Ερευνες Franchise

Το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE, ο μόνιμος μηχανισμός παρακολούθησης και ανάλυσης του franchising στην Ελλάδα, υπό την αιγίδα του FRANCHISE BUSINESS, και με τη συνδρομή του Franchise.GR παρουσιάζει την ανάλυση από την πρόσφατη έρευνα που διεξάγαγε αναφορικά με τον βαθμό ικανοποίησης των δικαιοδόχων στην Ελλάδα (F.S.I. - Franchisees Satisfaction Index), σύμφωνα με την οποία το 67,11% των δικαιοδόχων να δηλώνουν ικανοποιημένοι από «Αρκετά» έως «Πάρα Πολύ».
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 23595
Περισσότερα: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE 2024: Πόσο ευχαριστημένοι είναι οι δικαιοδόχοι στην Ελλάδα;

To franchise ως ένας ιδιαίτερα δυναμικός και συνεχώς εξελισσόμενος κλάδος προσφέρει συναρπαστικές δυνατότητες, τόσο για όσους αναζητούν μια νέα επαγγελματική πορεία ή μια επενδυτική προοπτική, όσο και για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να αναπτυχθούν με ταχύτητα και ασφάλεια. Καθώς, δε, η επιτυχία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητα του franchise concept να προσαρμόζεται στις τρέχουσες τάσεις και ανάγκες της αγοράς, είναι σημαντικό να τις παρακολουθούμε και να προσαρμοζόμαστε ανάλογα.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 23748
Περισσότερα: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE: Οι τάσεις στο franchise για το 2024

Έχοντας μόλις (σχεδόν) ξεπεράσει την πανδημία του Covid-19, τα αποτυπώματα του πολέμου στην Ουκρανία αναστάτωσαν άλλη μια φορά τόσο την καθημερινότητα των καταναλωτών, όσο και την αγορά στην ολότητά της, με αλλαγές που εδραίωσαν τάσεις, αλλά και αποκαθήλωσαν άλλες. Το 2023 ξεκινά με αστάθεια για το μέλλον και με λέξεις κλειδιά την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 68041

Το franchise αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη και με το χαμηλότερο ρίσκο επιχειρηματική επιλογή, που σε συνδυασμό με την ενεργό προσωπική ενασχόληση του επιχειρηματία – franchisee, οδηγεί σε σημαντικές αποδόσεις. Ποιοί είναι, όμως, οι παράγοντες που οδηγούν στην επιτυχία ή στην αποτυχία και πόσο συνεισφέρουν στην πορεία της εκάστοτε επιχείρησης franchise, όπως τους αναλύει το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE, ο μόνιμος μηχανισμός παρακολούθησης και ανάλυσης του franchising στην Ελλάδα, υπό την αιγίδα του FRANCHISE BUSINESS, με τη συνδρομή του Franchise.GR.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 67598
Περισσότερα: Οι 19 παράγοντες επιτυχίας και αποτυχίας στο franchise

Οι καταστάσεις lockdown έφεραν στο προσκήνιο τον όρο cocooning - «άραγμα στο σπίτι» ή και «stay-at-home syndrome», που αποδόθηκε το 1981, από τη σύμβουλο marketing, μελλοντολόγο και CEO της BrainReserve, Faith Popcorn, προερχόμενος από το cocoon, που σημαίνει κουκούλι και αφορά στην κατάσταση που κάποιος μένει σπίτι του και να απομονώνεται από τον κίνδυνο που έχει γίνει αντιληπτός, αντί να βγαίνει έξω, μένει μακριά από κόσμο, υποχρεώσεις κι έξοδα και περνάει χαλαρές στιγμές με τον εαυτό του και την οικογένειά του.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 6065