Franchising.GR

Το πλέον σημαντικό βήμα κατά την ενημέρωσή σου όταν αναζητάς την ιδανική επιχειρηματική πρόταση, πάνω στην οποία βασίζεις το επαγγελματικό μέλλον σου, αφορά στην ενημέρωση από σύμβουλο franchise.

Είτε μετά από την αρχική σου διερεύνηση, είτε και ακόμη πιο πριν κατά την προκαταρκτική ενημέρωσή σου, ο σύμβουλος franchise έχει να σου προσφέρει πολλά:

- Γνώση και εμπειρία, για τους κλάδους και τις τάσεις της αγοράς, για τις υποδομές και την ιστορία των μητρικών εταιρειών και των επιχειρηματιών πίσω από αυτές κ.ο.κ.

- Αντικειμενικότητα, καθώς διαθέτει ευρύ protfolio προτεινόμενων συστημάτων και αν μη τι άλλο μπορείς να του αναθέσεις την αξιολόγηση των concepts που σε ενδιαφέρουν.

- Πλήρη καθοδήγηση, πέρα από την αξιολόγηση και επιλογή του franchise concept, σε θέματα όπως πως να ψάξεις και να επιλέξεις το κατάλληλο κατάστημα, πόσο αρχικό κεφάλαιο χρειάζεσαι, πώς να διαπραγματευθείς και ποια θέματα με την δικαιοπάροχο εταιρεία κ.ο.κ.

- Υψηλή τεχνογνωσία, με κλαδικές αναλύσεις, αλλά και οικονομοτεχνικές μελέτες που σε εφοδιάζουν με συγκριτικά στοιχεία και σου προσδίδουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.

Πριν την συνάντηση

Πηγαίνοντας στον σύμβουλο franchise χρειάζεται πολύ λιγότερη προετοιμασία εκ μέρους σου καθώς θα σου ζητήσει ο ίδιος όλα τις απαιτούμενες πληροφορίες και μέσα από την συζήτηση θα βγουν τα βασικά συμπεράσματα που θα σε καθοδηγήσουν στην επιλογή σου:

  • Διαθέσιμο αρχικό κεφάλαιο

  • Εμπειρία και γνώσεις σου, που θα αξιοποιηθούν

  • Αναγκαία ελάχιστη αμοιβή σου

  • Δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης

  • Περιοχές που είναι ιδανικές για σένα για να ξεκινήσεις το νέο σου κατάστημα

  • Πόσο ρίσκο είσαι διατεθειμένος να πάρεις

  • Θα απασχολείσαι ο ίδιος στο κατάστημά σου, και πόσο έντονα;

Όλες οι ανωτέρω απαντήσεις και αρκετές άλλες θα μας κατευθύνουν στην αρχική επιλογή των προτάσεων franchise που ταιριάζουν μόνο σε εσένα.

Μετά την συνάντηση

Το επόμενο βήμα αφορά στη μελέτη των στοιχείων που θα σου δώσει και η επόμενη συνάντηση μαζί του θα έχει ως σκοπό να σου εξηγήσει θέματα που δεν προλάβατε να αναλύσετε στην πρώτη ενημέρωση, αλλά και απορίες σου αναφορικά με το αναλυτικό υλικό που θα σου έχει δώσει.

Στη συνέχεια, αφού κάνεις μια έρευνα αγοράς για πιθανά καταστήματα ή αφού δεις από κοντά τα καταστήματα που ίσως σου υποδείξει, παράλληλα θα πρέπει να επισκεφτείς μόνος σου 2 – 3 καταστήματα της/των αλυσίδων που έχετε επιλέξει αρχικά, ώστε να σχηματίσεις και την δική σου άποψη, να επιβεβαιώσεις ότι σου έχει πει, αλλά και να σου δημιουργηθούν ερωτήσεις. Το επόμενο βήμα αφορά σε ια συνάντηση με τη μητρική εταιρεία, για να γνωρίσεις τους υπεύθυνους, αλλά και τον ίδιο τον επιχειρηματία.

Πλέον έχεις κάνει το πλέον βασικό βήμα για την ενημέρωσή σου. Έρχεται η ώρα να αξιολογήσεις αυτά που έμαθες και να αποφασίσεις!