
Ποιοι είναι οι τιτάνες στο coffee to go
Η αγορά του coffee to go πρωταγωνισθεί στη Μικρή Εστίαση και στο franchising, με αρκετές δεκάδες αλυσίδες να αναπτύσσονται μέσω franchise και με ολοένα περισσότερα coffee shops να εντάσσονται στα δίκτυα γνωστών franchise brands, τα οποία παράλληλα με την ανάπτυξή τους, επενδύουν σε εγκαταστάσεις, σε νέες τεχνολογίες και σε διαφήμιση, ανανεώνοντας τα προϊόντα τους και την εικόνα τους και ενισχύοντας το brand τους, με στόχο να ισχυροποιούν συνέχεια τους συνεργάτες - franchisees τους. Ποιά brands πρωταγωνισθούν στην ανάπτυξη για το 2018;
Από την αρχή του έτους οι τρεις κορυφαίες αλυσίδες στον κλάδο του coffee to go, σε σύνολο 795 καταστημάτων άνοιξαν, μέσα στο πρώτο τετράμηνο του έτους, 49 νέα καταστήματα, δηλ. παρουσίασαν συνολική ανάπτυξη 6,2% και με την παραδοχή ότι θα διατηρηθεί ο αναπτυξιακός αυτός ρυθμός, η συνολική ανάπτυξή τους μέχρι τέλος του έτους θα ξεπεράσει το 18%, ποσοστό που με βάση τις αναλύσεις του Franchising.GR θεωρείται σίγουρο.
Το COFFEE ISLAND, με περισσότερα από 400 καταστήματα στο σύνολο, άνοιξε 18 νέα καταστήματα, 7 σε Θεσσαλονίκη, 7 στη Β. Ελλάδα, 1 σε Αττική, 1 σε Κρήτη και 2 σε Κύπρο.
Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ, με περισσότερα από 320 καταστήματα στο σύνολο, άνοιξε 12 νέα καταστήματα, 6 σε Αττική, 2 σε Ρόδο, 1 σε Κρήτη, 2 σε Πελοπόννησο και 1 σε Κύπρο.
Το COFFEE LAB, με περισσότερα από 75 καταστήματα στο σύνολο, άνοιξε 19 νέα καταστήματα, 16 σε Αττική, 1 σε Σαντορίνη και 2 σε Θεσσαλονίκη.
Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!
Διαθέτουμε τη πλέον αξιόπιστη βάση για το franchising, με άξονες την διασφάλιση της αξιοπιστίας του franchising και την εξασφάλιση των ενδιαφερομένων δικαιοδόχων και προβαίνουμε στην διαγραφή franchise concepts όταν έχουν διακόψει την ανάπτυξή τους, όταν τα franchise startups δεν έχουν επιτύχει ανάπτυξη εντός δύο ετών, όπως και σε περιπτώσεις μη πλήρωσης βασικών κριτηρίων φερεγγυότητας.
Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.
Το σύνολο του περιεχομένου του Franchising.GR διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση του με οιοδήποτε τρόπο χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη.