Find a Franchise

Αναζητείστε με βάση τα δικά σας κριτήρια τα franchise concepts σας ενδιαφέρουν!

Search your concept!

HEMPOIL

Ο Χρήστος Μπότσης, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της HEMPOIL αναλύει τα προνόμια του franchising και συμβουλεύει τους ενδιαφερόμενους franchisees...

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕΣΩ FRANCHISE

Ποιά θεωρείτε τα τρία (3) κύρια πλεονεκτήματα του franchising για όσους διερευνούν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση (επιγραμματικά);

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να επιλέξει κάποιος το franchise σαν επιχειρηματική λύση, που μακροπρόθεσμα επιβεβαιώνουν πως μία σωστή επιλογή σε λύση franchise μπορεί να έχει σημαντική απόδοση με λιγότερο κόπο ή σε λιγότερο χρόνο και εφαρμόζουν στις περισσότερες επαγγελματικές κατηγορίες. Στη συγκεκριμένη κατηγορία, δεν λείπουν οι ιδιαιτερότητες που κάνουν τη λύση franchise ακόμα πιο δελεαστική.

Αναγνωρίσιμο Brand

Ένα βασικό πλεονέκτημα του franchise στην Hempoil Natural Products αποτελεί το αναγνωρίσιμο brand. Οι υποψήφιοι franchisee επωφελούνται από τις προσπάθειες του franchisor να δημιουργήσει ένα πολυεθνικό αναγνωρισμένο brand και ουσιαστικά επενδύουν σε ένα έτοιμο πελατειακό κοινό πέρα από την ανάπτυξη νέου πελατολογίου.

Αγοραστική δύναμη

Η αγοραστική δύναμη είναι ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα του franchise. Ένας franchisor εκμεταλλευόμενος τους όγκους του δικτύου μπορεί να πετύχει μια πολύ καλύτερη εμπορική συμφωνία από ένα κατάστημα δεδομένων των όγκων και του εύρους κάλυψης που του παρέχει το δίκτυο του. Αυτό, του δίνει τη δυνατότητα να προσφέρει στους franchisee ακόμα πιο προνομιακές τιμές και καλύτερες συμφωνίες. Το πλεονέκτημα αυτό δεν περιορίζεται μόνο στα εμπορεύματα αλλά σε οτιδήποτε αναλώσιμο εμπεριέχεται στο πακέτο του franchise και στην ομαλή και συνεχή λειτουργία του καταστήματος.

Μείωση ρίσκου

Από τους σημαντικότερους παράγοντες που μπορεί κάποιος να επιλέξεις το franchise σαν επιχειρηματική λύση. Σίγουρα δεν είναι εύκολο. Αν όμως κάποιος φερθεί έξυπνα και κάνει σωστή έρευνα στις διαθέσιμες επιλογές, σαν κατηγορία και δίκτυο, μπορεί να μειώσει σημαντικά το ρίσκο και να αυξήσει την πιθανότητα μιας πετυχημένης επένδυσης.

ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΘΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ FRANCHISE

Ποιά είναι τα δέκα (10) πιο σημαντικά σημεία/θέματα που θα πρέπει να διερευνήσουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι κατά την επιλογή τους σε ποια αλυσίδα να ενταχθούν, όπως δυναμική κλάδου, μεικτά περιθώρια, υποδομές μητρικής εταιρείας, διαφοροποίηση concept κ.ο.κ.

  1. Στατιστικά στοιχεία – Ιστορικό επιτυχίας.

Κάθε αλυσίδα franchise που σέβεται τον εαυτό της και τους συνεργάτες της έχει αναπτύξει ένα μοντέλο franchise που ακολουθεί συγκεκριμένες μεθόδους και φέρνει αποτέλεσμα. Ουσιαστικά κάθε υποψήφιος franchisor καλείτε να προσφέρει στον κάθε ενδιαφερόμενο franchisee μία μεγάλη λίστα με πληροφορίες, οικονομικά στοιχεία, μεθόδους ανάπτυξης και προώθησης από τα άλλα καταστήματα και τη συσσωρευμένη εμπειρία του στην εκάστοτε αγορά, αυξάνοντας σημαντικά τις πιθανότητες επιτυχίας ενός τέτοιου εγχειρήματος.

  1. Αναγνωρίσιμο brand

Ένα ακόμα βασικό πλεονέκτημα του franchise αποτελεί το αναγνωρίσιμο brand. Οι υποψήφιοι franchisee επωφελούνται από τις προσπάθειες του franchisor να δημιουργήσει ένα εθνικά ή πολυεθνικά αναγνωρισμένο brand και ουσιαστικά επενδύουν σε ένα έτοιμο πελατειακό κοινό πέρα από την ανάπτυξη νέου πελατολογίου.

  1. Εκπαίδευση – τεχνογνωσία

Όλες οι μεγάλες αλυσίδες franchise παρέχουν συνεχή εκπαίδευση. Η εκπαίδευση είναι κάτι το πολύ σημαντικό γενικά, αλλά περισσότερο ειδικά στη συγκεκριμένη κατηγορία. Από τα βασικά στοιχεία που είναι η ενημέρωση σχετικά με τα προϊόντα, δυνατότητες, τρόπους εφαρμογής, θεραπευτικά οφέλη, πως επικοινωνούμε τις πληροφορίες στον πελάτη μέχρι τα πιο σύνθετα όπως μέθοδο διαφήμισης και προώθησης, τεχνικές πώλησης και διαχείρισης ή ακόμα και αντιμετώπισης δύσκολων ή απρόβλεπτων καταστάσεων διευκολύνεται η ταχύτερη και με μεγαλύτερη επιτυχία ανάπτυξη της επιχείρησης.

  1. Συνεχή λειτουργική και εμπορική υποστήριξη

Ο franchisor έχει ανθρώπους που διαχειρίζονται και υποστηρίζουν το κομμάτι του franchise παρέχοντας συνεχή βοήθεια. Ο franchisee δεν είναι μόνος του όταν τρέχει την επιχείρηση του και μπορεί να καλέσει πάντα κάποιον έμπειρο προκειμένου να ζητήσει βοήθεια, να μεταφέρει του προβληματισμούς του ή να προτείνει νέες ιδέες για την ανάπτυξη της επιχείρησης. Δεν χρειάζεται να ανακαλύψει ξανά τον τροχό ή σπαταλήσει χρόνο ψάχνοντας λύσεις σε καταστάσεις που ο franchisor έχει ήδη συναντήσει και αντιμετωπίσει στο παρελθόν.

  1. Ανάπτυξη και στρατηγική marketing

Η εταιρεία που προσφέρει το franchise έχει ήδη εμπειρία στην δημιουργία και συντήρηση νέων πελατών. Έχει ήδη εμπειρία στις πετυχημένες προωθητικές και διαφημιστικές ενέργειες, συνήθως παρέχει πλάνο ανάπτυξης μέχρι το grand opening και συμβουλές προϋπολογισμού και επιλογών σε διαφημιστικές επιλογές από έμπειρο προσωπικό, προκειμένου να πετύχει τη μεγαλύτερη απόδοση με το μικρότερο διαφημιστικό κόστος. Παράλληλα μπορεί να αξιολογεί τα κόστη των ενεργειών λόγο πρότερης εμπειρίας πιο αποτελεσματικά και γρήγορα. Φυσικά, ο franchisor επενδύει ήδη στη διαφήμιση και ένα μαγαζί κάτω από το ίδιο brand επωφελείται και από το έτοιμο κοινό κατά το άνοιγμα της επιχείρησης.

  1. Αγοραστική δύναμη

Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα του franchise που πρέπει να προσέξει ο υποψήφιος franchisee είναι η αγοραστική δύναμη. Ένας franchisor εκμεταλλευόμενος τους όγκους του δικτύου μπορεί να πετύχει μία πολύ καλύτερη εμπορική συμφωνία από ένα κατάστημα δεδομένων των όγκων και του εύρους κάλυψης που του παρέχει το δίκτυο του. Αυτό του δίνει την δυνατότητα να προσφέρει στους franchisee ακόμα πιο προνομιακές τιμές και καλύτερες συμφωνίες. Το πλεονέκτημα αυτό δεν περιορίζεται μόνο στα εμπορεύματα αλλά σε οτιδήποτε αναλώσιμο εμπεριέχεται στο πακέτο του franchise και στην ομαλή και συνεχή λειτουργία του καταστήματος.

  1. Αντιπροσωπείες – Προϊόντα

Η ποικιλία καθώς και η αναγνωρισιμότητα των προϊόντων είναι κάτι άλλο πολύ σημαντικό που συνήθως ωφελεί τους franchisee. Καθώς το προϊοντικό mix ελέγχεται από τον franchisor που έχει ήδη αναπτύξει τεχνικές δημιουργίας και ανάπτυξης πελατών, ο franchisee μπορεί να επενδύσει περισσότερο χρόνο στην ανάπτυξη του πελατολογίου παρά στην επικοινωνία με τους προμηθευτές και στην ανάπτυξη της γκάμας των προϊόντων. Σαν ακόλουθο των 2 παραπάνω πλεονεκτημάτων, που είναι και σημαντικό κριτήριο στην επιλογή του franchise είναι οι εταιρείες που εκπροσωπούνται από το συγκεκριμένο δίκτυο, ενισχύοντας την θέση του δικτύου συνολικά και των καταστημάτων μεμονωμένα,  στην εκάστοτε αγορά.

  1. Εφαρμοσμένο επιχειρηματικό μοντέλο

Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω και σκεπτόμενος ότι λίγοι άνθρωποι έχουν την γνωση και την ικανότητα να είναι επιτυχείς και αποδοτικοί σε όλες τις παραπάνω κατηγορίες μπορεί κανείς να καταλάβει το πόσο σημαντική μπορεί να είναι μια  τέτοια βοήθεια. Μπορεί κάποιος να επιλέξει να δημιουργήσει το δικό του κατάστημα αλλά θα πρέπει να επωμιστεί μόνος του το κόστος, σε χρόνο και χρήμα, για την υλοποίηση όλων των παραπάνω. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σίγουρα θα γίνουν και λάθη τα οποία θα κοστίσουν. Το όφελος που έρχεται από το franchise είναι ότι ο franchisee μπορεί να εκμεταλλευτεί την γνώση και την εμπειρία του franchisor αποφεύγοντας πολλές παγίδες και λάθη, και σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και συρρικνώνοντας το κόστος της επένδυσης σε βάθος χρόνου.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΘΕΙΣ ΜΕ ΤΗN HEMPOIL

Ποιοί είναι τα κύρια πλεονεκτήματα/προνόμια που παρέχει η αλυσίδα/εταιρεία σας και την καθιστούν ανταγωνιστική για να την επιλέξουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι;

Η πρόσβαση σε αποκλειστικές αντιπροσωπείες, η αναγνωρισιμότητα των προϊόντων από το κοινό και η αποτελεσματικότητα τους, ήταν από τους σημαντικότερους παράγοντες για να επιλέξουμε τη συνεργασία με την Hempoil Natural Products. Παράλληλα, το κοινό όραμα της εταιρίας, η σοβαρότητα στην αντιμετώπιση του συγκεκριμένου κλάδου, ο χρόνος παρουσίας στην αγορά είναι προνόμια για την επιλογή του συγκεκριμένο brand για franchise. Η Hempoil Natural Products αντιμετωπίζει τον καταναλωτή με σεβασμό, παρέχει διαρκής εκπαίδευση και ενημέρωση γύρω από τον κόσμο της κάνναβης, τόσο για τα προϊόντα, όσο και για τις επερχόμενες συνεργασίες της και έχει ως στόχο την ομαδική συνεργασία για την δημιουργία μιας κοινής γραμμής που θα την κάνει να ξεχωρίσει στην αγορά.