Palmie bistro

Συζητάμε με τον Χρήστο Κουτρουλιά, και μας παρουσιάζει τα σχέδια ανάπτυξης των Palmie bistro, αλλά και τις τάσεις της αγοράς.

Ποιό είναι το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχειρηματικής σας πρότασης;

Στα Palmie bistro σερβίρουμε φαγητό, καφέ και ποτό από τις 8:00 το πρωί έως τη 1:00 το βράδυ. Σε όλα μας τα καταστήματα, τα προϊόντα είναι το ίδιο ποιοτικά και οικονομικώς προσιτά. Ο Όμιλός μας δεν επιτρέπει την παραμικρή ολιγωρία όσον αφορά στην εξυπηρέτηση, τις παροχές, την ποιότητα και τον σεβασμό προς τους πελάτες και θεωρούμε ότι αυτό σε συνδυασμό με την αποδεδειγμένη επιτυχία μας σ’ όλα τα παραπάνω, είναι το δυνατό μας χαρτί

Ποιοί είναι οι στόχοι για την ανάπτυξή σας το 2019;

Πιστεύοντας απόλυτα στην εξωστρέφεια, ως απαραίτητο παράγοντα, προκειμένου ο επιχειρηματικός κόσμος να αντιμετωπίσει δυναμικά τις επιπτώσεις της ακόμα δύσκολης οικονομικής συγκυρίας, επιταχύνουμε τις προσπάθειές μας και θέτουμε συνεχώς νέες βάσεις για να διευρύνουμε την επιχειρηματική μας δραστηριότητα. Στα σχέδιά μας για το 2019 είναι το άνοιγμα 3 νέων καταστημάτων καθώς και μία σειρά ανακαινίσεων στα υφιστάμενα καταστήματά μας.

Ποιές τάσεις / εξελίξεις θα επηρεάσουν τον κλάδο σας;

Η ανάπτυξη του τουρισμού βοηθάει πολύ στη βιωσιμότητα των καταστημάτων εστίασης και γεννάει ευκαιρίες για νέες προτάσεις. Η ελάφρυνση της φορολογίας, επίσης, θα βοηθούσε πολύ τις επιχειρήσεις ως προς τη βιωσιμότητά τους.

Ποιά πιστεύετε ότι θα είναι η ανάπτυξη στον κλάδο σας;

Ο κλάδος της εστίασης έχει τεράστιες προοπτικές και θεωρώ ότι τα επόμενα χρόνια η πορεία του θα είναι ανοδική. Όσο εμφανίζονται επιχειρήσεις που οραματίζονται και σχεδιάζουν έξυπνα προϊόντα ή υπηρεσίες, εκπαιδεύουν συνεχώς τους ανθρώπους τους και είναι ευέλικτες, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, τόσο ο κλάδος μας θα συνεχίσει να εξελίσσεται

Πώς πιστεύετε ότι θα κινηθεί το real estate;

Τα μισθώματα δεν μπορούν να αυξηθούν ιδιαίτερα καθώς η βεβαρημένη φορολογία δεν αφήνει πολλά περιθώρια στους επιχειρηματίες. Σίγουρα αυτή τη στιγμή το κέντρο της Αθήνας είναι περιζήτητο και δεν υπάρχουν πολλά καλά διαθέσιμα ακίνητα. Παράλληλα, θα παραμείνει η μείωση των αγοραπωλησιών, ενώ θα συνεχιστεί η στροφή στο ενοίκιο.

Ποιές θεωρείτε ως κύριες ενέργειες / παράγοντες ενδυνάμωσης του brand;

Όταν συνεχώς εξελίσσεσαι και διατηρείς τις σωστές υπηρεσίες και την άριστη ποιότητα δεν χάνεις εύκολα τη δύναμή σου. Το τετράπτυχο που πάντα θα διαφοροποιεί και θα ισχυροποιεί το brand μας είναι το εξής: Ποιότητα, Τεχνογνωσία, Ευελιξία και βιωσιμότητα. Μεγάλο μας πλεονέκτημα το γεγονός ότι ενώ βρισκόμαστε στον χώρο της εστίασης εδώ και 50 χρόνια, το concept μας είναι τόσο ευέλικτο ώστε καταφέρνουμε να προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες κάθε εποχής.

Θα εξακολουθήσει το franchising ως λύση αυτο-απασχόλησης και γιατί;

Θεωρώ πως ναι. Σίγουρα, είναι μικρότερο το ρίσκο για κάποιον που χτίζει τη δική του επιχείρηση κάτω από μία ήδη πετυχημένη ‘’ομπρέλα’’. Πέρα από αυτό, οι επιχειρήσεις franchise είναι βιώσιμες, με μακρόχρονη παρουσία στον χώρο και βαθιά τεχνογνωσία, ενώ είναι γεγονός ότι στα χρόνια της κρίσης άνοιξαν νέα καταστήματα, δημιουργώντας πολλές νέες θέσεις εργασίας, ως εκ τούτου δεν βλέπω κανένα λόγο για τον οποίο αυτό θα πρέπει να αλλάξει τώρα.

Ποιά θεωρείτε τα top trends για το 2019;

Θα μιλήσω για τον κλάδο της εστίασης. Θεωρώ ότι θα αυξηθούν οι επιλογές για vegetarians στα εστιατόρια, θα γίνει ακόμα πιο έντονη η στροφή στις βιολογικές τροφές, θα υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια αναφορικά με τα συστατικά κάθε προϊόντος και τέλος θα υπάρξουν αρκετές προτάσεις για υποκατάστατα αλλεργιογόνων τροφών!