Η εταιρία THE FIXERS υλοποιεί επιτυχημένα ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο, ειδικά σχεδιασμένο για τους συνεργάτες – franchisees. Παρέχει την απαραίτητη υποστήριξη που καθιστά το κατάστημα το πλέον ανταγωνιστικό και επιτυχημένο service concept στην αγορά.
Όραμα
Να παραμένουμε η Νο1 εταιρία στην Ελλάδα σε επίπεδο παροχής υπηρεσιών service τεχνολογίας.
Αποστολή
Nα υλοποιούμε καθημερινά την υπόσχεσή μας «Όλα φτιάχνονται», στο υψηλότερα standards της αγοράς, κάνοντας έτσι της ζωή των πελατών μας καλύτερη, πιο αισιόδοξη, και πιο παραγωγική.
Κλάδος
Ο κλάδος του service τεχνολογικού εξοπλισμού (smartphone, tablet, laptop) διανύει φάση ανάπτυξης στην Ελλάδα.
H διείσδυση των smartphone εκτιμάται σήμερα στο 85%, ενώ αυτή των laptop διανύει μία φάση εκρηκτικής ανάπτυξης λόγω της τηλε-εκπαίδευσης, της τηλε-εργασίας και γενικότερα, της αύξησης των εφαρμογών και της χρήσης των υπολογιστών από όλους ανεξαιρέτως.
Ολοένα και περισσότεροι επιλέγουν συσκευές υψηλότερης αξίας, στοιχείο που αυξάνει τη διακράτηση μίας συσκευής σε διάρκεια από το χρήστη αλλά και αυξάνει τις πιθανότητες να την επισκευάσει κάποιος όταν αυτό απαιτηθεί, αντί να την αντικαταστήσει με μία καινούρια.
Πολύ δυναμική είναι επίσης και η αγορά των αξεσουάρ και των περιφερειακών που συνοδεύουν ή υποστηρίζουν τη χρήση των smartphone, των tablet και των laptop.
THE FIXERS Franchise model : The Next Big Think
Το επιχειρηματικό μοντέλο THE FIXERS σχεδιάστηκε από την αρχή για να γίνει ένα απολύτως επιτυχημένο concept για τους συνεργάτες που θα το υιοθετήσουν.
Η μάρκα THE FIXERS
-
Μοναδική στρατηγική marketing με αναγνωρίσιμη ταυτότητα μάρκας και όνομα που παραπέμπει σε service για όλα τα brands.
-
Συνεχής διαφημιστική υποστήριξη σε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας.
Μοναδικό Customer Experience
-
Εντυπωσιακό concept, design και αισθητική καταστήματος που κάνει τη διαφορά.
-
Εκπαίδευση και κουλτούρα εξυπηρέτησης που έχει ως αποτέλεσμα τα υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης πελατών : πάνω από 96% των πελατών δηλώνουν ικανοποιημένοι από την επίσκεψη στους THE FIXERS, όπως δείχνει σχετική έρευνα.
-
75% των πελατών επιστρέφουν στο κατάστημα σε διάστημα 6 μηνών.
-
Συστήματα ελέγχου και διασφάλισης ποιότητας σε όλα τα επίπεδα
Αποκλειστικές Υπηρεσίες
-
Καινοτόμα πακέτα υπηρεσιών, ειδικά στοχευμένα σε διαφορετικά target groups – ανάγκες καταναλωτών.
-
Παροχή υπηρεσιών κορυφαίας ποιότητας, πλήρως προσανατολισμένες στο αποτέλεσμα και στην επιτυχία.
-
Αποκλειστικές υπηρεσίες : επισκευές που μόνο οι THE FIXERS μπορούν να πραγματοποιήσουν στην Ελλάδα.
Άνθρωποι
-
Οι κορυφαίοι τεχνικοί στην Ελλάδα σε εμπειρία, γνώσεις και ικανότητες.
-
Συνεχής εκπαίδευση και υποστήριξη της εξέλιξης των ανθρώπων.
-
Μοναδική κουλτούρα προσανατολισμένη στο αποτέλεσμα και την ποιότητα των υπηρεσιών.
Συστήματα υποστήριξης λειτουργίας και know how
-
Σύγχρονο custom made και cloud based σύστημα υποστήριξης service.
-
Custom made διαδικασίες και πρωτόκολλα για τη λειτουργία όλων των τμημάτων της επιχείρησης.
-
Δοκιμασμένο και πλήρες εγχειρίδιο διαδικασιών, που καλύπτει τις λειτουργίες επικοινωνίας, πωλήσεων, διαχείρισης πελατών κ.ο.κ.
Εξοπλισμός
-
Ο πλέον εξελιγμένος εξοπλισμός στην αγορά : μικροσκόπια μεγάλης ακρίβειας, θερμικές κάμερες, σταθμοί reballing, κ.α.
-
Ολος ο εξοπλισμός που εγγυάται την υπόσχεσή μας «Όλα φτιάχνονται»
Γκάμα προιόντων - ανταλλακτικά
-
Κορυφαία ποιότητα ανταλλακτικών με πρωτοποριακά συστήματα quality control.
-
Η μεγαλύτερη γκάμα επώνυμων αξεσουάρ και περιφερειακών.
-
Αποκλειστικότητες προϊόντων και μαρκών.
Επιχειρηματικό μοντέλο
-
Υγιή margin που διασφαλίζουν ένα εξαιρετικό επίπεδο κερδοφορίας
-
Οικονομίες κλίμακος που εξασφαλίζουν τις καλύτερες τιμές σε αγορά ανταλλακτικών, αξεσουάρ και περιφερειακών.
-
Υψηλή απόδοση της επένδυσης, με payback period τα 2 χρόνια κ.μ.ο
Υποστήριξη συνεργατών. Δίπλα στο Συνεργάτη από την πρώτη μέρα και κάθε μέρα
-
H εταιρία THE FIXERS οφείλει το μεγαλύτερο μέρος της επιτυχίας της στον πλέον σημαντικό παράγοντα : τον άνθρωπο.
-
Το κάθε κατάστημα THE FIXERS είναι μία μοναδική επιχείρηση που υποστηρίζεται συνεχώς από τη μητρική ετιαιρεία. Γίνεται συνεχώς καλύτερη, αυξάνοντας την αποδοτικότητα, το επίπεδο εξυπηρέτησης του πελάτη, τις παρεχόμενες υπηρεσίες και, τελικά, την κερδοφορία της.
Πριν το άνοιγμα
-
Υποστηρίζουμε τους συνεργάτες μας από την αρχή : Στην επιλογή του σημείου, στο σχεδιασμό του καταστήματος, στην αναζήτηση και την εκπαίδευση του προσωπικού.
-
Ο Συνεργάτης αντιλαμβάνεται από την πρώτη συνάντηση ότι εντάσσεται σε ένα σύστημα με υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία και υποστήριξη
Άνοιγμα καταστήματος
-
Η Eταιρεία υποστηρίζει όλα τα καταστήματα ώστε να αναπτύξουν ισχυρό πελατολόγιο.
-
Κατά το άνοιγμα υλοποιείται ένα ένα δυναμικό marketing plan καθώς και μία στρατηγική ανάπτυξης πωλήσεων και πελατολογίου.
Αρχική Εκπαίδευση και συνεχής υποστήριξη
- Η Εταιρεία παρέχει πλήρη εκπαίδευση και υποστήριξη σε θέματα όπως παραλαβή συσκευών προς επισκευή, διάγνωση βλάβης, εκτίμηση κόστους, διαχείριση ερωτήσεων, marketing, διοίκηση προσωπικού, εξυπηρέτηση πελατών, ανάπτυξη του καταστήματος, μεθοδολογία πωλήσεων, αρχές merchandising, και τοπική προώθηση.
Πολιτική επιβράβευσης
- Η εταιρεία επιβραβεύει το κατάστημα με έκπτωση έως και 6% επί των αγορών ανάλογα με
- το ύψος των αγορών που κάνει το κατάστημα.
- το επίπεδο ποιότητας και εξυπηρέτησης που επιβεβαιώνεται μέσω τακτικών επιθεωρήσεων στο κατάστημα
FRANCHISE FACTS
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (σε τ.μ.): 80 - 100
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΑΡΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ: από 65.000 Ευρώ
ENTRY FEES: 4.500 ευρώ
ROYALTIES: 1,5%
MRK FEES: 1,5%
# ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 6
FRANCHISE EXTRAS
Εκπαίδευση
AΡΧIKH ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ FRANCHISEE: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ
AΡΧIKH ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ:ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ
ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ
Κατάστημα
ΕΡΕΥΝΑ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ
ΕΞΕΥΡΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ: ΥΠΑΡΧΕΙ
Ικανότητες
ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ FRANCHISEE: ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ
ΕΜΠΕΙΡΙΑ FRANCHISEE: ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ
ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: ~ 4
Σύμβαση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ σε έτη: 10