ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (min σε τ.μ.): 40
ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ (σε Ευρώ): 40000
ENTRY FEES (σε Ευρώ): 10000
ROYALTIES: 200
# ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 2
# FRANCHISE ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 12
Bubble Tale Header

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Τα Bubbletale παρουσιάζουν στην αγορά ένα νέο, καινοτόμο ρόφημα, για τα ελληνικά δεδομένα, το Bubbletea. Ένα ιδιαίτερο, καινοτόμο και προσφάτως βραβευμένο προϊόν (βραβεία στα βραβεία Franchise ως Most Innovated Product και ως Most Innovated Concept) με μεγάλη απήχηση στα νεανικά και όχι μόνο κοινά.

Γνωστό στο εξωτερικό ρόφημα, με βάση στο τσάι και στο οποίο ο πελάτης δίνει τη γεύση που επιθυμεί. Τα bubbles με τον συμπυκνωμένο χυμό φρούτων διαφοροποιούν τη γεύση σε κάθε γουλιά!

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ότι επιθυμούν μέσα από έναν κατάλογο 10 διαφορετικών κατηγοριών σε ροφήματα, ιδιαίτερες γεύσεις σε pop corn, γλειφιτζούρια, ζελεδάκια, ζαχαρωτά και πολλών ειδών πρωτότυπα snacks.

Τα Bubbletale προσφέρουν την ευκαιρία για μια ασφαλή και υγιή επιχειρηματική δράση, με χαμηλό κεφάλαιο επένδυσης, ελάχιστα royalties και με συνεχώς αυξανόμενες τάσεις πελατειακό κοινό.

Παρέχουν συνεχόμενη υποστήριξη στους franchisee σε όλους τους τομείς, τεχνογνωσία, άμεση και γρήγορη εκπαίδευση, δυνατότητα προσαρμογής σε διαφορετικές καταναλωτικές αγορές.

Η εναλλακτική πρόταση στον χώρο της εστίασης σε συνδυασμό με τον εγγυημένα σωστό τρόπο λειτουργίας, οδηγούν στην ασφάλεια της αλυσίδας μας, μιας και έχουμε μηδενικές αποτυχίες καταστημάτων.

Γιατί στα Bubbletale;

  • Λόγω του πολυποίκιλου καταλόγου, καλύπτονται διαφορετικά τμήματα της αγοράς.

  • Καινοτόμα προϊόντα, καινοτόμο concept παρουσίασης και διακόσμησης.

  • Αρκετά ροφήματα δεν περιλαμβάνουν γλουτένη και λακτόζη.

  • Υπάρχουν επιλογές για χορτοφάγους.

  • Το βασικό ρόφημα Bubbletea, αποτελείται μόνο από 130 θερμίδες.

  • Χρησιμοποιούνται μόνο αγνά υλικά (φύλλα τσαγιού, ελληνικό γιαούρτι, γάλα όχι σε σκόνη).

  • Τα ροφήματα είναι αποτέλεσμα δικών μας ιδεών και δικής μας φιλοσοφίας αποκλειστικά.

  • Σταθερό food cost άρα και σταθερότητα στο κέρδος.

  • Ανανέωση στους καταλόγους και στα προϊόντα τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο, συμπληρωματικά εποχιακά ή εθιμοτυπικά ροφήματα (για Χριστούγεννα, Αγ. Βαλεντίνο, Πάσχα, Halloween κτλ), τα οποία διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον των πελατών.