
Η Anytime παρουσίασε τη νέα εταιρική ταυτότητα της
Η Anytime, το direct brand της Interamerican, πραγματοποίησε την επίσημη παρουσίαση της νέας ταυτότητάς της στους δημοσιογράφους, την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου. Η εκδήλωση οργανώθηκε στον σύγχρονο χώρο του “The Hub Events”, στην Αθήνα.
Εκεί, πλήθος καλεσμένων από τον δημοσιογραφικό χώρο, φίλων και συνεργατών, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη νέα εποχή της Anytime, τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας και της εικόνας του brand. Όπως σημειώνει η σχετική ανακοίνωση, «η Anytime αλλάζει εντυπωσιακά, για να γίνει ακόμα καλύτερη, προσφέροντας περισσότερη ασφάλεια και λιγότερη ασφάλιση, περισσότερες επιλογές και προνόμια, περισσότερη ευελιξία και ελευθερία».
Παρουσιαστής της εκδήλωσης ήταν ο ηθοποιός και σεναριογράφος Γιώργος Καπουτζίδης, ο οποίος έδωσε με τον δικό του τρόπο έναν μοναδικό χαρακτήρα στην παρουσίαση της νέας εποχής του brand. Ο κ. Καπουτζίδης κάλεσε μέλη της ομάδας της Anytime, να μοιραστούν με το κοινό ο καθένας τη δική του οπτική και εμπειρία αναφορικά με τη νέα εποχή του brand.
Στη συνέχεια, ο παρουσιαστής έδωσε τον λόγο στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της INTERAMERICAN, Γιάννη Καντώρο, ο οποίος τόνισε χαρακτηριστικά: «Έχουμε δημιουργήσει και εξελίσσουμε έναν Οργανισμό υψηλής ανταπόκρισης και απόδοσης, που αποδεικνύει καθημερινά ότι μπορούμε να αλλάξουμε, να καινοτομήσουμε, να βελτιωθούμε, να πετύχουμε, να προσφέρουμε κάθε στιγμή περισσότερα και έτσι, να παραμείνουμε η πρώτη επιλογή για ασφάλιση και πολλές υπηρεσίες γύρω από την ασφάλιση, που κάνουν την Anytime μοναδική».
Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!
Διαθέτουμε τη πλέον αξιόπιστη βάση για το franchising, με άξονες την διασφάλιση της αξιοπιστίας του franchising και την εξασφάλιση των ενδιαφερομένων δικαιοδόχων και προβαίνουμε στην διαγραφή franchise concepts όταν έχουν διακόψει την ανάπτυξή τους, όταν τα franchise startups δεν έχουν επιτύχει ανάπτυξη εντός δύο ετών, όπως και σε περιπτώσεις μη πλήρωσης βασικών κριτηρίων φερεγγυότητας.
Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.
Το σύνολο του περιεχομένου του Franchising.GR διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση του με οιοδήποτε τρόπο χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη.