Τασεις Franchise
Η αρχή έγινε αισθητή με τα δίκτυα coffee to go, όταν για παράδειγμα τα coffee island και τα coffee lab, παράγουν - δηλαδή καβουρδίζουν και συσκευάζουν τους πράσινους κόκκους σε δικές τους εγκαταστάσεις και προμηθεύουν τα καταστήματα των δικτύων τους και μόνο με καφέδες τόσο άριστης και ελεγχόμενης ποιότητας όσο και σε πολύ οικονομικότερες τιμές από τα παραδοσιακά κανάλια των εμπορικών brands.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 7864
Το κουλούρι έγινε γνωστό στην Ελλάδα μαζί με τους πρόσφυγες της Μικράς Ασίας, πλέον όμως φθηνό, υγιεινό και νόστιμο, το μικρό και τραγανό σουσαμένιο κουλούρι εξελίχθηκε και διεκδικεί τη θέση του πιο αγαπημένου καθημερινού σνάκ.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 12214
Η νέα τάση στον κλάδο του καφέ ξεκίνησε από τους λάτρεις του ροφήματος, με τα πρώτα καταστήματα στη Ν. Υόρκη, όπως το Blue Bottle, αλλά και τα Intelligentsia Coffee, Cafe Grumpy, The Wormhole και Toby's Estate. Τα εν λόγω καταστήματα παρασκευάζουν και σερβίρουν υψηλής ποιότητας καφέ, με προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια, αλλά και με νέους τρόπους όπως την Pour Over και τη Syphon. Τα καταστήματα που ανήκουν στο Τρίτο Κίνημα του Καφέ, αναδεικνύουν τον ίδιο τον καφέ, σε όλους του τις διαστάσεις, από την α' ύλη, τις φάρμες, τις μεθόδους παραγωγής, την παρασκευή, το σερβίρισμα, και του «συμπεριφέρονται» ως προϊόν ανώτερης ποιότητας, εντός του τρίπτυχου «barista - roaster - farmer».
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 6049