Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Franchising Articles

Διανύοντας το πρώτο εξάμηνο του 2018, ίσως τη μεγαλύτερη υφεσιακή περίοδο στην χώρα, η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων αγωνίζεται να επιβιώσει και το franchising εξακολουθεί να πρωτοστατεί γερά ως ηγέτιδα δύναμη επιχειρηματικότητας.

Το franchising, από τη μια, παρέχει τη μοναδική και πλέον σίγουρη λύση για όσους έχουν τις δυνατότητες να «αγοράσουν» μια θέση εργασίας.

Από την άλλη, παρέχει το αναπτυξιακό πλαίσιο για τα «γερά» concepts, αυτά που είτε κατάφεραν, είτε μπορούν να δημιουργήσουν ισχυρά δίκτυα που θα τα εφοδιάσουν με τη δύναμη του brand και με οικονομίες κλίμακος, ώστε να δημιουργούν αποδόσεις εν μέσω κρίσης.

Διαπιστώνουμε, λοιπόν, νέες τάσεις που ξεπρόβαλλαν δυνατά μέσα στο 2017, είτε εντελώς νέες, είτε μετεξέλιξη υφιστάμενων κλάδων, αλλά και υποκατηγορίες κλάδων – δηλ. εξειδικευμένα concepts που δεν κατάφεραν να πείσουν ούτε τους καταναλωτές, ούτε τους επιχειρηματίες – επενδυτές.

Το ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΣΙΓΑΡΟ διανύει την δεύτερη φάση έξαρσης των πωλήσεων, στο πλαίσιο μιας σταθερά ανοδικής πορείας. Οι τεχνολογικές εξελίξεις και η συνεχής εξέλιξη στον κλάδο, που έχουν οδηγήσει σε νέα γενιά εξαρτημάτων (π.χ. ατμοποιητές) και σε ποιοτικά υγρά αναπλήρωσης, σε συνδυασμό με την πεποίθηση ότι είναι πολύ λιγότερο βλαβερό και χαρακτηρίζεται από χαμηλότερο κόστος χρήσης σε σύγκριση με το συμβατικό τσιγάρο, αποτελούν τους βασικούς λόγους της ανάπτυξης που γνωρίζει ο κλάδος. Ταυτόχρονα, το marketing και η διάσταση του ηλεκτρονικού τσιγάρου ως ένα τεχνολογικό gadget, του έχει προσδώσει χαρακτήρα lifestyle, γεγονός που ενισχύει την παρουσία του στην αγορά. Με μηνιαίους κύκλους εργασιών από 10 χιλ έως 40 χιλ Ευρώ και με αρχικές επενδύσεις από 10 χιλ έως 50 χιλ Ευρώ, αποτελεί την κορυφαία επενδυτική επιλογή για το 2018.

Τα coffee shops του THIRD WAVE COFFEE MOVEMENT επικράτησαν την τελευταία περίοδο, με τα εν λόγω καταστήματα να παρασκευάζουν και να σερβίρουν υψηλής ποιότητας καφέ, με προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια, αλλά και με νέους τρόπους όπως την Pour Over και τη Syphon. Τα καταστήματα που ανήκουν στο Τρίτο Κίνημα του Καφέ, αναδεικνύουν τον ίδιο τον καφέ, σε όλους του τις διαστάσεις, από την α' ύλη, τις φάρμες, τις μεθόδους παραγωγής, την παρασκευή, το σερβίρισμα, και του «συμπεριφέρονται» ως προϊόν ανώτερης ποιότητας, εντός του τρίπτυχου «barista - roaster - farmer».

Λαμβάνοντας υπόψη μας ότι ο κλάδος της καφεστίασης στη χώρα μας έχει φτάσει σε σημείο κορεσμού, τα cocnepts του Τρίτο Κύματος του Καφέ προσφέρουν διαφοροποίηση και ανανέωση, δίνοντας βάρος στην ποιότητα και σταματώντας να αντιμετωπίζουμε τον καφέ ως ένα κοινό προϊόν.

Σε κάθε περίπτωση, το franchising αποδεικνύεται ως η πλέον σίγουρη επιλογή για όσους αναζητούν ασφάλεια και δεσμεύονται να συμμετέχουν ενεργά στην επιχείρησή τους. Από την άλλη, διακρίνεται από εξαιρετικά πλεονεκτήματα για όσους διαθέτουν ένα «γερό» concept και επιθυμούν να δημιουργήσουν ένα δυνατό δίκτυο, αρκεί να διαθέτουν τεχνογνωσία, σωστό προϊόν, ικανούς συνεργάτες και να μπορούν να δημιουργήσουν (αν δεν έχουν) τις απαραίτητες υποδομές και πάνω απ’ όλα να έχουν τα «μικρόβια» της τελειότητας, της δέσμευσης, της ανάπτυξης σε ηθικές αρχές εν μέσω win - win συνεργασιών.

facebook_page_plugin