Η ευκαιρία της Υπερανάπτυξης

Ρυθμοί Ανάπτυξης πολλαπλάσιοι από τις ομοειδείς ανταγωνιστικές επιχειρήσεις. Ραγδαία αύξηση του μεριδίου αγοράς. Σημαντικές αυξήσεις του Κύκλου Εργασιών και των Κερδών. Το όνειρο του κάθε Επιχειρηματία. Το αληθινό Όραμα.

Το φαινόμενο και ο όρος Hypergrowth πρωτοεμφανίσθηκε το 1991 από τον Skip Weitzen, ο οποίος ανέλυσε την ραγδαία ανάπτυξη αρκετών εταιρειών της δεκαετίας του 80. Από τότε εμφανίσθηκαν μελέτες περιπτώσεων, που διαμόρφωσαν προτεινόμενες στρατηγικές και κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας. Μετά τις πρόσφατες dot-coms, έχουμε την ικανότητα να διαμορφώσουμε ασφαλείς προτάσεις.

Τα Βασικά Χαρακτηριστικά

Ευκαιρίες ανάπτυξης

Δραστηριοποίηση στο internet, π.χ. portals, websites αγορών, apps, πλατφόρμες – εφαρμγοές social media, διασύνδεση των επιχειρήσεων με τους προμηθευτές τους και τους πελάτες χονδρικής, διασύνδεση δικτύων λιανικής, e-commerce, επικοινωνία κ.λπ.

Δραστηριοποίηση στην παροχή βασικής ανάγκης υπηρεσιών internet, π.χ. συντήρηση δικτύων, συμβουλευτικές υπηρεσίες παράλληλα με τη πώληση hardware, κ.λπ.

Ανάπτυξη μέσω franchise.

Συγχωνεύσεις & Εξαγορές.

Πελάτες, προσέλκυση και διατήρησή τους.

Ανάλυση των προτιμήσεων και των αναγκών των καταναλωτών.

Οι χθεσινοί ανταγωνιστές μπορεί να γίνουν οι πιο πολύτιμοι συνεργάτες μας.

Συνέργειες, Οικονομίες Κλίμακος.

Έξυπνο marketing.

Ποιότητα Προϊόντων και Υπηρεσιών.

Στιβαρό δίκτυο Logistics.

Σημεία προσοχής

Η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων έχει διαδικτυακή παρουσία.

Οι Νέες Τεχνολογίες δεν εξαλείφουν τις παραδοσιακές λειτουργίες των επιχειρήσεων, απλά τις βελτιώνουν.

Ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα σημαντικός.

Οι δυνατότητες της υπερανάπτυξης συνδέονται άμεσα με την δραστηριοποίηση εκτός των ορίων της εκάστοτε χώρας (globalization).

Οι τοπικές συνήθειες και δραστηριότητες, τόσο σε εθνικό, όσο και σε τοπικό επίπεδο, διαδραματίζουν σημαντικούς παράγοντες.

Ευαισθητοποίηση στο περιβάλλον.

Ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα.

Δημιουργία και επικοινωνία εταιρικού ονόματος και φήμης.

Υποστήριξη προμηθευτών, τουλάχιστον όχι αποδυνάμωσή τους.

Τα λάθη

Χαλαρός έλεγχος και αδύναμο management οδηγεί στην καταστροφή.

Υπεραισιόδοξη αντιμετώπιση των e-sales.

Αδιαφορία για τις κινήσεις των ανταγωνιστών.

Αδιαφορία για τις προτιμήσεις των πελατών και υπερβολική πίστη στο «προϊόν».

Αμέλεια των ανθρώπινων πόρων.

Έλλειψη διαδικασιών συνεχούς συγκέντρωσης και ανάλυσης «γνώσης».

Τα Βήματα της Ανάπτυξης

Μετά από πολύχρονη εμπειρία και εφαρμογή προγραμμάτων αναδιοργάνωσης κάθε είδους επιχειρήσεων ακολουθούμε στην WiZION GROUP, μια συγκεκριμένη πορεία βημάτων σε 4 βασικές ενότητες, στην κάθε μία εκ των οποίων αναλύουμε μια σειρά από εναλλακτικές λύσεις και στρατηγικές και επιλέγουμε τις βέλτιστες:

Business Definition.

Sales & Marketing.

Business Processes.

Business Development.