Η επιτυχία, με την προϋπόθεση της ύπαρξης των θεμελιωδών συστατικών, διασφαλίζεται μέσω φιλοσοφίας και διαδικασιών που θεσμοθετούν α) την ανανέωση του concept ώστε να παραμένει ανταγωνιστικό και β) την πλήρη και ουσιαστική υποστήριξη των δικαιοδόχων.
Η διατήρηση και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της αλυσίδας δημιουργείται μέσω διαδικασιών και συνεχούς προσπάθειας για ανανέωση και διαφοροποίηση της γκάμας των προϊόντων και των υπηρεσιών, αύξηση της αποτελεσματικότητας, της παραγωγικότητας, της ποιότητας και της απόδοσης του δικτύου σε λειτουργικό επίπεδο, συμπίεση των εξόδων και του κόστους αγορών, αύξηση τζίρου, κερδοφορίας, αναγνωρισιμότητας.
Οι δικαιοδόχοι χρειάζονται συνεχή υποστήριξη στα αυτονόητα της έγκαιρης παράδοσης εμπορευμάτων ή της διαφημιστικής προβολής και παράλληλα βασίζονται στη μητρική εταιρεία προκειμένου να τους δίνει άμεσα λύσεις σε καθημερινά και σε στρατηγικά θέματα καθώς και να βελτιώνει συνέχεια τα συστήματα με στόχο την αύξηση των αποδόσεων, προτείνοντας νέα μηχανογράφηση, κάρτες πιστότητας πελατών, τοπικές προωθητικές ενέργειες, κ.λπ.