Ορισμοι Franchise
Το επίπεδο ιεραρχίας που αναφέρεται στον Γενικό Διευθυντή ή Ιδιοκτήτη.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 4564
Οι πελάτες του franchisor είναι τόσο οι καταναλωτές, όσο και οι franchisees και όπως συμβαίνει κατά την ανάπτυξη ενός στελέχους που αναλαμβάνει ολοένα και λιγότερα εκτελεστικά καθήκοντα και ολοένα και περισσότερα διοικητικά, έτσι και οι franchisors κατευθύνονται όλο και περισσότερο προς τους franchisees τους και δεν είναι τυχαίο ότι στα πλέον επιτυχημένα συστήματα η μητρική εταιρεία διαθέτει ελάχιστο αριθμό δικών της καταστημάτων, με σκοπό να τεστάρει πιλοτικά προϊόντα ή διαδικασίες και να νοιώθει τον παλμό της αγοράς. Ο ρόλος του franchisor είναι μόνο ένας, η συνεχής βελτίωση σε κάθε επίπεδο της συνολικής λειτουργίας των franchisees του.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 4377
Όταν το δίκτυο φτάσει σε ένα σημείο, όπου οι διαδικασίες είναι τόσο αργές όσο ένας ελέφαντας με αρθριτικά.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 4214
Η επιτυχία, με την προϋπόθεση της ύπαρξης των θεμελιωδών συστατικών, διασφαλίζεται μέσω φιλοσοφίας και διαδικασιών που θεσμοθετούν α) την ανανέωση του concept ώστε να παραμένει ανταγωνιστικό και β) την πλήρη και ουσιαστική υποστήριξη των δικαιοδόχων.
Η διατήρηση και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της αλυσίδας δημιουργείται μέσω διαδικασιών και συνεχούς προσπάθειας για ανανέωση και διαφοροποίηση της γκάμας των προϊόντων και των υπηρεσιών, αύξηση της αποτελεσματικότητας, της παραγωγικότητας, της ποιότητας και της απόδοσης του δικτύου σε λειτουργικό επίπεδο, συμπίεση των εξόδων και του κόστους αγορών, αύξηση τζίρου, κερδοφορίας, αναγνωρισιμότητας.
Οι δικαιοδόχοι χρειάζονται συνεχή υποστήριξη στα αυτονόητα της έγκαιρης παράδοσης εμπορευμάτων ή της διαφημιστικής προβολής και παράλληλα βασίζονται στη μητρική εταιρεία προκειμένου να τους δίνει άμεσα λύσεις σε καθημερινά και σε στρατηγικά θέματα καθώς και να βελτιώνει συνέχεια τα συστήματα με στόχο την αύξηση των αποδόσεων, προτείνοντας νέα μηχανογράφηση, κάρτες πιστότητας πελατών, τοπικές προωθητικές ενέργειες, κ.λπ.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 3939
Φανταστικές γραμμές που διαχωρίζουν τοπικά την κυριαρχία του ενός καταστήματος από το άλλο.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 3694
Συμβαίνει το παράδοξο να μπορεί ένας δικαιοπάροχος να αναπτυχθεί, ανοίγοντας καταστήματα και εισπράττοντας entry fees, χωρίς να έχει διασφαλίσει την επιτυχία των συνεργατών του ή να μην καταφέρνει να προσελκύσει – πείσει υποψήφιους συνεργάτες του παρόλο που τους προσφέρει μια σημαντική επιχειρηματική ευκαιρία. Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός και δεν αρκεί να διαθέτει ο δικαιοπάροχος ένα αξιόλογο concept. Απαιτείται και η «συσκευασία» και οι τεχνικές πωλήσεων και marketing του franchise που θα αναδείξουν τα προνόμια της επιχειρηματικής πρότασης και θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των δυνητικών επιχειρηματιών. Όταν σχεδιασθούν και ακολουθηθούν οι αποτελεσματικές πρακτικές που θα οδηγήσουν σε πλήθος και ποιότητα δικαιοδόχων, τότε και μόνο τότε η ανάπτυξη είναι δυνατή. Η συνέχεια του μακροχρόνια και συνολικά επιτυχημένου δικτύου ακολουθεί εφόσον έχουν καλυφθεί και οι προϋποθέσεις της ανωτέρω παραγράφου.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 3249