Συζητάμε με την κα ΓΙΑΝΝΑΚΑΚΙΔΟΥ ΕΛΕΩΝΟΡΑ, BRAND MANAGER των CULTIVOS COFFEE, σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο πλαίσιο της βράβευσής τους στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE με την διάκριση του MOST PROMISING FRANCHISE, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 2/2/2022 στο Gazarte, με τις αιγίδες της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών και Ελληνικού Συνδέσμου Franchise, με κεντρικούς παρουσιαστές την δημοσιογράφο Χρύσα Φώσκολου και τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα. Στην εκδήλωση χαιρέτησαν οι Άδωνις Γεωργιάδης, Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Χρήστος Κέλλας, Βουλευτής Λάρισας, Σταύρος Καφούνης, Β΄ Αντιπροέδρος ΕΒΕΑ και Θεόδωρος Καπράλος, Αντιπρόεδρος ΕΣΕΕ και Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά.
Πώς αξιολογείτε την δυναμική και τις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείσθε;
Η δυναμική και οι προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου είναι μεγάλες.
Παρόλα αυτά θεωρούμε ότι θα πρέπει να υπάρχει ευελιξία από την πλευρά των επιχειρήσεων προκειμένου να μπορούν να προσαρμόζονται γρήγορα στα νέα δεδομένα, να εστιάζουν οι ίδιοι στο μοντέλο αυτό αφιερώνοντας χρόνο και ενέργεια και να είναι σε εγρήγορση για να παίρνουν άμεσα αποφάσεις.
Εμείς ως εταιρία, θέλουμε να διατηρήσουμε τον ρυθμό ανάπτυξης που έχουμε και στοχεύουμε παράλληλα σε νέες αγορές τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Πώς διαφοροποιείσθε από τον ανταγωνισμό και ποιά είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που διαθέτετε;
Το project Cultivos coffee διαφέρει από τις προτάσεις franchise που έχουν αναπτυχθεί αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά σε διάφορα σημεία.
Αρχικά θέλαμε να δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση στην αισθητική και θεωρούμε ότι το έχουμε πετύχει έτσι ώστε η συγκεκριμένη πρόταση να ξεχωρίζει ως ένα premium coffee shop με σκανδιναβικές επιρροές ως προς τον σχεδιασμό. Στη συνέχεια δώσαμε ιδιαίτερη σημασία στον εξοπλισμό, επιλέγοντας high end εξοπλισμό για την παρασκευή του καφέ. Το βασικότερο στοιχείο είναι ο ίδιος ο καφές ο οποίος φέρει την υπογραφή της taf. όλοι οι καφέδες που σερβίρονται εντάσσονται στο taf direct relationship coffees, ένα πρόγραμμα που έχει δημιουργήσει και αναπτύξει η taf τα τελευταία 15 χρόνια, θέλοντας να ενισχύσει τους παραγωγούς καφέ αλλά και να μπορεί να γνωρίζει όλη τη διαδρομή του κόκκου. Σημαντικό επίσης στοιχείο διαφοροποίησης είναι ο ρόλος του barista τόσο στη διαδικασία παρασκευής όσο και στην άμεση επικοινωνία με τον τελικό καταναλωτή και την ενημέρωση του για όλα τα προϊόντα.
Τι έχετε να δηλώσετε αναφορικά με την διάκρισή σας στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2022, αναφορικά με τις επιδόσεις της εταιρείας σας το 2021;
Eίμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την διάκριση αυτή! Σε συνδυασμό με την ανάπτυξη η οποία σημειώθηκε το προηγούμενο έτος και το έντονο ενδιαφέρον που ήδη παρατηρείται για το 2022, θεωρούμε ιδιαίτερη τιμή την διάκριση ως most promising franchise!
Για ποιούς λόγους επιλέξατε το franchise για την ανάπτυξή σας;
Το Cultivos Coffee είναι ένα concept το οποίο θέλαμε να το διαφοροποιήσουμε από την βασική δραστηριότητα της taf η οποία είναι η χονδρική πώληση καφέ σε καταστήματα. Θέλαμε επίσης να δώσουμε την ευκαιρία σε ανθρώπους που επιδιώκουν να δημιουργήσουν μια δική τους επιχείρηση, να έχουν πρόσβαση σε μία νέα επιχειρηματική ιδέα η οποία είναι βιώσιμη, χαράζοντας τη δική τους επιχειρηματική διαδρομή μέσα από αυτήν.
Ποια θεωρείτε τα τρία πλέον σημαντικά πλεονεκτήματα του franchise για τους franchisees;
Ένα βασικό πλεονέκτημα είναι αυτό που μόλις προανέφερα, δηλαδή η δυνατότητα που δίνεται σε ανθρώπους που επιδιώκουν να δημιουργήσουν μια δική τους επιχείρηση, να έχουν πρόσβαση σε μία νέα επιχειρηματική ιδέα η οποία είναι βιώσιμη.
Ένα εξίσου σημαντικό πλεονέκτημα είναι η εκπαίδευση και στη συνέχεια η κατάρτιση που αποκτά ο συνεργάτης στο αντικείμενο. Η εκπαίδευση θεωρείται απαραίτητη και είναι ένα κρίσιμο στάδιο από ότι οποίο περνάνε όλοι συνεργάτες, ανεξαρτήτως εάν έχουν εμπειρία και γνώση του αντικειμένου. Με την αρχική αλλά και τη συνεχή εκπαίδευση επιτυγχάνουμε την εναρμόνιση και την ευθυγράμμιση όλων των συνεργατών με το σύστημα και διασφαλίζουμε την ομαλή ένταξη και πορεία των συνεργατών.
Τέλος, οι υποψήφιοι συνεργάτες επωφελούνται από μία φήμη, ένα καθιερωμένο brand name στην αγορά το οποίο δίνει σημαντική ώθηση στην επιχείρηση τους. Φυσικά θα πρέπει και αυτοί με τη σειρά τους να διατηρήσουν τη φήμη αυτή.