
Ποιά είναι τα Σούπερ Μάρκετ… πολυτελείας
Τα πιο εντυπωσιακά από αυτά προσελκύουν τους καταναλωτές με καφετέριες και εστιατόρια, όπου μπορεί να δει κανείς πώς ζυμώνεται το ψωμί ή πώς γίνεται καπνιστό το ψάρι.
Στην προσπάθειά τους να ανταγωνιστούν τους κολοσσούς του κλάδου τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ της Γερμανίας, όπως τα Edeka και τα Rewe, επενδύουν όλο και περισσότερο σε καταστήματα πολυτελείας.
Στο Ντίσελντορφ, για παράδειγμα, άνοιξε πρόσφατα ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα Edeka: σε 10.000 τμ. προσφέρονται πάν από 65.000 προϊόντα. Και όχι μόνο. Το κατάστημα διαθέτει μπαρ σαμπάνιας όπου προσφέρονται συνολικά 120 διαφορετικά είδη του ακριβού οινοπνευματώδους, επίσης δική του μονάδα παραγωγής πραλίνας και σοκολάτας, ένα μεγάλο εστιατόριο για χορτοφάγους, ένα εστιατόριο που ειδικεύεται στο πανάκριβο ιαπωνικό κρέας kobe αλλά και ένα ιταλικό αρτοποιείο. Ο επιχειρηματίας Τσουρχάιντε στον οποίο ανήκει το συγκεκριμένο κατάστημα Edeka (πρόκειται για επιχείρηση franchise) επένδυσε πάνω από 20 εκατομμύρια στο νέο σούπερ μάρκετ. Ένα τολμηρό, αλλά αναγκαίο βήμα, σχολιάζει ο ίδιος, παραπέμποντας στον τεράστιο ανταγωνισμό με τον ιντερνετικό γίγαντα Amazon αλλά και τις εταιρίες διανομής όπως το Lieferando που σύμφωνα με τον ίδιο αναμένεται να ενταθεί τα επόμενα χρόνια και να φέρει σε δύσκολη θέση πολλά παραδοσιακά σούπερ μάρκετ.
Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!
Διαθέτουμε τη πλέον αξιόπιστη βάση για το franchising, με άξονες την διασφάλιση της αξιοπιστίας του franchising και την εξασφάλιση των ενδιαφερομένων δικαιοδόχων και προβαίνουμε στην διαγραφή franchise concepts όταν έχουν διακόψει την ανάπτυξή τους, όταν τα franchise startups δεν έχουν επιτύχει ανάπτυξη εντός δύο ετών, όπως και σε περιπτώσεις μη πλήρωσης βασικών κριτηρίων φερεγγυότητας.
Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.
Το σύνολο του περιεχομένου του Franchising.GR διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση του με οιοδήποτε τρόπο χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη.