Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
 ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Ρυθμοί Ανάπτυξης πολλαπλάσιοι από τις ομοειδείς ανταγωνιστικές επιχειρήσεις. Ραγδαία αύξηση του μεριδίου αγοράς. Σημαντικές αυξήσεις του Κύκλου Εργασιών και των Κερδών. Το όνειρο του κάθε Επιχειρηματία. Το αληθινό Όραμα.

Το φαινόμενο και ο όρος Hypergrowth πρωτοεμφανίσθηκε το 1991 από τον Skip Weitzen, ο οποίος ανέλυσε την ραγδαία ανάπτυξη αρκετών εταιρειών της δεκαετίας του 80. Από τότε εμφανίσθηκαν μελέτες περιπτώσεων, που διαμόρφωσαν προτεινόμενες στρατηγικές και κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας. Μετά τις πρόσφατες dot-coms, έχουμε την ικανότητα να διαμορφώσουμε ασφαλείς προτάσεις.

Τα Βασικά Χαρακτηριστικά

Ευκαιρίες ανάπτυξης

Δραστηριοποίηση στο internet, π.χ. portals, websites αγορών, apps, πλατφόρμες – εφαρμγοές social media, διασύνδεση των επιχειρήσεων με τους προμηθευτές τους και τους πελάτες χονδρικής, διασύνδεση δικτύων λιανικής, e-commerce, επικοινωνία κ.λπ.

Δραστηριοποίηση στην παροχή βασικής ανάγκης υπηρεσιών internet, π.χ. συντήρηση δικτύων, συμβουλευτικές υπηρεσίες παράλληλα με τη πώληση hardware, κ.λπ.

Ανάπτυξη μέσω franchise.

Συγχωνεύσεις & Εξαγορές.

Πελάτες, προσέλκυση και διατήρησή τους.

Ανάλυση των προτιμήσεων και των αναγκών των καταναλωτών.

Οι χθεσινοί ανταγωνιστές μπορεί να γίνουν οι πιο πολύτιμοι συνεργάτες μας.

Συνέργειες, Οικονομίες Κλίμακος.

Έξυπνο marketing.

Ποιότητα Προϊόντων και Υπηρεσιών.

Στιβαρό δίκτυο Logistics.

Σημεία προσοχής

Η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων έχει διαδικτυακή παρουσία.

Οι Νέες Τεχνολογίες δεν εξαλείφουν τις παραδοσιακές λειτουργίες των επιχειρήσεων, απλά τις βελτιώνουν.

Ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα σημαντικός.

Οι δυνατότητες της υπερανάπτυξης συνδέονται άμεσα με την δραστηριοποίηση εκτός των ορίων της εκάστοτε χώρας (globalization).

Οι τοπικές συνήθειες και δραστηριότητες, τόσο σε εθνικό, όσο και σε τοπικό επίπεδο, διαδραματίζουν σημαντικούς παράγοντες.

Ευαισθητοποίηση στο περιβάλλον.

Ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα.

Δημιουργία και επικοινωνία εταιρικού ονόματος και φήμης.

Υποστήριξη προμηθευτών, τουλάχιστον όχι αποδυνάμωσή τους.

Τα λάθη

Χαλαρός έλεγχος και αδύναμο management οδηγεί στην καταστροφή.

Υπεραισιόδοξη αντιμετώπιση των e-sales.

Αδιαφορία για τις κινήσεις των ανταγωνιστών.

Αδιαφορία για τις προτιμήσεις των πελατών και υπερβολική πίστη στο «προϊόν».

Αμέλεια των ανθρώπινων πόρων.

Έλλειψη διαδικασιών συνεχούς συγκέντρωσης και ανάλυσης «γνώσης».

Τα Βήματα της Ανάπτυξης

Μετά από πολύχρονη εμπειρία και εφαρμογή προγραμμάτων αναδιοργάνωσης κάθε είδους επιχειρήσεων ακολουθούμε στην WiZION GROUP, μια συγκεκριμένη πορεία βημάτων σε 4 βασικές ενότητες, στην κάθε μία εκ των οποίων αναλύουμε μια σειρά από εναλλακτικές λύσεις και στρατηγικές και επιλέγουμε τις βέλτιστες:

Business Definition.

Sales & Marketing.

Business Processes.

Business Development.

facebook_page_plugin