ΟΜΗΡΟΣ

Συζητάμε με την κ. Ρένα Γκιώνη και μας παρουσιάζει τα σχέδια ανάπτυξης του εκπαιδευτικού ομίλου ΟΜΗΡΟΣ, αλλά και τις τάσεις της αγοράς.

Ποιό είναι το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχειρηματικής σας πρότασης;

Η αξιοπιστία και η σιγουριά που προσφέρει το γνωστό και καθιερωμένο brand ΟΜΗΡΟΣ στον επιχειρηματία, στον οποίο μεταφέρεται ολοκληρωμένα και μεθοδικά η γνώση και το κύρος που έχει αποκτηθεί μέσα από την επιτυχημένη μακρόχρονη πορεία μας στο χώρο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης.

Ποιοί είναι οι στόχοι για την ανάπτυξή σας το 2019;

Ο κύριος στόχος μας για το 2019 είναι η περαιτέρω διεύρυνση και επέκταση του δικτύου, στο πλαίσιο ενός στρατηγικού πλάνου ανάπτυξης που περιλαμβάνει ενίσχυση του σήματος και της εταιρικής εικόνας με στοχευμένο content marketing και above the line διαφήμιση καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου αλλά και δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που θα αναδεικνύουν το ενεργητικό ενδιαφέρον, την υπευθυνότητα, την κοινωνική ευσυνειδησία, την ευαισθησία και την επιχειρηματική ηθική της εταιρίας.

Ποιές τάσεις / εξελίξεις θα επηρεάσουν τον κλάδο σας;

Οι τάσεις είναι ανοδικές καθώς περισσότερο από ποτέ, αναγνωρίζεται ότι η εκμάθηση ξένων γλωσσών, είναι αναγκαίο και πολύτιμο εφόδιο για κάθε επιτυχημένη σταδιοδρομία. Η διδασκαλία ξένης γλώσσας ξεκινάει σήμερα από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ταυτόχρονα πληθαίνουν οι "εναλλακτικοί" τρόποι εκμάθησης, όμως η ποιότητα η αποτελεσματικότητα και η μεθοδικότητα είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που αναγνωρίζονται και καθορίζουν την επιλογή του κάθε σοβαρά ενδιαφερόμενου. Οι οργανωμένοι στο πλαίσιο αυτό εκπαιδευτικοί οργανισμοί ξένων γλωσσών, όπως ο "ΟΜΗΡΟΣ", που συγκεντρώνουν αυτά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, υπερτερούν του ανταγωνισμού και είναι θέμα στρατηγικής, η αξιοποίηση του αυξημένου ενδιαφέροντος για την εκμάθηση ξένης γλώσσας

Ποιά πιστεύετε ότι θα είναι η ανάπτυξη στον κλάδο σας;

Υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης στον κλάδο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης αρκεί ο επιχειρηματίας να συντονιστεί με το tonal των καιρών και να επικοινωνήσει διαδραστικά με το target group στο οποίο απευθύνεται για να μπορέσει να γνωστοποιήσει τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα.

Ποιές θεωρείτε ως κύριες ενέργειες / παράγοντες ενδυνάμωσης του brand;

Η εξωστρέφεια, η δημιουργικότητα και η αξιοποίηση παραδοσιακών και νέων διαδραστικών μέσων επικοινωνίας είναι οι δράσεις/ενέργειες που έχουμε εμείς επιλέξει. Αυτό όμως που διαχρονικά ενδυναμώνει το brand name, είναι κατά την άποψη μας οι άνθρωποι που μας γνώρισαν και μας εμπιστεύονται. Η προσωπική τους εμπειρία είναι η καλύτερη και πιο έμπιστη πηγή πληροφόρησης. Η διαφήμιση, οι δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, το content marketing, λειτουργούν προσθετικά ενεργοποιώντας θετικούς συνειρμούς σε όλους τους δέκτες των μηνυμάτων μας και κυρίως σε αυτούς που συμπεριλαμβάνονται μεταξύ των δύο εκατομμυρίων και πλέον αποφοίτων μας. Αυτοί είναι και οι πλέον αξιόπιστοι αγγελιοφόροι μας.

Θα εξακολουθήσει το franchising ως λύση αυτο-απασχόλησης και γιατί;

Η Εικονική πραγματικότητα, η τεχνητή νοημοσύνη. οι φωνητικές εντολές, η διαδραστική επικοινωνία.

Ποιά θεωρείτε τα top trends για το 2019;

Μα φυσικά το chocco ball και τα νέα ροφήματα των Coffee Lab PR!