Συζητάμε με την Λία Ταλατζίδου, Europe Commercial Account Manager της BEST FOR… και μας παρουσιάζει την αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας που ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη και σήμερα δραστηριοποιείται σε 3 ηπείρους με 35 καταστήματα, μόλις σε 4 χρόνια!
Πείτε μας, κα Ταλατζίδου, πώς ξεκίνησε η ανάπτυξη της «BEST FOR…»;
Η ιδέα ήταν απλή: «Έξυπνα και πρωτότυπα προϊόντα σε value for money τιμές». Η υλοποίηση χρειάστηκε άπειρες ώρες δουλειάς και θυσίες, το αποτέλεσμα, όμως, μας δικαίωσε και αισθανόμαστε περήφανοι με το σλόγκαν της «BEST FOR…», που υπάρχει σε όλα τα καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό, να είναι «From Greece to all over the world».
Πραγματικά, δεν είναι και λίγο μια ελληνική εταιρεία να έχει παρουσία σε 3 ηπείρους! Σε ποιες χώρες δραστηριοποιείστε;
Η «BEST FOR…» είναι μια ελληνική εταιρία που αναπτύσσεται μέσω franchice. Σήμερα διαθέτουμε καταστήματα σε Κύπρο, Σουηδία, Λίβανο, Ινδία, Νεπάλ, Κατάρ, Σαουδική Αραβία, Αίγυπτο, Κογκό, Λιθουανία (και σύντομα σε Πολωνία, Βέλγιο, Εσθονία Λετονία), και φυσικά και στην Ελλάδα.
Η επενδυτική πρότασή μας είναι διαχρονική και όχι μια επένδυση της μόδας. Εμπεριέχει αξία και είναι value for money. Η φιλοσοφία μας είναι να δημιουργούμε καταστήματα λιανικής πώλησης ιδιαίτερων προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, υψηλής ποιότητας, εκλεπτυσμένου design, με private label συσκευασία για τη γυναίκα, το παιδί, είδη πάρτι, είδη διακόσμησης, είδη για το σπίτι, παιχνίδια, gadgets, δώρα και αντικείμενα με καινοτόμα σχεδίαση και εξαιρετικά προσιτές τιμές.
Προσφέρετε προϊόντα για κάθε περίσταση και μάλιστα σε πολύ οικονομικές τιμές…
Στην «BEST FOR…» ανανεώνουμε τα καταστήματά μας με 100 νέα προϊόντα κάθε μήνα, πάντα με εντυπωσιακά οικονομικές τιμές. Θέλουμε όταν βγαίνουν από τα καταστήματά μας οι πελάτες μας να αισθάνονται «πλούσιοι».
Μάλιστα, παρά τις συνεχείς ανατιμήσεις όλων των υλικών, έχοντας σε πρώτο πλάνο την προστασία και τον πλήρη σεβασμό του καταναλωτή απορροφήσαμε σχεδόν όλες τις αυξήσεις, διατηρώντας σταθερές τις ούτως ή άλλως ελκυστικές τιμές μας.
Σήμερα, η «BEST FOR…» εμφανίζει εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης κλείνοντας νέες συμφωνίες franchise τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ποιό είναι το μυστικό της επιτυχίας σας;
Σύμφωνα με τον ιδρυτή και επικεφαλής της εταιρείας μας, Γιώργο Λεβέντη, το μυστικό της επιτυχίας μας είναι ότι δεν υπάρχουν μυστικά και ψιλά γράμματα! Η απόλυτα ειλικρινής σχέση της εταιρείας με τους συνεργάτες - franchisees της είναι μια win-win σχέση συνεργασίας. Η πορεία τους είναι συνδεδεμένη και κάθε πλευρά κερδίζει μόνο όταν κερδίζει και η άλλη, και μάλιστα αποκλειστικά από τις πωλήσεις - καθώς η «BEST FOR…» δεν χρεώνει ούτε entry fees, ούτε royalties. Άρα το μόνο κέρδος και των δύο πλευρών είναι αποκλειστικά από τις πωλήσεις. Αυτό απαλλάσσει τα καταστήματα και από ένα επιπλέον μεγάλο πάγιο έξοδο και ενδυναμώνει την ανταγωνιστικότητά τους.
Επιπλέον, ένα από τα βασικότερα asset της εταιρείας είναι οι άνθρωποί μας, τόσο στην κεντρική εταιρεία όσο και στα καταστήματα. Από τη στιγμή που έρχεται κάποιος κοντά μας τον κάνουμε να νιώθει, αλλά και τον θεωρούμε μέλος της οικογένειά μας. Σεβόμαστε και το κάθε ευρώ που επενδύει κάποιος στην «BEST FOR…». Αυτή τη στιγμή η οικογένεια μας αποτελείται περίπου από 450 άτομα σε όλες τις χώρες και τα προϊόντα μας μιλάνε 10 γλώσσες.
Αισθανόμαστε πάρα πολύ υπερήφανοι όταν πάμε σε κάποια από τις χώρες που έχουμε καταστήματα, από το Κογκό μέχρι το μακρινό Νεπάλ και βλέπουμε στα καταστήματά μας την ελληνική σημαία. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να κάνω και μια αναφορά στο brand Greece που μετά την απαξίωσή του στα χρόνια του μνημονίου έχει επανέλθει πάλι δυναμικά στο εξωτερικό με αποτέλεσμα όλοι οι συνεργάτες μας εκεί να νιώθουν υπερήφανοι που αντιπροσωπεύουν μια ελληνική εταιρεία και μάλιστα να το διαφημίζουν και ως πλεονέκτημα!.
Επίσης, ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της «BEST FOR…» είναι το ότι έπειτα από ενδελεχή έρευνα, πριν μπει σε κάποια νέα αγορά, προσαρμόζει το προϊοντικό μείγμα της σύμφωνα με τις τοπικές ιδιαιτερότητες. Η «BEST FOR…» είναι επίσης πολύ ευαίσθητη όσον αφορά το περιβάλλον και για αυτό τον σκοπό μεγάλος αριθμός των προϊόντων της είναι eco friendly.
Ποια είναι τα αναπτυξιακά πλάνα και στόχοι σας;
Η στόχευσή μας για τα επόμενα 5 χρόνια είναι να κατακτήσουμε και τις υπόλοιπες ηπείρους και να διατηρηθούμε σταθερά στη συνείδηση των πελατών μας, κάτι που αποτελεί και την καλύτερη διαφήμιση για εμάς. Διαλέγοντας την εταιρεία μας, οι πελάτες μας γνωρίζουν πολύ καλά ότι παρά τις ελκυστικές τιμές τους, προμηθεύονται 100% πιστοποιημένα προϊόντα, που ακολουθούν όλα τις προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όχι φθηνές απομιμήσεις κάκιστης ποιότητας και με επικίνδυνα υλικά. Θέλουμε και το έχουμε πετύχει, όταν οι πελάτες μας κρατάνε μια τσάντα «BEST FOR…» με προϊόντα για τον εαυτό τους ή για δώρο, να αισθάνονται σίγουροι ότι κρατάνε ένα ποιοτικό προϊόν, με την καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής».