Το Franchise βασίζεται στην Ποιότητα, στην Τυποποίηση, στην Εφαρμογή και στην Συνεχή Βελτίωση της Τεχνογνωσίας του δικαιοπαρόχου.
Αν το Franchise ήταν «αγορά» ονόματος και μόνο, τότε θα είχε ένα άλλο όνομα (π.χ. license). Η Τεχνογνωσία ως έννοια ποικίλει και μπορεί να αφορά από διαδικασίες εύρεσης πελατών, από μεταφορά know – how για εκπόνηση μελετών, από διαδικασίες και εκπαιδευτικό υλικό για εκμάθηση ξένων γλωσσών, μέχρι σύναψη συνεργασιών με εξαιρετικούς προμηθευτές και αποκλειστικότητες προϊόντων ή σχεδιασμό καινοτόμων προϊόντων. Σε κάθε περίπτωση το Προϊόν του Franchise αφορά σε ένα σύνολο διαφορετικών στοιχείων ανά επιχειρηματικό κλάδο και κατ΄ ελάχιστον προσδιορίζει ανταγωνιστικό προϊόν, γνωστό όνομα, καθορισμένες διαδικασίες λειτουργίας, διασφάλιση ποιότητας, οικονομίες κλίμακος, συνεχή υποστήριξη.