ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (min σε τ.μ.): 45
ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ (σε Ευρώ): 48000
ENTRY FEES (σε Ευρώ): 5000
ROYALTIES: 3%
MRK FEES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
# ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 2
# FRANCHISE ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 4
Solo Header

Τα Solo Cafe αποτελούν μια ξεκάθαρη επιχειρηματική πρόταση franchise με κυρίαρχο προϊόν τον καφέ, σε εξαιρετική ποιότητα, ποικιλία και τιμή, με το κάθε κατάστημα να έχει τη μορφή μιας μηχανής espresso. Τα Solo Cafe αποτελούν ένα από τα πλέον σύγχρονα και δυναμικά concepts στον κλάδο τους, προσφέροντας μεγάλη ποικιλία σε καφέ καθώς επίσης και απολαυστικά σνακς σε απίστευτα χαμηλές τιμές και ασυναγώνιστη ποιότητα.

Η μητρική εταιρεία - sfoliatino ιδρύθηκε το 2004 και διαθέτοντας την γνώση και τα μυστικά του καφέ σύντομα έγινε ευρέως γνωστή. Η μεγάλη προσέλευση στο πρώτο κατάστημα της αλυσίδας στο Περιστέρι και η αποδοχή του κόσμου, οδήγησε τον ιδρυτή κ. Δημήτρη Κυριαζή, στην απόφαση να επεκταθεί στην ελληνική αγορά μέσω franchise, με βασική προϋπόθεση να διασφαλίζονται η ποιότητα και το μεράκι για δουλειά, που πρέπει απαραιτήτως να διαθέτουν οι μελλοντικοί δικαιοδόχοι. Σήμερα, η SOLO CAFE διαθέτει ένα δίκτυο καταστημάτων σε έξι σημεία στο λεκανοπέδιο Αττικής στις περιοχές Σύνταγμα (Βασιλίσσης Αμαλίας 2-4), Καλλιθέα (Σιβιτανίδου 43), Ηράκλειο (Λ. Ηρακλείου 355), Πετρούπολη (Λ. Πετρουπόλεως 69), Καματερό (Λ. Φυλής 175) και το πρόσφατο ανακαινισμένο κατάστημα εντός του Εμπορικού Κέντρου River West (Λ. Κηφισού 96-98) που έκλεψε τις εντυπώσεις του κοινού για το minimal ξύλινο design, τις φυσικές αποχρώσεις, την ήρεμη αισθητική και ζεστασιά του.

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Η φιλοσοφία της εταιρείας είναι απλή:

  • καλός καφές,

  • απολαυστικά σνακς,

  • φιλική εξυπηρέτηση.

Το τρίπτυχο αυτό αποτελεί την επιτυχία όλων των καταστημάτων Solo Cafe.

CONCEPT

Τα Solo Cafe αποτελούν το πιο μοντέρνο concept στο κλάδο της Μικρής Εστίασης, προσφέροντας μεγάλη ποικιλία καφέ (freddo cappuccino, espresso, cappuccino, caffee latte, ελληνικό, φίλτρου, φραπέ κ.λπ.) καθώς επίσης και απολαυστικά σνακ (μελοκούλουρα, τσουρεκάκια, κριτσίνια κ.λπ.) σε απίστευτα χαμηλές τιμές και ασυναγώνιστη ποιότητα, με το cappucino να φτιάχνεται όπως το επιθυμεί ο πελάτης, με αφρόγαλα, εβαπορέ ή φυτική κρέμα. Τα καταστήματα απευθύνονται σε πελάτες – κάθε ηλικίας – με υψηλές απαιτήσεις ποιότητας και με υπηρεσίες coffee to go σε όρθιους και διερχόμενους.

ΠΡΟΤΑΣΗ FRANCHISE

Ενδεικτικά για ένα τυπικό κατάστημα 25 τ.μ., το υπολογιζόμενο μέσο κόστος επένδυσης ανέρχεται περίπου στα 36.000 ευρώ. Τόσο η αρχιτεκτονική μελέτη όσο και ο σχεδιασμός του καταστήματος αποτελεί έκπληξη για τους ενδιαφερομένους. Η μητρική εταιρεία sfoliatino σε συνεργασία με εγκεκριμένα συνεργεία αναλαμβάνει την κατασκευή, τον εξοπλισμό και την διαμόρφωση του καταστήματος προσφέροντας τέλειο design, άρτια λειτουργικότητα και σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Το κατάστημα θα πρέπει να βρίσκεται σε σημείο αναφοράς με έντονη εμπορική κίνηση (μεγάλη διέλευση πεζών, δυνατότητα παρκινγκ, στάσεις ΜΜΜ, κοινωφελή ιδρύματα: τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες, εταιρείες κτλ), όπου σε κάθε περίπτωση η επιλογή του σημείου αξιολογείται και επιλέγεται σύμφωνα με τις υποδείξεις της εταιρείας.

ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του Solo Cafe αποτελεί μία ξεχωριστή επιλογή στο χώρο της γρήγορης αλλά και ποιοτικής εστίασης, δίνοντας την δυνατότητα επαγγελματικής επιτυχίας. Η μητρική εταιρεία παρέχει στους συνεργάτες της όλα τα απαραίτητα συστατικά της επιτυχίας, για αποδοτικές συνεργασίες προσφέροντας:

  • Χαμηλή αρχική επένδυση.

  • Μοντέρνο design καταστημάτων.

  • Εξαιρετική ποιότητα προϊόντων σε ασυναγώνιστές τιμές.

  • Αρχιτεκτονικά σχέδια με δυνατότητα παράδοσης με το κλειδί στο χέρι.

  • Πλήρη οργάνωση και καθοδήγηση από τη μητρική εταιρεία κατά την έναρξη αλλά και τη συνολική λειτουργία της επιχειρηματικής δραστηριότητας καθ'όλη την διάρκεια της συνεργασίας.

  • Προβολή και διαφήμιση μέσα από τα social media.

  • Άρτια και συνεχή εκπαίδευση των συνεργατών & του προσωπικού.

  • Προωθητικό υλικό & προωθητικές ενέργειες.

  • Αξιολόγηση για την σωστή επιλογή τοποθεσίας.

  • Αποκλειστικότητα περιοχής.

  • Υποστήριξη marketing (έντυπα μέσα, Internet, κατάλογοι κ.λπ.).

ΣΤΟΧΟΣ

Μέχρι το τέλος του τρέχοντος εξαμήνου προγραμματίζεται η ενίσχυση της ανάπτυξης καταστημάτων τόσο στην Αθήνα, όσο και σε όλες τις μεγάλες επαρχιακές πόλεις. Στόχος της εταιρείας είναι να συνεχίσει την ανάπτυξη του δικτύου της, διατηρώντας ταυτόχρονα πολύ αυστηρά κριτήρια ποιότητας.

ΚΛΑΔΟΣ

Ο καφές αποτελεί την αγαπημένη συνήθεια - απόλαυση των Ελλήνων, σε σχέση με όλα τα άλλα ροφήματα, και μάλιστα με διαφορά. Το τελευταίο διάστημα και παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνει η χώρα μας, έχει παρατηρηθεί ότι η συνολική κατανάλωση του καφέ δεν έχει επηρεαστεί αντιθέτως έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση ενώ παρατηρούνται διαφορετικοί ρυθμοί εξέλιξης μεταξύ των επιμέρους κατηγοριών των προϊόντων καφέ. Αξιοσημείωτο είναι ότι αν και το εθνικό μας ρόφημα κοστίζει περισσότερο από όσο θα έπρεπε (σε σχέση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες π.χ. Ιταλία) γερά κρατά και περισσότερο από όσο οπουδήποτε αλλού.

facebook_page_plugin