
CAREFOUR: «Data-Centric, Digital First»
Η Carrefour κάνει δυναμική επάνοδο στην ελληνική αγορά, προσφέροντας ξανά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στους Έλληνες καταναλωτές. Αυτή την φορά επανέρχεται «ανανεωμένη» και το στρατηγικό της πλάνο βασίζεται σε μια «Data-Centric, Digital First» προσέγγιση, η οποία θα στηριχθεί σε τέσσερις πυλώνες.
-
Επιτάχυνση του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς στόχος της είναι οι γρήγορες παραδόσεις, λιγότερο από 3 ώρες, και το Quick Commerce σε λιγότερο
-
Ενισχυση data και retail media μέσω της πλατφόρμας Carrefour Links που επιτρέπει στους συνεργάτες της Carrefour να πραγματοποιούν εκστρατείες μάρκετινγκ και να μετρούν τον πραγματικό end-to-end αντίκτυπο ενώ παράλληλα ξεχωρίζει για τις συνεργασίες της με παγκόσμιους ηγέτες τεχνολογίας όπως η Criteo, η Google και η LiveRamp.
-
Ψηφιοποίηση των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών είναι ο τρίτος πυλώνας και η Carrefour σκοπεύει να αξιοποιήσει την ανάπτυξη των ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών σε κάθε χώρα που δραστηριοποιείται για τους ικαταναλωτές (B2C) και τους εταιρικούς πελάτες (B2B) της. Επίσης, η ψηφιοποίηση θα επιτρέψει τη βελτιστοποίηση των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών όπως οι εκστρατείες ψηφιακού μάρκετινγκ.
-
Ψηφιακός μετασχηματισμός του παραδοσιακού λιανεμπορίου, με την Carrefour να επιδιώκει να έχει μεταφέρει τις εφαρμογές της στο Cloud μέχρι το 2026 κάνοντας έτσι πιο ευέλικτα τα συστήματα της και να μπορέσει να προσφέρει εξατομικευμένες εμπειρίες και υπηρεσίες στους πελάτες της.
Η ψηφιακή στρατηγική έχει ως λογική συνέπεια την ψηφιακή εκπαίδευση των εργαζομένων της, περίπου 100.000 άτομα, σε συνεργασία με την Google.
Επιπλέον η Carrefour θα παρέχει την πλατφόρμα επικοινωνίας Workplace from Meta (Facebook) σε όλους τους υπαλλήλους. Αυτοί οι εσωτερικοί πόροι θα υποστηρίζονται από ένα ανοικτό οικοσύστημα καινοτομίας, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας με νεοσύστατες επιχειρήσεις.
Σε μια εποχή που το περιβαλλοντικό αποτύπωμα παίζει σημαντικό ρόλο στη στρατηγική των εταιρειών η Carrefour δε θα μπορούσε να το παραβλέψει.
Με αίσθημα κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευθύνης στοχεύει να καταστήσει τις δραστηριότητές της στο ηλεκτρονικό εμπόριο ουδέτερες ως προς τον άνθρακα μέχρι το 2030, 10 χρόνια νωρίτερα μάλιστα από τον γενικό της στόχο για το 2040.
Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!
Διαθέτουμε τη πλέον αξιόπιστη βάση για το franchising, με άξονες την διασφάλιση της αξιοπιστίας του franchising και την εξασφάλιση των ενδιαφερομένων δικαιοδόχων και προβαίνουμε στην διαγραφή franchise concepts όταν έχουν διακόψει την ανάπτυξή τους, όταν τα franchise startups δεν έχουν επιτύχει ανάπτυξη εντός δύο ετών, όπως και σε περιπτώσεις μη πλήρωσης βασικών κριτηρίων φερεγγυότητας.
Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.
Το σύνολο του περιεχομένου του Franchising.GR διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση του με οιοδήποτε τρόπο χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη.