Find a Franchise

Αναζητείστε με βάση τα δικά σας κριτήρια τα franchise concepts σας ενδιαφέρουν!

Search your concept!

παναγιωτης μπαλατσωνης, διευθυντης αναπτυξης ok! anytime markets

Ο franchisee επωφελείται από το established brand, τη συνολική τεχνογνωσία σε όλους τους τομείς, που του προσφέρει ο franchisor, τις οικονομίες κλίμακος της αλυσίδας, που του επιτρέπουν να αγοράζει σε χαμηλές τιμές, τη δυνατότητα άμεσης καθιέρωσης και γρήγορης ανάπτυξης και τη σταθερή ποιότητα και μεγάλη αξιοπιστία προϊόντων και υπηρεσιών. Έτσι, μειώνεται ο κίνδυνος της επιχειρηματικής αποτυχίας. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του franchising είναι ότι μεταφέρει ολοκληρωμένα και μεθοδικά τη γνώση για την έναρξη και λειτουργία μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας. - Παναγιώτης Μπαλατσώνης, Διευθυντής Ανάπτυξης Ok! Anytime Markets

Ποιά είναι τα δέκα (10) πιο σημαντικά σημεία/θέματα που θα πρέπει να διερευνήσουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι κατά την επιλογή τους σε ποια αλυσίδα να ενταχθούν, όπως δυναμική κλάδου, μεικτά περιθώρια, υποδομές μητρικής εταιρείας, διαφοροποίηση concept κ.ο.κ.

  1. Αξιοπιστία: αρχικά θα πρέπει να διερευνήσει ο υποψήφιος franchisee κατά πόσο η αλυσίδα στην οποία θα επενδύσει τα χρήματα του είναι αξιόπιστη πχ. πόσα χρόνια δραστηριοποιείται στον κλάδο, πόσα σημεία πωλήσεις διαθέτει, το μέγεθος κ.λπ.

  2. Απόδοση επένδυσης: ποιος είναι ο χρόνος απόσβεσης της επένδυσης.

  3. Κερδοφορία: μια επιχείρηση franchise πρέπει να είναι κερδοφόρα. Βέβαια το κέρδος είναι σχετικό. Πρέπει να μετράτε πάντα σε σχέση με το ύψος της επένδυσης.

  4. Διαφοροποίηση: μια εταιρία franchise πρέπει να διαφοροποιείται από τους ανταγωνιστές της είτε σε επίπεδο προϊόντος ή υπηρεσίας είτε σε επίπεδο τιμής.

  5. Τάσεις στην αγορά: ποιες οι τάσεις της αγοράς της οποίας ένας υποψήφιος franchisee επιλέγει να επενδύσει; Πρόκειται για μια αγορά αναπτυσσόμενη ή παγιωμένη; Πόσο θα επηρεάσει το μέλλον της επιχείρησης;

  6. Αξία του Brand: Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιλογή του δικτύου που θα επενδύσει κάποιος, είναι πόσο καλά εδραιωμένο είναι το brand καθώς επίσης και πόσο αυτό το brand έχει καλή φήμη στην αγορά.

  7. Ποιότητα συστήματος franchise: ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας εξαρτάται από το κατά πόσον θα ταιριάξει ο υποψήφιος franchisee με την επιχείρηση και την ποιότητα της εκπαίδευσης καθώς και την υποστήριξη που θα λάβει.

  8. Ένα άλλο στοιχείο, είναι κατά πόσο τo αντικείμενο εργασίας ταιριάζει με το προφίλ του ανθρώπου που θα ανοίξει το κατάστημα ειδικά αν πρόκειται να απασχοληθεί ο ίδιος. Είναι πολύ σημαντικό η επιλογή να ταιριάζει με τις φιλοδοξίες και τις ικανότητες του ανθρώπου που θα ασχοληθεί.

  9. Επιχειρηματική εμπειρία του Franchisor: Είναι κρίσιμο ένας franchisor να διαθέτει πείρα διαχείρισης της επιχείρησης που αναπτύσσει με τη μέθοδο του franchising.

  10. Υποστήριξη: Εδώ ο υποψήφιος franchisee πρέπει να μάθει τι περιλαμβάνει η υποστήριξη από τον franchisor π.χ. τεχνική υποστήριξη, εκπαίδευση, marketing κ.ο.κ.