Latest Franchises

  • TYCO
  • WATT+VOLT
  • ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ
  • SO EASY
  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES

Το TYCO αποτελεί ένα πολύ φρέσκο και καινοτόμο franchise concept στη Μικρή Εστίαση, με ζωντανό και κεφάτο χαρακτήρα, χαμηλή επένδυση και εξαιρετικά ποτά σε χαμηλές τιμές, που «εκδημοκρατίζει» την έννοια του cocktail.

Περισσότερα

Η WATT+VOLT, ο ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας, μετρώντας περισσότερα από 7 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά και με ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων, αποτελεί μία ισχυρή επιλογή συνεργασίας για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο επαγγελματικό τους μέλλον και στοχεύουν στην κορυφή.

Περισσότερα

Τα φροντιστήρια ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ®, έχοντας ηγετική παρουσία 30 ετών kαι συνεχείς επιτυχίες στην εισαγωγή μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προσφέρoυν δυναμικές ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης. Η φιλοσοφία τους βασίζεται στο συνδυασμό ποιότητας και καινοτομίας, πάθους για την εκπαίδευση και εμπειρίας στην πράξη.

Περισσότερα

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών SO EASY® , καταφέρνουν να κερδίζουν τους σπουδαστές κάθε ηλικίας και να δημιουργούν πετυχημένους συνεργάτες, συνδυάζοντας την προσωπική επαφή και ενασχόληση με τις πιο πρωτοποριακές και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα
McDonalds Starbucks

Σύμφωνα με τη λίστα 2018 Forbes Global 2000 – τον ετήσιο και πλήρη κατάλογο των πιο ισχυρών εταιρειών στον κόσμο – McDonald’s, Starbucks και Burger King (Restaurant Brands International) είναι τρία από τα μεγαλύτερα εμπορικά σήματα εστιατορίων στον κόσμο.

Και οι τρεις εταιρείες έχουν προχωρήσει σε επιθετικές επενδύσεις για το μέλλον, ωστόσο η McDonald’s έχει καταφέρει τα πιο εντυπωσιακά κέρδη στον κλάδο. Το 2015, οι συγκρίσιμες πωλήσεις της εταιρείας φαίνονταν να βρίσκονται σε κατάσταση συνεχούς υποχώρησης. Σήμερα, οι αλλαγές που έκανε η εταιρεία, τη βοήθησαν να βρεθεί στη θέση 241 της ετήσιας λίστας Global 2000.

«Πιστεύουμε ότι οι επενδύσεις που πραγματοποίησε η McDonald’s για να βελτιώσει την ποιότητα των τροφίμων (φρέσκο ​​βόειο κρέας), την προσέγγιση των καταναλωτών (παραγγελία από κινητό) και την αξία των προϊόντων (με μενού των $1, $2, $3) έχει απήχηση στους καταναλωτές», γράφει ο αναλυτής της BTIG Peter Saleh.

Στη δεύτερη θέση στον τομέα των εστιατορίων και στη θέση 370 είναι η Starbucks. Η εταιρεία καφέ έχει απασχολήσει την επικαιρότητα πρόσφατα για άλλους λόγους (π.χ. με το περιστατικό φυλετικής προκατάληψης σε καφέ της Φιλαδέλφειας που οδήγησε στο προσωρινό κλείσιμο 8.000 αμερικανικών καταστημάτων, ώστε οι εργαζόμενοι να μπορέσουν να αποκτήσουν εκπαίδευση φυλετικής ευαισθησίας) και το πόσο αυτοί θα επηρεάσουν τις πωλήσεις και τα κέρδη της Starbucks τα επόμενα τρίμηνα μένει να φανεί. Για τη λίστα Global 2000, που εξετάζει τα οικονομικά αποτελέσματα για τους δώδεκα μήνες μέχρι την 11 Μαΐου, η Starbucks κατέγραψε πωλήσεις 23 δισ. δολ., κέρδη 4,3 δισ. δολ. και είχε κεφαλαιοποίηση αγοράς στα 79 δισ. δολ.

Review Us On Google