Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Franchising Articles

Το πλέον σημαντικό βήμα κατά την ενημέρωσή σου όταν αναζητάς την ιδανική επιχειρηματική πρόταση, πάνω στην οποία βασίζεις το επαγγελματικό μέλλον σου, αφορά στην ενημέρωση από σύμβουλο franchise.

Είτε μετά από την αρχική σου διερεύνηση, είτε και ακόμη πιο πριν κατά την προκαταρκτική ενημέρωσή σου, ο σύμβουλος franchise έχει να σου προσφέρει πολλά:

- Γνώση και εμπειρία, για τους κλάδους και τις τάσεις της αγοράς, για τις υποδομές και την ιστορία των μητρικών εταιρειών και των επιχειρηματιών πίσω από αυτές κ.ο.κ.

- Αντικειμενικότητα, καθώς διαθέτει ευρύ protfolio προτεινόμενων συστημάτων και αν μη τι άλλο μπορείς να του αναθέσεις την αξιολόγηση των concepts που σε ενδιαφέρουν.

- Πλήρη καθοδήγηση, πέρα από την αξιολόγηση και επιλογή του franchise concept, σε θέματα όπως πως να ψάξεις και να επιλέξεις το κατάλληλο κατάστημα, πόσο αρχικό κεφάλαιο χρειάζεσαι, πώς να διαπραγματευθείς και ποια θέματα με την δικαιοπάροχο εταιρεία κ.ο.κ.

- Υψηλή τεχνογνωσία, με κλαδικές αναλύσεις, αλλά και οικονομοτεχνικές μελέτες που σε εφοδιάζουν με συγκριτικά στοιχεία και σου προσδίδουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.

Πριν την συνάντηση

Πηγαίνοντας στον σύμβουλο franchise χρειάζεται πολύ λιγότερη προετοιμασία εκ μέρους σου καθώς θα σου ζητήσει ο ίδιος όλα τις απαιτούμενες πληροφορίες και μέσα από την συζήτηση θα βγουν τα βασικά συμπεράσματα που θα σε καθοδηγήσουν στην επιλογή σου:

  • Διαθέσιμο αρχικό κεφάλαιο

  • Εμπειρία και γνώσεις σου, που θα αξιοποιηθούν

  • Αναγκαία ελάχιστη αμοιβή σου

  • Δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης

  • Περιοχές που είναι ιδανικές για σένα για να ξεκινήσεις το νέο σου κατάστημα

  • Πόσο ρίσκο είσαι διατεθειμένος να πάρεις

  • Θα απασχολείσαι ο ίδιος στο κατάστημά σου, και πόσο έντονα;

Όλες οι ανωτέρω απαντήσεις και αρκετές άλλες θα μας κατευθύνουν στην αρχική επιλογή των προτάσεων franchise που ταιριάζουν μόνο σε εσένα.

Μετά την συνάντηση

Το επόμενο βήμα αφορά στη μελέτη των στοιχείων που θα σου δώσει και η επόμενη συνάντηση μαζί του θα έχει ως σκοπό να σου εξηγήσει θέματα που δεν προλάβατε να αναλύσετε στην πρώτη ενημέρωση, αλλά και απορίες σου αναφορικά με το αναλυτικό υλικό που θα σου έχει δώσει.

Στη συνέχεια, αφού κάνεις μια έρευνα αγοράς για πιθανά καταστήματα ή αφού δεις από κοντά τα καταστήματα που ίσως σου υποδείξει, παράλληλα θα πρέπει να επισκεφτείς μόνος σου 2 – 3 καταστήματα της/των αλυσίδων που έχετε επιλέξει αρχικά, ώστε να σχηματίσεις και την δική σου άποψη, να επιβεβαιώσεις ότι σου έχει πει, αλλά και να σου δημιουργηθούν ερωτήσεις. Το επόμενο βήμα αφορά σε ια συνάντηση με τη μητρική εταιρεία, για να γνωρίσεις τους υπεύθυνους, αλλά και τον ίδιο τον επιχειρηματία.

Πλέον έχεις κάνει το πλέον βασικό βήμα για την ενημέρωσή σου. Έρχεται η ώρα να αξιολογήσεις αυτά που έμαθες και να αποφασίσεις!

facebook_page_plugin