκολο στο μέσο Έλληνα να σκεφτεί -για να μην πω να αποφασίσει- να ασχοληθεί με το επιχειρείν χωρίς ωστόσο να συνειδητοποιεί πάντα τι σημαίνει αυτό στην πράξη. Τα περισσότερα προβλήματα που καθημερινά βιώνω έρχονται από αυτήν ακριβώς την έλλειψη συνειδητοποιημένης επαφής με το επιχειρείν. Είναι πολλοί αυτοί που κυρίως από άγνοια πιστεύουν ότι «ανοίγουν» μια επιχείρηση ανά πάσα στιγμή και με περισσή ευκολία πιστεύουν ότι μπορούν να την «κλείσουν». Και δε μιλάω μόνο για τα οικονομικά δεδομένα, αλλά και για τη λειτουργία της επιχείρησης αυτή καθαυτή. Χρειάζεται να χτίσουμε ουσιαστική γνώση και συγκεκριμένη υποστήριξη για κάθε νέο δυνητικό επιχειρηματία. Το επιχειρείν δεν είναι ούτε πάρεργο και σίγουρα ούτε ταλέντο. Χρειάζεται σοβαρή, συστηματική και αποδεδειγμένη γνώση για να επιτύχει. Από την πρώτη επιλογή του αντικειμένου μέχρι την καθημερινή επαφή με τον πιο μικρό πελάτη υπάρχουν συγκεκριμένα μοντέλα και μέσα που μπορούν να βοηθήσουν τους επιχειρηματίες να επιτύχουν.
Τα σημεία που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής και βελτίωσης είναι η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, οι ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ, οι ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ και η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ.
Αυτήν ακριβώς τη γνώση στοχεύω και μέσα από το ΕΕΑ να μεταλαμπαδεύσω, με στόχο την ανάδειξη του κλάδου του Franchise στον πιο υγιή, αναπτυσσόμενο τομέα όπως ακριβώς του αξίζει.

facebook_page_plugin