• ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (min σε τ.μ.): 30
  • ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ (σε Ευρώ): 15000
  • ENTRY FEES (σε Ευρώ): 5000
  • ROYALTIES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
  • MRK FEES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
  • ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ (ΕΛΛΑΔΑ): 8
  • FRANCHISE ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ (ΕΛΛΑΔΑ): 16
FRESH LINE

Η Fresh Line είναι μια ελληνική εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο του φυτικού καλλυντικού με δίκτυο καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό. Από την Ρωσία μέχρι την Ταιβάν δημιουργεί και προσφέρει ευφάνταστα, χειροποίητα καλλυντικά, αλλά και εξιδεικευμένες συσκευασμένες σειρές περιποίησης βασισμένη πάντα στην αρχαία ελληνική σοφία της βοτανοθεραπείας και αρωματοθεραπείας.

ΙΣΤΟΡΙΑ

H ιστορία της Fresh Line ξεκινά το 1992 όταν η ιδρύτρια και πρόεδρος της εταιρείας Μάυρα Βαγιωνή-Στασινοπούλου αποφάσισε να κάνει επιχειρηματική πρακτική όλες τις γνώσεις που είχε αποκτήσει από τη γιαγιά της, η οικογένεια της οποίας είχε εργοστάσιο σαπωνοποιίας στη Ζάκυνθο. Από τα παιδικά της χρόνια, η Μάυρα Βαγιωνή-Στασινοπούλου έφτιαχνε καλλυντικά στο σπίτι. Οι συνταγές καλλυντικών ήταν βασισμένες σε φρέσκα υλικά από την κουζίνα και τον κήπο και περιείχαν εκλεκτά βότανα και σπάνια φυτά της ελληνικής φύσης με αρωματικές αλλά και θεραπευτικές ιδιότητες. Με τον καιρό, στράφηκε στη μελέτη της βοτανοθεραπείας και αρωματοθεραπείας, ερευνώντας παλιά ελληνικά συγγράμματα αρχαίων βοτανολόγων, όπως Ιπποκράτη, Θεόφραστο και Διοσκουρίδη με σκοπό να ενισχύσει τις παραδοσιακές ελληνικές συνταγές που είχε κληρονομήσει. Από την πρώτη στιγμή τα προϊόντα αγαπήθηκαν τόσο για την αυθεντικότητά τους όσο και για τη μοναδική φιλοσοφία τους. Μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα η ζήτηση αυξήθηκε τόσο, ώστε η Fresh Line να εισέλθει δυναμικά στο χώρο του Franchising παραχωρώντας άδειες δικαιοχρησίας, οργανώνοντας παράλληλα ένα πανελλαδικό σύστημα υποστήριξης. Τα τελευταία χρόνια, η κόρη της Μάυρας Βαγιωνή-Στασινοπούλου, η Ναταλία Βαγιωνή, ανέλαβε τα καθήκοντα της Διευθύνουσας Συμβούλου, δίνοντας νέα πνοή στο όραμα και τις αξίες της Fresh Line.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Η Fresh Line αριθμεί 100 υπαλλήλους και έχει δική της μονάδα παραγωγής σε ένα βιοκλιματικό και ενεργειακό «πράσινο» κτήριο εκτάσεως 6,000 τ.μ. στο Κορωπί, Αττικής.

Η κατασκευή του κτηρίου είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τους κανόνες Ορθής Βιομηχανικής Πρακτικής (GMP) ενώ για την παραγωγή των προϊόντων της διαθέτει πιστοποίηση από τον διεθνή οργανισμό TÜV AUSTRIA με ISO 9001:2008 και ISO 22716:2007, καθώς και πιστοποίηση βιολογικής παραγωγής από τον οργανισμό Πιστοποίησης ICEA σε συγκεκριμένα προϊόντα. Για την ανάπτυξη των προϊόντων της επενδύει δυναμικά στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης με σκοπό να παρέχει προϊόντα με υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά βάση των τελευταίων τάσεων της αγοράς αλλά και τις ανάγκες των πελατών. Πέρα από την παραγωγή και ανάπτυξη προϊόντων, η εταιρεία διαθέτει, επίσης, δικό της δημιουργικό τμήμα εικαστικών και αρχιτεκτονικής, τμήμα εκπαίδευσης, τμήμα μάρκετινγκ και επικοινωνίας, τμήμα εξαγωγών, logistics και ανάπτυξης δικτύου.

ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

Η Fresh Line πλέον διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων στην Ελλάδα με πάνω από 40 σημεία πώλησης τα οποία αποτελούνται από ιδιόκτητα καταστήματα, shop-in-shop και καταστήματα franchise. Έχει μία δυνατή παρουσία στο εξωτερικό, σε 12 χώρες με περισσότερα από 250 σημεία πώλησης. Στο Βερολίνο έχει δικό της ιδιόκτητο κατάστημα το οποίο εξυπηρετεί και online παραγγελίες σε όλη τη Γερμανία αλλά και την υπόλοιπη Ευρώπη. Τέλος, έχει παρουσία σε online πλατφόρμες λιανικής πώλησης όπως είναι το Amazon.co.uk, το Amazon.de και το Ebay.

Στην ελληνική αγορά συνεχίζει να επενδύει σημαντικά διαβλέποντας περιθώρια εγχώριας ανάπτυξής της στα επόμενα χρόνια και βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση νέων συνεργασιών.

Με ετήσια ανάπτυξη πωλήσεων άνω του 10% η επιχειρηματική ιδέα της Fresh Line δημιουργεί συνθήκες εμπορικής επιτυχίας τόσο για την ίδια όσο και για τον εν δυνάμει συνεργάτη της καθώς συνδυάζει ευφάνταστο concept με υψηλή κερδοφορία προϊόντος.

Η εταιρεία αναπτύσσεται και μέσω του συστήματος franchise με μία επιχειρηματική πρόταση που απαιτεί από τον υποψήφιο συνεργάτη μια επένδυση της τάξεως των 40.000€ στα οποία συμπεριλαμβάνεται το κόστος κατασκευής του καταστήματος καθώς και η αρχική αγορά των προϊόντων ενώ παρέχονται όλα τα εφόδια που θα ορίσουν μια επιτυχημένη εμπορική συνεργασία σε όλα τα επίπεδα.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Με αγάπη, φαντασία και μεράκι, η Fresh Line παράγει σήμερα πάνω από 400 κωδικούς προϊόντων περιποίησης που καλύπτουν μία ευρεία γκάμα αναγκών και είναι ιδανικά για όλη την οικογένεια. Επίσης, διατηρεί στην γκάμα προϊόντων της παραδοσιακές σπιτικές συνταγές ομορφιάς όπως ξύδι λάμψης για τα μαλλιά, χειροποίητα σαπούνια πλασμένα στο χέρι με βότανα, μάσκες με φρέσκα συστατικά από τον κήπο και την κουζίνα κ.α.

Στην Fresh Line λειτουργούν 2 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων που η κάθε μια ξεχωριστά έχει τη δική της μοναδική φιλοσοφία, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα αναγκών προσωπικής φροντίδας και περιποίησης.

Η πρώτη κατηγορία είναι το Fresh Bar. Αποτελείται από φρέσκα και χύμα προϊόντα όπως μάσκες προσώπου, αφρόλουτρα, γαλακτώματα, σαμπουάν, σαπούνια και αναβράζουσες μπάλες, που πωλούνται με το ζύγι στην επιθυμητή ποσότητα του πελάτη. Πρόκειται για μία πρωτοποριακή πρόταση απόλυτα συνυφασμένη με τις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες.

Η δεύτερη κατηγορία είναι τα συσκευασμένα προϊόντα με εντατικές αγωγές για το πρόσωπο, τα μαλλιά και το σώμα, βασισμένες σε συνταγές εμπνευσμένες από την αρχαία ελληνική βοτανοθεραπεία και αρωματοθεραπεία. Πρόκειται για πολυσύνθετες φόρμουλες με πολύτιμα αιθέρια έλαια, θεραπευτικά βοτανικά εκχυλίσματα, φυτικά έλαια, βιταμίνες άλλα και φυτικά δραστικά συστατικά που καλύπτουν εξειδικευμένες ανάγκες προσωπικής φροντίδας όπως τριχόπτωση, ευαισθησίες, ξηροδερμία, ακμή, ρυτίδες κ.α. Τα προϊόντα δεν περιέχουν αμφιλεγόμενα συστατικά, όπως για παράδειγμα πετροχημικά, parabens και SLS.

ΠΡΟΝΟΜΙΑ

Το concept της Fresh Line αποτελεί μία εμπορική πρόταση απόλυτα προσαρμοσμένη στις σύγχρονες τάσεις της αγοράς. Συγκεκριμένα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει είναι:

  • Διεθνώς αναγνωρισμένο εμπορικό σήμα με παρουσία σε 12 χώρες.

  • Χαμηλό κόστος αρχικής επένδυσης συνοδευόμενο με υψηλή κερδοφορία.

  • Υποστήριξη στην ανεύρεση ακινήτου και χρηματοοικονομική ανάλυση της επένδυσης.

  • Πλήρης εκπόνηση αρχιτεκτονικού σχεδίου και επίβλεψη κατασκευής.

  • Συνεχή εκπαίδευση για τα προϊόντα αλλά και τεχνικές πώλησης.

  • Δυναμικό πρόγραμμα προώθησης των πωλήσεων σε πανελλαδικό και τοπικό επίπεδο.

  • Εξατομικευμένες προωθητικές ενέργειες ανά σημείο πώλησης.