
Ποιο είναι το πλάνο ανάπτυξης των Burger King στην Ελλάδα
Με προσεκτικά βήματα κάνει την είσοδό της στην ελληνική αγορά η Burger King μέσα από τα αεροδρόμια της Fraport Greece.
Στο πρόγραμμα της αναβάθμισης των 14 αεροδρομίων, στρατηγική προτεραιότητα της Fraport Greece αποτελεί η προσέλκυση περισσότερων ελληνικών καθώς και διεθνώς αναγνωρισμένων brands, προσφέροντας περισσότερες επιλογές στο επιβατικό κοινό.
Στο πλαίσιο αυτό, η SSP, κορυφαίος όμιλος στον κλάδο της εστίασης παγκοσμίως και η Fraport Greece, ένωσαν τις δυνάμεις τους και έφεραν τη διάσημη αλυσίδα Burger King στην ελληνική αγορά ανοίγοντας το πρώτο κατάστημα στο αεροδρόμιο «Διαγόρας» στη Ρόδο.
Σε ότι αφορά την περαιτέρω ανάπτυξη της αλυσίδας στην Ελλάδα αυτή αναμένεται να συνεχισθεί σε πρώτη φάση σε χώρους αεροδρομίων. Όπως ανέφερε, κατά την διάρκεια των εγκαινίων του Burger King στο αεροδρόμιο της Ρόδου, ο κ. Γιώργος Αντωνίου, Διευθύνων Σύμβουλος της SSP για την Ανατολική Ευρώπη και την Μέση Ανατολή, «συζητούμε με τη Fraport Greece, την πιθανότητα για περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητας των Βurger Κing και σε άλλα αεροδρόμια της Ελλάδος.»
Το τοπίο παραμένει θολό σε ότι αφορά την ανάπτυξη της αλυσίδας εκτός χώρων αεροδρομίων στην Ελλάδα. Το master franchise φέρεται να κατέχει ακόμη η Burger King South East Europe (SEE). H εταιρεία είχε αναλάβει από τον Δεκέμβριο του 2014, την επέκταση στην Ελλάδα όμως τα γεγονότα του 2015, με αποκορύφωμα τα capital controls, έβαλαν φρένο στα σχέδια της. Ήδη από πέρυσι έχει μεταπηδήσει σε ανταγωνιστική εταιρεία ο Δημήτρης Ζηδιανάκης, το μόνο στέλεχος που είχε γίνει γνωστό ότι ηγούνταν της προσπάθειας εισόδου της Burger King στην Ελλάδα.
Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!
Διαθέτουμε τη πλέον αξιόπιστη βάση για το franchising, με άξονες την διασφάλιση της αξιοπιστίας του franchising και την εξασφάλιση των ενδιαφερομένων δικαιοδόχων και προβαίνουμε στην διαγραφή franchise concepts όταν έχουν διακόψει την ανάπτυξή τους, όταν τα franchise startups δεν έχουν επιτύχει ανάπτυξη εντός δύο ετών, όπως και σε περιπτώσεις μη πλήρωσης βασικών κριτηρίων φερεγγυότητας.
Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.
Το σύνολο του περιεχομένου του Franchising.GR διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση του με οιοδήποτε τρόπο χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη.