Latest Franchises

  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES
  • ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS
  • FAMOUS

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα

O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ λανσάρει το απόλυτο concept ελληνικού street food, με premium κρέατα από μικρές ελληνικές φάρμες, παραδοσιακές συνταγές από την Βόρεια Ελλάδα και χειροποίητες αλοιφές. Διαθέτοντας ποιότητα και πρώτες ύλες πεντάστερου εστιατορίου, σε προσιτές τιμές και με απροσποίητη εξυπηρέτηση ξεχωρίζει στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Περισσότερα

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα
McDonalds Starbucks

Σύμφωνα με τη λίστα 2018 Forbes Global 2000 – τον ετήσιο και πλήρη κατάλογο των πιο ισχυρών εταιρειών στον κόσμο – McDonald’s, Starbucks και Burger King (Restaurant Brands International) είναι τρία από τα μεγαλύτερα εμπορικά σήματα εστιατορίων στον κόσμο.

Και οι τρεις εταιρείες έχουν προχωρήσει σε επιθετικές επενδύσεις για το μέλλον, ωστόσο η McDonald’s έχει καταφέρει τα πιο εντυπωσιακά κέρδη στον κλάδο. Το 2015, οι συγκρίσιμες πωλήσεις της εταιρείας φαίνονταν να βρίσκονται σε κατάσταση συνεχούς υποχώρησης. Σήμερα, οι αλλαγές που έκανε η εταιρεία, τη βοήθησαν να βρεθεί στη θέση 241 της ετήσιας λίστας Global 2000.

«Πιστεύουμε ότι οι επενδύσεις που πραγματοποίησε η McDonald’s για να βελτιώσει την ποιότητα των τροφίμων (φρέσκο ​​βόειο κρέας), την προσέγγιση των καταναλωτών (παραγγελία από κινητό) και την αξία των προϊόντων (με μενού των $1, $2, $3) έχει απήχηση στους καταναλωτές», γράφει ο αναλυτής της BTIG Peter Saleh.

Στη δεύτερη θέση στον τομέα των εστιατορίων και στη θέση 370 είναι η Starbucks. Η εταιρεία καφέ έχει απασχολήσει την επικαιρότητα πρόσφατα για άλλους λόγους (π.χ. με το περιστατικό φυλετικής προκατάληψης σε καφέ της Φιλαδέλφειας που οδήγησε στο προσωρινό κλείσιμο 8.000 αμερικανικών καταστημάτων, ώστε οι εργαζόμενοι να μπορέσουν να αποκτήσουν εκπαίδευση φυλετικής ευαισθησίας) και το πόσο αυτοί θα επηρεάσουν τις πωλήσεις και τα κέρδη της Starbucks τα επόμενα τρίμηνα μένει να φανεί. Για τη λίστα Global 2000, που εξετάζει τα οικονομικά αποτελέσματα για τους δώδεκα μήνες μέχρι την 11 Μαΐου, η Starbucks κατέγραψε πωλήσεις 23 δισ. δολ., κέρδη 4,3 δισ. δολ. και είχε κεφαλαιοποίηση αγοράς στα 79 δισ. δολ.