Η πλειονότητα των ελληνικών επιχειρήσεων έχει δημιουργηθεί και έχει αναπτυχθεί από τον ένα και μόνο ιδρυτή τους, έχει εξελιχθεί σε μια οικογενειακή μονάδα και σπάνια έχει αποκτήσει σύγχρονες δομές και συνηθέστερα, λόγω της αδυναμίας του καραβοκύρη να κουμαντάρει το μεγάλο πια σκάφος ή λόγω του υπέρμετρου εγωιστικού και φιλόδοξου χαρακτήρα του, έχει ακολουθήσει τον δρόμο της ύφεσης στην καλύτερη. Η λογική του franchise με σκοπό την ταχεία απόκτηση οικονομιών κλίμακος και ανάπτυξης στηρίζεται σε αμφίδρομη συνεργασία μεταξύ δικαιοπαρόχου και δικαιοδόχων, με τους τελευταίους να διαχειρίζονται και να διοικούν με εξαιρετικές αποδόσεις και παρακίνηση τις επιχειρήσεις τους και με τον δικαιοπάροχο να τους νιώθει και να τους αντιμετωπίζει ως ισότιμα και ουσιαστικά μέλη του δικτύου, ως πραγματικούς συνεργάτες που δημιουργούν υπεραξίες και αγωνίζονται για τον κοινό σκοπό.
Το franchise ως Εταιρική Φιλοσοφία και Πρακτική
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 5317