Συζητάμε με τον κο Θέμη Τζουλιαδάκη, Managing Director και Partner των Μr. PUFFS, σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο πλαίσιο της βράβευσής τους στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE με την διάκριση του BEST MASTER FRANCHISE, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 2/2/2022 στο Gazarte, με τις αιγίδες της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών και Ελληνικού Συνδέσμου Franchise, με κεντρικούς παρουσιαστές την δημοσιογράφο Χρύσα Φώσκολου και τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα. Στην εκδήλωση χαιρέτησαν οι Άδωνις Γεωργιάδης, Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Χρήστος Κέλλας, Βουλευτής Λάρισας, Σταύρος Καφούνης, Β΄ Αντιπροέδρος ΕΒΕΑ και Θεόδωρος Καπράλος, Αντιπρόεδρος ΕΣΕΕ και Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά.
Πώς αξιολογείτε την δυναμική και τις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείσθε;
Ο χώρος της εστίασης είναι ο πλέον δυναμικός στο χώρο του franchising, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλες τις ανεπτυγμένες αγορές, ειδικά η κατηγορία fresh dessert, που διακρίνεται για την υψηλή κερδοφορία και τα διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά της. Είμαστε η εταιρεία που ανοίγει την αγορά στο κλάδο, αφού είμαστε οι πρώτοι στον κόσμο που διαθέτουμε περισσότερα από 40 καταστήματα με βασικό θέμα τους λουκουμάδες και όπου ανοίγουμε δημιουργούμε αγορά σε αυτή την κατηγορία.
Πώς διαφοροποιείσθε από τον ανταγωνισμό και ποιά είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που διαθέτετε;
Η διαφοροποίησή μας εστιάζεται στην τεχνογνωσία, αφού λειτουργούμε από το 2004, και με μια παραδοσιακή συνταγή λουκουμάδων έχουμε καταφέρει με αγνά υλικά να επιτυγχάνουμε πολύ υψηλή παραγωγή σε ποσότητα, χωρίς να περιμένει ο πελάτης πάνω από 7 λεπτά, αφού παράγουμε συνέχεια και προσφέρουμε στα καταστήματά μας always hot and fresh λουκουμάδες σε πάνω από 20 διαφορετικές γεύσεις. Επίσης προσφέρουμε συνδυασμό παγωτού με λουκουμάδες και toppings από τις πιο κορυφαίες εταιρείες στο χώρο όπως ΙΟΝ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, NESTLE, IRCA, ΑΚΤΙΝΑ, OLYMPIC. Η συνταγή μας είναι vegan, cholesterol free, lactose free και egg free. Οι λουκουμάδες μας παρασκευάζονται από φυσικά συστατικά, χωρίς πρόσθετα λιπαρά, σερβίρονται ζεστοί και φρέσκοι, καθημερινά, με φυσικά toppings όπως αγνό θυμαρίσιο μέλι Κρήτης και σε σχέση με τα ντόνατς έχουν σχεδόν τις μισές θερμίδες, καθόλου κορεσμένα λιπαρά και το ¼ σε λιπαρά!
Τι έχετε να δηλώσετε αναφορικά με την διάκρισή σας στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2022, αναφορικά με τις επιδόσεις της εταιρείας σας το 2021;
Είμαστε μόνο στην αρχή, μόλις 6 μήνες στην Ελλάδα, αλλά πάνω από 20 χρόνια στον Καναδά, έχουμε την συνταγή της επιτυχίας, αφού τα καταστήματά μας γίνονται αγαπημένα σημεία απόλαυσης λουκουμάδων και παγωτού για όλη την οικογένεια. Το 2021 διπλασιάσαμε τα καταστήματά μας και αποδώσαμε υψηλή κερδοφορία στους franchises μας, καθώς οι περισσότεροι θέλησαν να επενδύσουν μαζί μας και σε 2ο και 3ο κατάστημα. Και το 2022 θα πάμε σε διπλάσιο αριθμό καταστημάτων καθώς και σε ανάπτυξη και σε νέες αγορές. Χαιρόμαστε για την διάκριση αυτή και ελπίζουμε και του χρόνου να διακριθούμε ξανά στα βραβεία FRANCHISE.
Για ποιούς λόγους επιλέξατε το franchise για την ανάπτυξή σας;
Αν και τα καταστήματά μας έχουν υψηλή κερδοφορία επιλέξαμε να τα αναπτύξουμε μέσω franchise γιατί πιστεύουμε ότι στην εστίαση θα πρέπει ο επιχειρηματίας να είναι κομμάτι της λειτουργίας του καταστήματος για να διασφαλίζει καθημερινά την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουμε. Φανταστείτε ότι υπάρχουν καταστήματα με ROI της επένδυσης 3 - 4 μηνών και όμως επιλέγουμε το franchise. Έτσι μπορούμε να καταφέρουμε και την μεγάλη ανάπτυξη που έχουμε θέσει ως στόχο, φανταστείτε έχουμε 4,000 υποψήφιους franchisee που θέλουν να επενδύσουν στο brand, μάλιστα είναι πολλοί που θέλουν να κάνουν επένδυση και στην Ελλάδα.
Ποιά θεωρείτε τα τρία πλέον σημαντικά πλεονεκτήματα του franchise για τους franchisees;
- Επιλέγουν κάτι επιτυχημένο, με υπολογισμένο ρίσκο και συγκεκριμένο σενάριο επιτυχίας, ξέρεις από την αρχή πόσο θα επενδύσεις και πόσο θα κερδίζεις.
- Δεν χρειάζεται να κάνουν δοκιμές, άρα δεν χάνουν χρόνο και χρήμα στο να δημιουργήσουν κάτι το οποίο μπορεί να μην έχει διάρκεια και ανταπόκριση στο κοινό που στοχεύουν.
- Δοκιμασμένο marketing plan που στοχεύει στην δημιουργία ενός global brand με αναγνωσιμότητα και συγκεκριμένα ποιοτικά standards.